Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Vähänkö hajosin ku luin tän sivun tänään :D Eli siis "helsinkiläinen kiipeilijä" ilmottautuu. Raastaa tää odottelu ku oli noi testit ohi niin aikasin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IV-vaihe alkoi 7:30 ja pois pääsi about klo 13. V-vaihe alkaa samaan aikaan, mutta kutsukirjeen perusteella ei olis yhtäpaljoa tarkistuksia joten osaisko joku jo tarkastuksessa käyny sanoa, kuinka kauan tuolla V-vaiheessa suunnilleen kestää? :D Aikataulujen vuoksi olisi tärkeä tieto :)

Suunnilleen saman verran kestää, riippuu siitä kuinka monta teitä on siellä samaan aikaan ja kuinka nopeasti pääset tutkimuksiin. Muistelisin että meillä ensimmäinen pääsi joskus 12 aikoihin ja itse vasta puol 2 aikoihin.

Jeps, mä pääsin sillon 11 jo :D Kris jäitkö sä sinne ite johonki allergiatutkimuksiin tms. vai kui sul kesti niin paljon kauemmi sit loppejen lopuks? :o

No kyllä oli niin silmät kierossa ja aivan kujalla tuola V-vaiheessa tänää ku kaks päivää Suomen voittoa juhlinu putkeen ja torilla oltiin =DD sit vielä ne tipat silmiin nii kyllä oli mukavaa! No nyt seki sit suoritettu ja nyt vaan sellane pari viikkoa ankaraaa jännitystä! ;) Ainut miinus tuli tänää siitä ku mun sierainten välinen seinämä oli kuulemma vähä vinossa.? :D

Repesin vähän tolle sierain jutulle :D Täällä lähetään huomen aamusta junalla.. Tulossa taas ihana yö Stadion Hostellissa... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom