Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään oli sitten nuo IV-vaiheen testit. "Lääketieteellisesti" kaikki kunnossa, mutta saas nährä miten käy. III-vaiheesta läpipääsy tuli hienoisena yllätyksenä, tuli kuitenkin molempina päivinä suoritettua nuo psykologiset 38-39 asteen kuumeessa ja flunssassa :D Tsemppiä kaikille hakijoille, jotka jo näin pitkälle ovat selvinneet.

iha miehekäs teko selvittäää ne testit tollasessa kunnossa :D joo onhan se totta että jos IV- vaiheeseen selviää nii on jo monta ukkoa jättäny taakseen! Tsemppii kans kaikille viimeisiin testeihin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, tuli tänään kutsu viidenteen ja viimeiseen vaiheeseen 19.5. ! Ei sovi kun toivoa että pääsis vielä kurssille asti :D

Oijoi! :) Tarkottaa sitä, että jos ei huomenna tänne kopsahda kutsua seuraaviin testeihin, niin voi varmasti unohtaa LentoRukin tältä vuodelta.. Jos ei LentoRukiin, niin parasta tulla kutsu Halliin, koska en aatellu tulla Tikkakoskelle katteleen niitä, jotka sinne sit pääsee ja minä en :D :D

Luin tuolta aiempaa stumbe niin olit mun kanssa samaan aikaan III-vaihees, minkä näkönen kaveri oot ja mist päin? :D

Mites se nyt näin?! Sain mukamas tänään sittenki kutsun V-vaiheeseen. :D Mulla kans 19.5 ne testit. Mul oli siel III-vaiheen testeis semmonen punanen huppari päällä muistaakseni ja vaaleet hiukset..

Mites se nyt näin?! Sain mukamas tänään sittenki kutsun V-vaiheeseen. :D Mulla kans 19.5 ne testit. Mul oli siel III-vaiheen testeis semmonen punanen huppari päällä muistaakseni ja vaaleet hiukset..

Ai että kun tulee sääli teitä kavereita kun teidän testit on vasta viikon kuluttua :P. Itse olin jo 28.4 V-vaiheen testeissä ;) . Nyt vaan tää armoton odottelu...

Onnea stumbe nyt sullekki! ei nyt tuu mieleen ainakaa mut 19.5. nähään josko muistuis mieleen sit ulkonäöltä :D Ja mieluummin näin, kun kuukauden odottelupiina.. ;)

Olis saanu aikasemmin laitettua ne hakupaperit sillon menemään, niin ois varmaan päässy aikasempiin testeihin... :) Toisaalta ihan kiva kun ei joudu odotteleen, mutta lukemiset kärsii vähän näin myöhään.. Oliko se 70 luokkaa, jotka pääsee V-vaiheeseen? Lääkäri siel sano et 1/3 saa kutsun tonne V-vaiheeseen, mut tais liiotella vähän, ettei pety mahdollisesta hylsystä niin paljon :D

Olis saanu aikasemmin laitettua ne hakupaperit sillon menemään, niin ois varmaan päässy aikasempiin testeihin... :) Toisaalta ihan kiva kun ei joudu odotteleen, mutta lukemiset kärsii vähän näin myöhään.. Oliko se 70 luokkaa, jotka pääsee V-vaiheeseen? Lääkäri siel sano et 1/3 saa kutsun tonne V-vaiheeseen, mut tais liiotella vähän, ettei pety mahdollisesta hylsystä niin paljon :D

ai tarkottiko se että 1/3 IV-vaiheeseen päässeistä pääsee viimeiseen vaiheeseen? vai miten ? :D

Hei Krishabang, olin samaan aikaan sun kans 5 vaiheessa, että kuka oikeen niistä oot? :D se kiipeilijä joka kävi viikissä lukioo? :D
No mä en mikään helskinkiläinen kiipeilijä ole :D Mut mä taidan tietää kuka sä oot, sä oot vissiin se turkulainen kiipeilijä? :P Me taidettiin olla myös samaan aikaan IV-vaiheessa.

Itse olen Hangosta.

Kyllä tämä odottelu on aika stressaavaa; Näin unta että minut hylättiin koska mun ulosteessa oli jotain vikaa hahahahaha :DD:D:D vähän nauratti kun mä heräsin.

Mulla on kans 28.3. joo täytyy koittaa ottaa rauhallisesti eikö hermoilla niin eiköhän sitten saa annettua parhaansa! Joo eiku päättelin iästä nickistä ja paikkakunnasta että oot varmaan se :D ei taideta tuntea mutta tiedän sut vaan, oon ite seinäjoelta :D

taisin iha sattumalta tajuta, että miten ja mistä mut tiesit :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom