Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo kyllä veljeä mulla. Tummat hiukset ja Ray-Banit :D

ai sä olit se! Meistä ehk pisin? Olit sen jätkän ketä ny eka meinasin nii kanssa siel tippoi ottamas? Mä oon se lyhyin varmaa meistä, blondi. Vois jotenki yrittää laittaa sähköpostin tms nii jos sais jotenki yhteyt ku ite oon tästä keravalta nii meil o melko sama matka tikikselle sit heinäkuus edessä...

voe perhana. taas meni huti. :D meitä oli sit vissiin kahdet reiskat päässä.

no nyt ei pitäis olla ku yks vaihtoehto jäljellä. muistuuko jo mieleen?

no ei oo mahollista :D no sä olit siel kauppikses sitte vai? :D mikkelissä luulin et sä olit...

sori kaupunkisekoituksesta... Helsinki kuitenkin asuinpaikka toivottavasti heinäkuussa. :D

yritin laittaa sulle jonkin sortin viestiä sähköpostiosoitteesta. toivottavasti tuli perille.

huomenna jännätään pääseekö meitsi kurssille lukion päättötodistuksella =) Opo sano ku kysyin siltä niin, että seki on tavallaan tutkinto ja rinnastettavissa aivan johonkin yo-tutkintoa vastaavaan tutkintoon, esim ammattikoulusta saatuun tutkintoon =) yks lentäjäkaveri sano että sen kurssilla oli silloin muutama vuosi sitten ainaki yks joka kirjoitti ylioppilaaks vasta syksyllä.

jiikoo erehdyin siis taasen, ehkä vois lopettaa omalta osalta tään arvuuttelun ja katsoa sit keitä tuttuja naamoja sinne kurssille sitten ilmestyy :P niin siis jos nyt sinne pääsen =)

Onkos kurssille päässeet saanu vielä uusia palvelukseenastumismääräyksiä? Ite en oo viel saanu ja aloin tässä miettimää et pitäisköhä niide pikkuhiljaa alkaa jo tulla...

jöööö, meitsin kurssille pääsy on nyt sit ytlstä kiinni jos nostaa mun äikän arvosanaa niin pääsen ylioppilaaks ja tään vuoden kurssille =S meidän opo sai vähä hämmennystä ja muutosta ilmavoimissa aikaiseksi ku kerto että lukion päättötodistuksellakin on korkeakoulukelpoinen :) Kadiksesta just tänä vuonna tullu joku linjaus että vaan ylioppilaat pääsee LentoRUKiin, olin siis ensimmäinen laatuani tälläne tapaus... Valintaupseeri ja lentosk johtaja kuitenki lupas mulle lähes varman paikan ens vuoden kurssille kunhan vaan haen uudestaan ja ne kehotti että siirrän armeijaa vuodella ettei turhan takia mee kahta kertaa armeijaa .. välivuosi siis vissii tulossa(jos ei se äikkä nouse), just tätä mun tuuria. Noh ainaki ens vuonna sit pääsen ainaki jos valintaupseeriin on uskomista.

Kylläpä on eroa näissä, että koska tulee palvelukseenastumismääräykset, ite soitin aluetoimistoon kun ei ole mitään kuulunu ja vasta tänää oli kuulemma heille tullu tiedot ja sitte nyt poissa/lomalla tietyt henkilöt jotka niitä sit kirjottelee, että aikasintaa tän viikon pe tai sitte alkuviikosta tulossa vasta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom