Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
niimpä olikin... kyllä ne kirjeet tosiaa voi tulla eri aikaan vähäse... ja pahoittelut minulta myös niille ketkä ei nyt tälläkertaa päässy, pienestä se kuitenkin on kiinni, että uusiks vaa ensivuonna (Y)

Eipä muuta ku onnee kaikille ketkä on päässy kurssille... ite ens vuonna uusiks sitten =) ihana ois olla kaks vuotta intissä ja tyttöystävä kotona oottelemassa :D:D:D perkele

Mikähän lienee todelline syy mun karsiutumiseen :S Pitää kai mennä huomenna aluetoimistoon siirtoo hakemaa...

juhuuuu!!! LentoRUK 85:lle yksi hyväksytty ilmoittautuu !!!:) :rock: ainut juttu vaan se että tossa kirjeessä käsketään lähettää Yo todistus ja arvatkaa vaan kuka kusi yhden aineen tänävuonna eikä päässytkään ylioppilaaks... Se sit visssiin evää multa mahdollisuudet päästä kurssille... Ei vittu voi saatana...

on se ku tajuaa päässeensä sellaiseen paikkaan johon on koko elämänsä halunnut ja sit yhtäkkiä tajuaa ettei pääsekään.. Nyt voin kertoa että syö miestä. :( ainut oljenkorsi on enää oikaisuvaatimuspyyntö mikä lähti ytl:lle..silläkin niin pienet todennäköisyydet.. Ei helvetti soikoon..

Ei se pakosti evää pääsyä, siinä on myös se /vast. tutkinnon... ja LentoRukkiin on mahollista päästä vaikkei oo ylioppilas, näin oon lukenu... eli pistät sinne lukion päättötodistuksen, koska sekin saattaa riittää ns. korkeakoulukelpoisuuteen jos tuolla sitä vaaditaan... Toivotaan et pääsisit ;)

Kannattaa soittaa siihen valintasihteerin numeroon ja kysyä... tuskin se yhestä aineesta jää kiinni. Ja eihän sitä pitäny lähettää mihinkään vaan ottaa mukaan tikkakoskelle mennessä

Kannattaa soittaa siihen valintasihteerin numeroon ja kysyä... tuskin se yhestä aineesta jää kiinni. Ja eihän sitä pitäny lähettää mihinkään vaan ottaa mukaan tikkakoskelle mennessä

nii just. ei siin lähetetä mitää viel, ite soitin sinne ja valintasihteeri vaa kysy, että tuleeko lakki ja päättötodistus, ei muuta...sitte jäljennökset kainaloo vaa heinäkuussa :D

mä veikkaisin et sitä yo-todistusta tarvitaan vaa sitä varte että voi sit hakee maanpuolustuskorkeakouluun ohjaajalinjalle eli ei pitäs olla hätää henrizzzillä ;)

joo olin sillo 22.4. vitosessa, kuka sä niistä oot? Se kenen veli oli kans ollu rukis, nyt rajavartiostolla helikopteria lentämässä, vai?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom