ilmavaivat..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fen
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hiilaritankkauspäivinä suoli huutaa taas leipää! Ne on ne helevatut hiilarit mitkä mua pierettää!!

Sama homma, s**tana. :D Syön kerran päivässä leipää palan tai 2 ja armoton pöhö koko loppupäivän, närästyksestä puhumattakaan!

Itellä rupes kans aika hyvin paska lentämään, kun rupes syömään sen 500-750g päivittäisen rahkamäärän kera vielä hera protskua 105-150g. Nyt vaihdoin rahkan hylaan samoin maidon. Tuntuu et vähä helpottais. Pitäisi vielä protsku vaihtaa vielä heraisolaattiin, jossa ei juurikaan ole laktoosia. On vaan pirun hintavaa ku nykyinen Nutri plus whey 8100 maksaa 12.90€ 900g. Kun taas halvimmat isolaatit on n.30€. Kävis vähä jo kukkarolle jos vielä vaihtais siihen. Niitä menis reilu 3 pussia kuukaudessa.
Liika maitotuotteiden syönti saattaa tuoda laktoosi-intoleranssin oireita vaikka ei sinulla sitä olisikaan.

näyttäis kyl siltä , että noi viljatuotteet ovat meikäläisen vatsavaivojen takana. Olin tässä pari päivää ilman viljatuotteita ( aamulla kylläkin söin kaurapuuroa) ja ilmavaivat ja säryt väheni huomattavasti. Sittenpä eilennä taas palasin vanhaan eli viljapainotteiseen ruokavalioon ja illalla hirveä vatsakipu :( Täytyy nyt joku viikko olla ainakin ilman ruista ja vehnää. Syön sitten leivän tilalla hedelmiä ja vihanneksia. :)

joo ite en pysty esim puuroa syömään. muistaa vielä illallakin jos sen virheen menee aamulla tekemään.......

näyttäis kyl siltä , että noi viljatuotteet ovat meikäläisen vatsavaivojen takana. Olin tässä pari päivää ilman viljatuotteita ( aamulla kylläkin söin kaurapuuroa) ja ilmavaivat ja säryt väheni huomattavasti. Sittenpä eilennä taas palasin vanhaan eli viljapainotteiseen ruokavalioon ja illalla hirveä vatsakipu :( Täytyy nyt joku viikko olla ainakin ilman ruista ja vehnää. Syön sitten leivän tilalla hedelmiä ja vihanneksia. :)

käy ihmees testauttaa keliakia. sori jos on mainittu en jaksanu lukee koko ketjuu:arvi:

käy ihmees testauttaa keliakia. sori jos on mainittu en jaksanu lukee koko ketjuu:arvi:

kerran kävin vatsavaivojeni johdosta yksityisellä lääkärillä. Hänen mielestään ei ollut tarpeellista ottaa verikokeita..:eek: määräs vaan ummetusjauhoa , kun oli sitäkin mulla ollut ja eihän siitä mitään apua ollut.

Katellaas miten tilanne lähtee kehittymään...

Virtsatesti multa otettiin , kun kävin terveystarkastuksessa. Pikatestissä ei siinä näkynyt mitään epänormaalia , mutta keliakiahan ei näy virtsassa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom