Ilman lisäravinteita...?!

Originally posted by turilas
Vaikuttaako se sitten siihen, että paikat ei ole niin kauan kipeenä ja pystyt treenaamaan nopeammin saman lihasryhmän uudestaan? jeps sitäkin,varsinkin kun vetää magnesiumit vielä aamuinilloin huiviin,mutta mulla toi palautumisdrinkki nostaa jotenkin hyvin verensokerin ja olon paremmaksi heti treenin jälkeen,kun muuten ois sellanen heikko ja veltto-olo pitempään palautuessa,kuten aikasemmin sanoin niin en protskudrinkkejä enää hörpi pitkin päivää kun en niistä hyötyä huomannut olevan.

Mulla tismalleen sama.Ruokaa ei treenin jälkeen kykene vetämään.Kovan treenin jälkeen ei pariin tuntiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla taas on aina hirvee nälkä treenin jälkeen. Yleensä treenaan joskus klo 16 jälkeen joten lounaasta on kyllä siinä vaiheessa aika pitkä aika.

edit:jos vetäisi himomätöt välipalaks niin ehkä sitten ei olis nälkä meikäläiselläkään

Minä pidän sen n. 3 tunnin "paaston" ennen treeniä ja nälkä on treeniin mennessä, mutta nälästä ei tietoakaan kovan treenin jälkeen. En voisi kuvitella syöväni kiinteä ruokaa mahaa täyteen heti treenistä tultuani...:urjo:
Siksi palautusjuoma on kuin luotu minua varten. Sillä jos ilman palautusdrinkkiä olisin sen reilun tunnin, minkä vie ennenkuin ruokahalu palaa treenin jälkeen, voisi n. 5 tunnin syömättömyys tehdä olosta jo aika paskamaisen. En tosin ole kokeillut, mutta näin oletuksena olo olisi :evil:

Koskaan en ole kunnon lisäravinteita popsinut. Ikää on 19 vuotta, salilla käynyt aktiivisesti vuoden päivät, ja kehittynytkin olen tyydyttävästi.

Aamulla menee kaurapuuroa, päivällä vaihtelee, usein pastaa, välipalana banaani tai tonnikalapurkki, illalla jotain pientä. Tonnikalalla ja raejuustolla pärjää pitkälle!

Originally posted by nahjus
siis.. tota 4:ssä kk:ssa 67:stä kilosta lähes sataan kiloon?
mitä sää oikeen oot syöny ? :eek:
Joo ei se niin nopeasti se paino ole noussut siihen on mennyt vähän päälle kaksi vuotta.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom