Ööh... ymmärräthän että ruumiisi koostumuksessa voit muutella tasan kahta asiaa: 1)läskin määrä (rasvasolut) ja 2)lihaksen määrä (lihassolut). Ei ole olemassa mitään eri teitä hankkia Brad-lihakset tai hankkia Mr.Universum-lihakset. Jälkimmäiset vain kulkee pidemmälle samaa tietä. Brad ja Iggy on hankkia lihaksia anaerobisella treenillä, ja pitänyt rasvaprosenttinsa hyvin alhaisena, alle 9%ssä. Lisäksi se minkälainen luusto sulla on (sun tapauksessa varmaan sirorakenteinen kuten mulla) rajoittaa tehokkaasti sitä kuinka isot lihakset sä ikinä saat niihin luihin kiinnitymään. Susta ei sais Bradia Troija-kunnossa vaikka kuinka treenaisit.
(Itse asiassa teoriassa saisi, mutta se vaatisi töitä enemmän kuin jaksaisit tehdä... ;) )
Edit: Älkää viisastelko mistään roinista tms, eiköhän mun pointtini mene perille parhaiten näin.
(Itse asiassa teoriassa saisi, mutta se vaatisi töitä enemmän kuin jaksaisit tehdä... ;) )
Edit: Älkää viisastelko mistään roinista tms, eiköhän mun pointtini mene perille parhaiten näin.