Ilmaista rojua tarjolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
En laittaisi kanssa puhelinnumeroa, ainakin aikaisemmin ovat hesarisat ja akusta soitelleet aika fanaattisesti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Susi! Ei toimi Akun linkki mulla, "seuraava" painikkeen jälkeen tulee vaan teksti "Haluamasi sivua ei löydy. Tarkista sivun osoite tai kokeile hakua."

Edit. Onnistuihan tuo nyt

kiitti. Otin hesarin ja keskisuomalaisen. puhelinmyyjiä odotellessa :)

Keskisuomalaisen otin vaimolle, eli kiitokset tästä ketjusta. Saavat soittaa, ovat soittaneet n. 100 kertaa ennenkin. Jos halvalla saa niin voi jonkun pätkän ottaa, muuten sanoo että kiitos ja näkemiin mutta nyt ei kiinnosta.

Nyt tuli sellanen ketju että pitää koettaa olla tiukkana, on nimittäin tullut jokunen tiede- / tee itse- / joku muu lehti tilattua noiden "ilmaistavaroiden" takia. Ja aika monta tilausta on jäänyt perumatta ajallaan ja sitten on joutunut maksamaan yhden täysihintaisen lehden. Ei tulekaan enää niin halvaksi, tosin ovathan lehdet olleet mielenkiintoisia. Viimeisimmäksi tuli tilattua Tee itsestä tutustumistarjouksena kirja "terassit ja patiot", jos vaikka joskus terassin tekisi...ja eilisessä postissa tuli ilmaislahjana laservesivaaka, mitähän sitä seinälle ripustaisi että olisi tuollekin käyttöä. :rolleyes:

Edit: niin, jäi sanomatta että puhelinmyyjät tahtovat mullakin olla niitä jotka eniten soittelee..Noh, joku edes.

Mulla on tullu molemmat akkarit nyt, tilasin ne silloin kun thread perustettin.

Kiitokset ilmaisvinkeistä tänne. :)

Sen verran pitää noista puhelinmyyjistä kommentoida, varsinkin kaikille niille täällä jotka niitä niin kauhistelevat tyyliin "odottakaa, kohta ne soittavat, ne vainoavat teitä loppu elämänne", että en voi käsittää mitä niin pelottavaa niissä on? Ihan alkaa aina naurattamaan nuo asenteet. :D

Tämä saattaa yllättää monet, mutta toivottavasti seuraava vinkki muuttaa elämäänne, itse käytän sitä silloin, kun joku vastaava henkilö soittaa:

"Kiitos, ei."

Sen verran pitää noista puhelinmyyjistä kommentoida, varsinkin kaikille niille täällä jotka niitä niin kauhistelevat tyyliin "odottakaa, kohta ne soittavat, ne vainoavat teitä loppu elämänne", että en voi käsittää mitä niin pelottavaa niissä on? Ihan alkaa aina naurattamaan nuo asenteet. :D

Samaa miekin ihmettelen. Niillä on niin ikävä duuni saada leipää pöytään, että yritän olla mahdollisimman ystävällinen niille. Pakko se raha jostain on repiä, siispä en viitsi tehdä niiden työpäivästään vielä kurjempaa vittuilemalla niille.

Kellekkää muulle käyny niin että viikon ilmasta hesaria ei ole kuulunut, mutta sen jälkeen on tippunut kirjettä "Mitäs pidit lehdestä, tilaatko?" :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom