Ilmaista rahaa - huijauscaseja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jkp78
  • Aloitettu Aloitettu
Kerran rinneravintolassa oli semmone muovinen numero lappu pöydässä.... noh otimma sen kaverin kans ja eiku tiskille et missä vi..ssa se meijä pizza viipyy et ollaan jo ootettu tässä pidemmän aikaa.. myyjä kysy et mikä pizza teille oli tulossa ja pahoitteli et ku on kestäny ja muutama min. ja eiku syömään.. ps. tapahtui hurjina nuoruus vuosina

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joissain nettipokereissa saa 10-100e ilmaisen alkupanoksen.. Tollasesta vaikka satasen paikasta vois koittaa pumpata massit pihalle: Kaveriporukalla kaikki rekisteröityy sisään ja pelais niin että yksi saisi lopulta rahat. En tiiä onnistuisko tommonen ja miten mm. pöydät menis, mutta luultavasti osan voisi saada pihalle jos yön pimeinä tunteina saisi pöytään vain kaveriporukan.

Kuka osaa sanoa, onko toi koijaus mahdollinen?

Joissain nettipokereissa saa 10-100e ilmaisen alkupanoksen.. Tollasesta vaikka satasen paikasta vois koittaa pumpata massit pihalle: Kaveriporukalla kaikki rekisteröityy sisään ja pelais niin että yksi saisi lopulta rahat. En tiiä onnistuisko tommonen ja miten mm. pöydät menis, mutta luultavasti osan voisi saada pihalle jos yön pimeinä tunteina saisi pöytään vain kaveriporukan.

Tottakai se on mahdollinen. Ainoa vaan, jos saitin maksuliikennettä ja pelejä valvovat henkilöt tajuavat sen niin voidaan tilit jäädyttää.

Kuuluu samaan kategoriaan ku menee ihan omilla rahoillaan pelaamaan kavereiden kanssa lanissa nettipokeria niin, että pöytä koostuu melkeenpä pelkästään niistä omista kavereista + yhestä noobista jolta sitten yhdessä lypsätään kaikki rahat ja jaetaan sitten keskenään. ;)

Kuuluu samaan kategoriaan ku menee ihan omilla rahoillaan pelaamaan kavereiden kanssa lanissa nettipokeria niin, että pöytä koostuu melkeenpä pelkästään niistä omista kavereista + yhestä noobista jolta sitten yhdessä lypsätään kaikki rahat ja jaetaan sitten keskenään. ;)

En tiiä mikä on mutta rupes naurattaa ihan vitusti! :hyper:

Pelattiin tolla periaattella riparil pokerii. Meinas tulla turpaan ku käryttiin:)

Tää ei mee kusettamisen puolelle, mut oon maksanu nyt parkkisakkoa kohta puolvuotta.. lyhennän sitä joka kuukaus 2e...

Purkkaa sai pentuna halvalla kun laittoi purkkapussin tai pari irtokarkkien sekaan.. :nolo:

Sillon kun ei ollu vielä pulloautomaatteja, huijaus oli kavereilla aika voimakasta. Muutama pari hullua pulloa kassissa, sitten niitä kolistellaan kuin olisi helvetisti niitä pulloja. Sitten ladotaan vaan koreihin ne pullot ja kassalle tyyliin "6 isoa ja 18 pientä."

Kuulemma kaverit oli joskus lähteny aika hippaa kaupasta karkuun.

Hampurilainenravintola kikka:

Käy ostamassa hampurilaisaterian mukaan ja esität kiireellistä. Seuraavana päivänä menet samaan paikkaan ja sanot että ateriasta puuttui hampurilainen tai ranskalaiset, mutta huomasit sen vasta paikassa X, koska olit niin kiireinen.

Itselleni kävi näin kerran pasilassa kun olin vaihtamassa junaa. Silloin tosin ateriasta oikeasti puuttui hampurilainen ja kävin seuraavan päivänä huomauttamassa asiasta ja sain hampurilaisen. Toiminee myös epärehellisesti käytettynä, valitettavasti. Itse en kyllä ymmärrä näitä kusettajia. Toisaalta jos on saanut kasvatuksen kahdelta poliisilta niin se selittänee kaiken.
Syvät osanottoni... Paljon pahempaa rangaistusta ei lapselle voi keksiä:itku:

Portsaria kannattaa leikkia aina kun on mahdollista:

Pari vuotta sitten olin juhlimassa uudella ylioppilastalolla Helsingin keskustassa. Jotkut järjestön järkkäämät yliopistobileet varmasti oli kyseessä (itse kuokkimassa kjeh kjeh). Eli siis semmoiset pippalot, missä juomatarjoilu sun muut narikat oli vähän juostenkustu (jotkut aktiivit noissa hommissa hääräs).

Noh anyway, bileitten päätyttyä siinä parin kolmen maissa yöllä, alkoi jengi hipsiä sitten ulos. Itse siinä vielä hörpin jotain, kun nämä samaiset aktiivit jo alkoivat siivota paikkoja ja hätistelemään viimeisiä juhlijoita ulos.

Siitä sitten takin haettuani laskin portaat alas ja avasin ulko-oven, joka aukeaa melkein manskulle. Nakkikioskijono oli aivan siinä lähettyvillä täynnä humalaista sakkia, olihan baarit menneet juuri kiinni. No itsekin vähän humaltuneena jäin sitten siihen ovelle ja huusin, että "tänne pääsis vielä sisään". Ja eipä aikaakaan, kun jo neljän hengen ryhmä oli siinä edessäni.

No "fiksuna" jätkänä esitin sitten portsaria ja pyysin sisäänpääsymaksua (en muista summaa), mutta loppupeleissä sain 10 euroa yhteensä rahaa ja päästin porukan kapuamaan ylös portaita tyhjään saliin (missä oli siis jäjellä enään ne samaiset aktiivit). Alko sitten siihen ovelle enemmänkin porukkaa tulemaan, joten katsoin parhaaksi häippästä 10 euroa mukanani pois...

Portsaria kannattaa leikkia aina kun on mahdollista:

Pari vuotta sitten olin juhlimassa uudella ylioppilastalolla Helsingin keskustassa. Jotkut järjestön järkkäämät yliopistobileet varmasti oli kyseessä (itse kuokkimassa kjeh kjeh). Eli siis semmoiset pippalot, missä juomatarjoilu sun muut narikat oli vähän juostenkustu (jotkut aktiivit noissa hommissa hääräs).

Noh anyway, bileitten päätyttyä siinä parin kolmen maissa yöllä, alkoi jengi hipsiä sitten ulos. Itse siinä vielä hörpin jotain, kun nämä samaiset aktiivit jo alkoivat siivota paikkoja ja hätistelemään viimeisiä juhlijoita ulos.

Siitä sitten takin haettuani laskin portaat alas ja avasin ulko-oven, joka aukeaa melkein manskulle. Nakkikioskijono oli aivan siinä lähettyvillä täynnä humalaista sakkia, olihan baarit menneet juuri kiinni. No itsekin vähän humaltuneena jäin sitten siihen ovelle ja huusin, että "tänne pääsis vielä sisään". Ja eipä aikaakaan, kun jo neljän hengen ryhmä oli siinä edessäni.

No "fiksuna" jätkänä esitin sitten portsaria ja pyysin sisäänpääsymaksua (en muista summaa), mutta loppupeleissä sain 10 euroa yhteensä rahaa ja päästin porukan kapuamaan ylös portaita tyhjään saliin (missä oli siis jäjellä enään ne samaiset aktiivit). Alko sitten siihen ovelle enemmänkin porukkaa tulemaan, joten katsoin parhaaksi häippästä 10 euroa mukanani pois...

Kai se nakkikiskajono tyhjeni kokonaan ja menit ottaa vielä hodarin siitä mukaan niillä sisäänpääsymaksuilla? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom