Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- Baarissa voi myös leikkiä helppoa piippp jolleki ja sit "Ohooppss mun rahat loppu voivoi ei ees ehtiny päästä vauhtiin" ni drinkkei kiitosss. Sit vaa katoo..
- Jos o sinkku ni treffailee paljo eri miehiä ja pistää ne maksaa kaiken safkan yms treffijutun.. Miehet ku usein maksaa, varsinki jos on yhtään varoissaan.
No itse asiassa molemmilla.Mitäs veikkaat kummalla tilanteella on oletusarvona nimike "myymälävarkaus".
Oletteko ikinä punninneet kuinka paljon purjossa on poisheitettävää? Usein yli puolet, ja silti kamaa myydään kilohinnalla!
Tällasille naisillehan on nimiki keksitty..... :jahas:
Pihtari?
Maailman vanhin ammatti ainakin toimii noin ja tintula varmaan on itsestään ylpeä alentuessaan.Pihtari?
Maailman vanhin ammatti ainakin toimii noin ja tintula varmaan on itsestään ylpeä alentuessaan.
Älkääkä luulko, että olisin henk. koht. testannu kaikkea :-)
No ei varmana ole punnitsemisrikoksista kauppa poliisia kutsumassa paikalle, ellei ole vittumainen myyjä tms.No itse asiassa molemmilla.
Ainakin tuossa pollaridokkarissa poika, joka oli tunkenut punnittuun karkkipussiin ylimääräistä, syyllistyi poliisin mukaan juuri lievään petokseen.Eiköhän se mene niin että jos jotain taskuun laitat ja poistut maksamatta se on näpistys ja jos punnitsee tuotteen väärän hinnan mukaan kyseessä on lievä petos.
haha, kukkahattumoralistit älähti heti tintulan kommentista. Ideahan oli kerätä tähän trediin _mahdollisia_ huijauscaseja, kaikkia näitä ei ole omatoimisesti testattu käytännössä. Jeesustelijat voi vaikka perustaa oman triidinsä jossa itkeä maailman menoa.
Hampurilainenravintola kikka:
Käy ostamassa hampurilaisaterian mukaan ja esität kiireellistä. Seuraavana päivänä menet samaan paikkaan ja sanot että ateriasta puuttui hampurilainen tai ranskalaiset, mutta huomasit sen vasta paikassa X, koska olit niin kiireinen.
Itselleni kävi näin kerran pasilassa kun olin vaihtamassa junaa. Silloin tosin ateriasta oikeasti puuttui hampurilainen ja kävin seuraavan päivänä huomauttamassa asiasta ja sain hampurilaisen. Toiminee myös epärehellisesti käytettynä, valitettavasti. Itse en kyllä ymmärrä näitä kusettajia. Toisaalta jos on saanut kasvatuksen kahdelta poliisilta niin se selittänee kaiken.
Kusetat, ne vaa-at eivät skulaa jos koitat keventää kuormaa, ellei sulla sitten ole ihan saatanan vakaa käsi.
Ainakin tuossa pollaridokkarissa poika, joka oli tunkenut punnittuun karkkipussiin ylimääräistä, syyllistyi poliisin mukaan juuri lievään petokseen.
Kaveri käy aina valittamassa Hesessä sun muissa saadakseen ilmaista safkaa. Esim. syömällä hampurilaisesta ensin puolet ja käymässä sen jälkeen valittamassa miten sämpylä on ollut kuiva yms. :D
Ja kyseessä on oikeasti kaveri, en minä