Ilmaista rahaa - huijauscaseja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jkp78
  • Aloitettu Aloitettu
mulle on muuten kerran japanilainen nainen tarjonnut rahaa etta menisi minun kanssa naimisin. tasta han sitten saisi oleskeluluvan.

En kysynyt paljonko olis tarjonut rahaa.
han oli myos lesbo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Baarissa voi myös leikkiä helppoa piippp jolleki ja sit "Ohooppss mun rahat loppu voivoi ei ees ehtiny päästä vauhtiin" ni drinkkei kiitosss. Sit vaa katoo..

- Jos o sinkku ni treffailee paljo eri miehiä ja pistää ne maksaa kaiken safkan yms treffijutun.. Miehet ku usein maksaa, varsinki jos on yhtään varoissaan.

Tällasille naisillehan on nimiki keksitty..... :jahas:

Eiköhän se mene niin että jos jotain taskuun laitat ja poistut maksamatta se on näpistys ja jos punnitsee tuotteen väärän hinnan mukaan kyseessä on lievä petos.

Erään tuttuni kuolematon lause "eihän sitä paskallakaan kannata käydä, ellei siitä palkaa saa". Eli ei käynyt koskaan himassa paskalla, vaan ainoastaan työaikana työpaikalla.

Hampurilainenravintola kikka:

Käy ostamassa hampurilaisaterian mukaan ja esität kiireellistä. Seuraavana päivänä menet samaan paikkaan ja sanot että ateriasta puuttui hampurilainen tai ranskalaiset, mutta huomasit sen vasta paikassa X, koska olit niin kiireinen.

Itselleni kävi näin kerran pasilassa kun olin vaihtamassa junaa. Silloin tosin ateriasta oikeasti puuttui hampurilainen ja kävin seuraavan päivänä huomauttamassa asiasta ja sain hampurilaisen. Toiminee myös epärehellisesti käytettynä, valitettavasti. Itse en kyllä ymmärrä näitä kusettajia. Toisaalta jos on saanut kasvatuksen kahdelta poliisilta niin se selittänee kaiken.

haha, kukkahattumoralistit älähti heti tintulan kommentista. Ideahan oli kerätä tähän trediin _mahdollisia_ huijauscaseja, kaikkia näitä ei ole omatoimisesti testattu käytännössä. Jeesustelijat voi vaikka perustaa oman triidinsä jossa itkeä maailman menoa.

Helvettiäkö porukka tulee threadiin, jonka otsikko on "Ilmaista rahaa - huijauscaseja", itkemään jotain "Ryöstä mummon käsilaukku"-tyylistä paskaa. Kai sitä asiosta puhua saa, ja jotain pikkujuttuja vaikka tiukassa paikassa toteuttaakin :) .

Kotijeesukset voivat perustaa oman threadinsa missä voivat kertoa toisilleen miten palauttivat löytämänsä 20 euron setelin poliisilaitokselle ja ovat näin parempia kansalaisia kun muut.

Eiköhän se mene niin että jos jotain taskuun laitat ja poistut maksamatta se on näpistys ja jos punnitsee tuotteen väärän hinnan mukaan kyseessä on lievä petos.
Ainakin tuossa pollaridokkarissa poika, joka oli tunkenut punnittuun karkkipussiin ylimääräistä, syyllistyi poliisin mukaan juuri lievään petokseen.

Kaveri käy aina valittamassa Hesessä sun muissa saadakseen ilmaista safkaa. Esim. syömällä hampurilaisesta ensin puolet ja käymässä sen jälkeen valittamassa miten sämpylä on ollut kuiva yms. :D
Ja kyseessä on oikeasti kaveri, en minä :)

haha, kukkahattumoralistit älähti heti tintulan kommentista. Ideahan oli kerätä tähän trediin _mahdollisia_ huijauscaseja, kaikkia näitä ei ole omatoimisesti testattu käytännössä. Jeesustelijat voi vaikka perustaa oman triidinsä jossa itkeä maailman menoa.

Jeps. Lisäksi ihmetyttää että tuota pidetään jotenkin moraalittomana, kun silkka varastaminen menee vielä oveluuden piikkiin.

Hampurilainenravintola kikka:

Käy ostamassa hampurilaisaterian mukaan ja esität kiireellistä. Seuraavana päivänä menet samaan paikkaan ja sanot että ateriasta puuttui hampurilainen tai ranskalaiset, mutta huomasit sen vasta paikassa X, koska olit niin kiireinen.

Itselleni kävi näin kerran pasilassa kun olin vaihtamassa junaa. Silloin tosin ateriasta oikeasti puuttui hampurilainen ja kävin seuraavan päivänä huomauttamassa asiasta ja sain hampurilaisen. Toiminee myös epärehellisesti käytettynä, valitettavasti. Itse en kyllä ymmärrä näitä kusettajia. Toisaalta jos on saanut kasvatuksen kahdelta poliisilta niin se selittänee kaiken.

Voit myös ostaa hampurilaisen ja paikan päällä kun syöt sitä niin syöt sieltä pihvin välistä ja puolet hampurilaista. Sitten kutsut työntekijän mestoille (yleensä nuoria naisia noissa mestoissa) ja sanot, että tästä puuttuu pihvi! OMG!! Saat aika varmasti uuden sikaleivän. Eli yhden hinnalla saat 1.5 hampurilaista ja pihvin.

Kusetat, ne vaa-at eivät skulaa jos koitat keventää kuormaa, ellei sulla sitten ole ihan saatanan vakaa käsi.

Kyllä ne itse asiassa toimii. Tossa naapurissa on kauppa (Musta Pekka) mistä saa fazerin leivoksia, pitsoja, sämpylöitä yms joka ilta kahdeksan jälkeen 5e/kilo. Pussi täyteen ja puolet pussista vaan vaa'alle ja vähän kevennät sitä ylimenevää osaa niin hinta onkin äkkiä puolet. Joskus haettu hirveet kasat pasteijoita ja munkkeja sikahalvalla (ehkä sen jo huomaa :jahas: )!

Salomaha ei kyllä mitään burgereita kaipaisi enää vyötärölleen!

fat-guy-in-jungle-for-aargh.png

Ainakin tuossa pollaridokkarissa poika, joka oli tunkenut punnittuun karkkipussiin ylimääräistä, syyllistyi poliisin mukaan juuri lievään petokseen.

Kaveri käy aina valittamassa Hesessä sun muissa saadakseen ilmaista safkaa. Esim. syömällä hampurilaisesta ensin puolet ja käymässä sen jälkeen valittamassa miten sämpylä on ollut kuiva yms. :D
Ja kyseessä on oikeasti kaveri, en minä :)

Me ollaan joskus kavereiden kanssa laitettu joku 200 grammaa lisää karkkia siihen irttari pussiin punnituksen jälkeen. Eipä kukaan koskaan ole mitään huomannut.

Joskus tulostettiin viivakoodeja pantillisista tölkeistä ja liimattiin ne tax-freestä ostettujen tölkkien kylkiin. Muutaman euron sai.:) Isää ja äippää on kyllä tullut uunotettua aika huolella nuoruudessa, että sai rahaa dokailuun + muuhun. Silloin kun oli vielä pahviset kuukausiliput olemassa YTV:llä niin lukion 2-4 luokan ajan väärensin ne leikkelemällä vanhoista lipuista leimanumeroita irti ja liimaamalla niitä . Kertaakaan en kolmen vuoden aikana tavannut tarkastajaa vaikka joka päivä menin bussilla kouluun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom