Olen ehkä saamassa uuden työpaikan ( eteläesplanadilla) ja nyt mietin sitä että löytyykö mistään läheltä ilmaisia p-paikkoja? Tyyliin 1-2km päässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helpointa lis bussi suoraan mutta silloin en vättämättä tuu ajoissa. Parkkihallista maksaminen on järjetöntä.Jos ei jaksa metsästää ilmaisia parkkipaikkoja ja sen päälle kulkea milloin mistäkin jalan tai julkisilla loppumatkaa niin parkkihallit on n.300€/kk + alv.
Riippuu vähän mistä on tulossa mutta yksi vaihtoehto on jättää auto liityntäparkkiin jonnekin kauemmas ja junalla loput.
Helpointa lis bussi suoraan mutta silloin en vättämättä tuu ajoissa. Parkkihallista maksaminen on järjetöntä.
Jumbo on vantaalla ja aika helvetin kaukana eteläespasta.Ite ku oon käyny helsingissä niin oon parkkeerannu esim Jumbon parkkihalliin. On yleensä tilaa.
Kestää tosiaankin ikuisuus olla keskustassa. Noihin liittymäparkkeihin kannattaa jättää ja metrolla mennä. Ei liene kallista, Puotilassakin saa olla ilmaiseksi.Jumbo on vantaalla ja aika helvetin kaukana eteläespasta.
Onko linnanmäelle jotain paikallisten salaista parkkipaikkaa? Täältä kun landet tulee niin se parkkis on aina ihan yhtä kaaosta. Messukeskukselle kai pystyi joskus jättää auton ja sieltä meni linja-auto sitten tasaisesti, mahtaako moinen olla enää/viel aktiivinen. Pitääkin googlettaa, mutta myös pieni kävely 3 likan kanssa on mahdollista jos lähistöllä joku varmempi parkki.