Ilmainen WLAN fonilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MHK
  • Aloitettu Aloitettu

MHK

Allapito
VIP
Jouluun asti saa kuitattua ilmaisen wlanitusaseman suomeen kuljetettuna. Mahdollistaa samalla kiinnittymisen Fonin asiakkaiden yhteyksiin ilmaiseksi käsittääkseni jokapaikassa missä jollain fonilaisella on yhteys avoinna.

Saa nähdä miten toimii, tilasin tuon huvikseni jos vaikka olisi hyötyä mobiilisurffauksessa jossakin. Vielä en tosin muista törmänneeni Fonin kenttiin missään... no, aina on kiva saada elektroniikkaa pukinkonttiin kunhan se vaan on ilmaista :david: Lieneeköhän tuota pakko edes kytkeä jotta pääsee huoraamaan toisten kaistoilla :)

http://en.fon.com/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rekisteröidyin, valitsin tuotteen ja painoin submit, sen jälkeen aukesi ikkuna jossa pitäisi (?) uudestaan painaa submit, mutta napista ei tapahtu mitään, oliko mitään vastaavia ongelmia?

Rekisteröidyin, valitsin tuotteen ja painoin submit, sen jälkeen aukesi ikkuna jossa pitäisi (?) uudestaan painaa submit, mutta napista ei tapahtu mitään, oliko mitään vastaavia ongelmia?

Kyllä se pitäs wörkkiä kun laitat vaan kärryyn ja siirryt tiskille. Nappeja en muista sen kummemmin mutta itsellä ei ongelmia ollut.

Ehkä kantsis kokeilla eri browserilla?

Lukiko joku tarkasti läpi nuo sopimuksen ehdot?? Kun ei itsellä tuo lontoo taivu niin hyvin..

Mietin vain, että onko siellä joku kompa ja joutuu kuitenkin maksamaan loppupeleissä ton Wlanin?

Nopeasti lukaisin läpi, enkä mitään suurempaa porsaan reikää löytänyt.

Salomaha: Mitä tarkoitat, sain kyllä vahvistusviestin mailiini ja vahvistin rekisteröitymisen sen kautta....

15 000 kappaletta jaossa jouluaattoon asti. Ei veroja sun muuta maksettavaksi.
1 kappale / henkilö.
Pyytävät antamaan tuotteen kaverille jos ei jostain syystä itse pääse heidän verkossan käyttämään. :)
Siinähän ne tärkeimmät.
Ihan kuin olisin kuullut tästä fonin ilmaisesta joskus kesällä...

Enivei, pistin tilaukseen. Tulee ja menee ohi tietenkin kun olen jo intin syövereihin kadonnut kolmeksi viikoksi.

sinun isp (esim. elisa ) ehdoissa varmaankin sanotaan että verkkoa ei saa jakaa! ja kun liityt tähän systeemiin niin silloin jaat verkkoa joka sopimuksessa kielletään (esim elisa) .......:

"which enables you to securely and fairly share your home broadband connection with other Foneros."

Vieläpä kysyn. Antoiko tuo teille submitin jälkeen jonkin vahvistusviestin tilauksesta? Nyt kokeillut explorerilla ja firefoxilla, enkä ainakaan itse sa mitään vahvistusta tai sitten minulle on tulossa 20 noita :)

Vieläpä kysyn. Antoiko tuo teille submitin jälkeen jonkin vahvistusviestin tilauksesta? Nyt kokeillut explorerilla ja firefoxilla, enkä ainakaan itse sa mitään vahvistusta tai sitten minulle on tulossa 20 noita :)

Peyment method-sivun jälkeen tuli tilausvahvistus, ja vielä sähköpostiinkin tuli

Jos tuota ansaintalogiikkaa nyt oikein ymmärsin, niin nuo vierailevat käyttäjät on se, mistä tuo palvelu repii sitä rahaa(ja näyttäisi olevan mahdollista tienata myös sillä omalla jakamallaan kaistalla). Näyttäisi olevan kaksi "tasoa" linus ja bill, joista tuo jälkimmäinen se maksullinen.
Vaatinee lisää foorumin tutkimista, kun ei vielä löytynyt fonin omaa selostusta tuosta toiminnasta.
http://boards.fon.com/viewforum.php?f=4&sid=a5b6d596113b3ea7539fe16425441fa3

edit:
ja tosiaan.. myös fonin kanssa sopimuksen tehnyt isp saa tuosta käytöstä oman osansa. Vaikea löytää tarkkaa tietoa, kun edes "what is fon" kohdassa ei kerrota mitään kovin tarkasti.

Jotain tuosta kuulin juuri. Eli tosiaan sitoudut jakamaan omaa kaistaasi muiden käyttöön. Mikä omaan korvaan ei äkkiseltään kuulosta hyvältä kun jossain tietomurtojutussa oli syytteitä saanut myös se yhteyden tarjonnut tyyppi...no en faktoja tuosta tiedä mutta ilmainen lounas ajatus ihmetyttää kovin tuossa hommassa.

Jotain tuosta kuulin juuri. Eli tosiaan sitoudut jakamaan omaa kaistaasi muiden käyttöön. Mikä omaan korvaan ei äkkiseltään kuulosta hyvältä kun jossain tietomurtojutussa oli syytteitä saanut myös se yhteyden tarjonnut tyyppi...no en faktoja tuosta tiedä mutta ilmainen lounas ajatus ihmetyttää kovin tuossa hommassa.

Tossahan sanotaan että jos ei itse käytä niin pitää antaa jollekkin kaverilleen joka sitä käyttää, eli tuskin hakevat poies vaikkei sitä käyttäskään. Siis vaan uus firmware sisään koneeseen niin siinä on oma ilmainen tukiasema.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom