IL: Antakaa armoa äidin kultakutrille

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoAT
  • Aloitettu Aloitettu
No olihan se niin. Vaikka ei se asialle varsinaisesti mitään tekisikään, niin siitä huolimatta Räsänen kertoi niin haluavansa.

Itse asiassa ei ihan tarkalleen ottaen näin ole kertonut. Näinkin toki asian voi tulkita, kuten paskalehdistö on tehnyt, mutta siinä ei varmaankaan ole mitään uutta. Jotkut ihmiset myös näemmä pitävät iltapäivälehtien juttuja täysin luotettavina...

Ilmeisesti et ole edes lukenut Räsäsen blogin pätkää, josta asia lähti liikkeelle?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis eihän tuo juttu voi olla lähtöisin pelkästä blogista ja huumorista, jos hän kerran on kirjallisen kysymyksen puolustusministerille jättänyt.

Aika helvatan huono läppä on, jos ei tosissaan ole.
 
Ei.

Mutta vertaapa seuraavia virkkeitä keskenään. Onko niissä sama asiasisältö?

"... tekee ehdotuksen, että hiukset on kammattava ja tarvittaessa leikattava niin, että ne eivät haittaa palvelusturvallisuutta."

"... haluaa välttämättä poikansa tappokouluun häpeällisessä pitkässä tukassa."
 
Oikein toimittu vaikka onkin nyt viimeistään munannut itsensä totaalisesti. Ei taida pojasta olla yhtään fiksumpaa tulossa, kun tuollaista päästää/pyytää äitiään tekemään. Itse olisin varmaan kieltänyt mutsini jos olisi mun tukalla tuollaista kamppanjaa lähtenyt vetämään. Mulla sentään oli K-221 pisin tukka ;)
 
Ois kyl sinänsä ollut mielenkiintoista nähdä mitä tohon ois tullu vastaukseksi jos ei ois takaisin vetänyt sitä lappuaan.
 
Back
Ylös Bottom