Ikuisesti 65kg

Long time listener, first time caller.

Ikäni painanu sen 65-68kg, alkanu vast lähipäivin vihdoin tympimään se, enkä keksiny parempaa paikkaa ettii vastauksii ku täältä. ( Yritin ettii vanhoi threadei täst mut ei sattunu silmiin. )

Siis tarkotus ois saada lisää kiloi pelii, ihannepainon ois kai se 75-78kg, eli 10kg pitäis saada geinii. Ja jos mahdollist ni mieluusti kotiruuilla.

Selviäiskö tost kilorallist muuttamal aamupalan sisältää vaik 4 kananmunaa, pari banaania ja vaikka leivän? (Nykyine aamupala sisältää kupin kahvia, pelkästään. ) Oon oikeest hukas ( kuten varmaa huomaa ), joten apu ois enemmä ku tervetullutta. :worship:

Taustatietoin, jos auttaa, 19v ja yksinasuva.

Kaikki pienet niksit tervetulleit, jos sen painon sais ees nostettuu toho 70kg+.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Ikäni painanu sen 65-68kg, alkanu vast lähipäivin vihdoin tympimään se, enkä keksiny parempaa paikkaa ettii vastauksii ku täältä. ( Yritin ettii vanhoi threadei täst mut ei sattunu silmiin. )

Siis tarkotus ois saada lisää kiloi pelii, ihannepainon ois kai se 75-78kg, eli 10kg pitäis saada geinii. Ja jos mahdollist ni mieluusti kotiruuilla.

Selviäiskö tost kilorallist muuttamal aamupalan sisältää vaik 4 kananmunaa, pari banaania ja vaikka leivän? (Nykyine aamupala sisältää kupin kahvia, pelkästään. ) Oon oikeest hukas ( kuten varmaa huomaa ), joten apu ois enemmä ku tervetullutta. :worship:

Kaikki pienet niksit tervetulleit, jos sen painon sais ees nostettuu toho 70kg+.

haluatko painon nousun lihan muodossa? jos niin käy salilla, syö enemmän mitä kulutat eli lisäät kaloreita ja malttia. :thumbs:

haluatko painon nousun lihan muodossa? jos niin käy salilla, syö enemmän mitä kulutat eli lisäät kaloreita ja malttia. :thumbs:
Tosi kuin vesi. Mä olin monet vuodet ikuisesti 75-78, toukokuussa päätin ruveta syömään enemmän ja nyt painankin jo 95. Ja puhdasta läskiä! Laihaläski :itku:
Edit. vaikka tuntuisi ettei ruoka tartu, niin nosta sitä määrää vaan. Itse vedän n.5000kcal päivässä, sillä vasta rupesi tarttumaan mikään kiinni..

Syö pähkinöitä jos ruoka tökkii. Hyviä rasvoja, jonnin verran protuakin ja paljon kaloreita!

Aamulla mittaa vaikka 1½dl maapähkinöitä johonki kuppiin, sitten pidät huolta että illalla on tyhjä. Näin joka päivä vaikka pari viikkoa, syöt tietysti normisafkat päälle. Käy vaa'alla max kerran-pari viikossa, aina aamuisin heräämisen jälkeen. Jos paino ei nouse, pidä huolta että syöt pitkin päivää jotain 2h välein. Vaikka raejuustopurkin, sitten pari tuntia ja 4 ruisleipää tonnikalalla täytettynä jne. Normaalit päiväruuat tietty päälle.

Tärkeää on kyllä se salilla käynti, ettei ihan läskiksi mene. Ruokakin maittaa paremmin.

EDIT: mä luulin kans vielä 3v sitten että oon aina 62kg. Luut vaan paistoi... kumma miten sitä ei sillon tiedostanu, nyt kun kattelee vanhoja kuvia niin kauhistuttaa... No anyway, ruokapuolen pistin remonttiin ja kappas, rupes nousemaan paino 1kg kuukaudessa. Tämä yhdistettynä treeniin niin eipä paljon sitä läskiä siunaantunut.

Meikästä tuntuu että mitä vähemmän syö, niin sitä harvemmin on nälkä, mitä enemmän taas syö niin sitä useammin on nälkä. Ei muutaku safkaa poskeen hyvin väliajoin ja ahkeraa treeniä. Itekki oon aika helvetin luikku, toivotaan että puolen vuoden päästä selkeitä tuloksia on nähtävissä.

Päivä starttaa parhaiten käyntiin kunnon lautasella puuroa.

Päivä starttaa parhaiten käyntiin kunnon lautasella puuroa.

Sama mulla. :rock:

Tosin kyytipojaksi banaani, pari ruisleipää ja ½l maitoa. On se kumma miten puurolautasellisella "elää" ihan kellontarkasti vain tasan 2h, sitten on jo helvetillinen nälkä, maha oikein mouruaa. Pakko siis ottaa jotain muutakin. :)

montas lämmitä ruokaa yksinasuva 19w poika saa syötyä päivän aikana?

perus ruokavalio kuntoon eli kunnon aamupala ja pari lämmintäruokaa ainakin ja niitten kanssa perkeleesti raejuustoa kyytiin:thumbs:

Meikästä tuntuu että mitä vähemmän syö, niin sitä harvemmin on nälkä, mitä enemmän taas syö niin sitä useammin on nälkä.
Nälkähän tunnetusti kasvaa syödessä... :) Samoin kun mitä enemmän nukkuu, sitä enemmän nukkuu.

mää oon 14 ja syön aamul ja illal puuroo ja koulupäivinä 2 lämmint ateriaa ja kotoon ku oon niin 2 tunnin välein jotain välipalaa. Ku on tottunu tohon 2h välein niin 3 tuntii tuntuu jo kidutukselt:/

Pitääpä kysyä että mikä siinä 65kg painossa tympii? Kato peiliin, jos vastaan kattoo omasta mielestä liian ruipelo, (99% palstan jäsenillä on näin :D) kasvata lihaksia. Aivan turha alkaa ahmia hirveesti ruokaa että saa 10kg lisää läskiä. Eihän muutama läskikilo mitää tee, mutta helposti siinä käy niin että maha vaan kasvaa ja kasvaa...

Pitääpä kysyä että mikä siinä 65kg painossa tympii? Kato peiliin, jos vastaan kattoo omasta mielestä liian ruipelo, (99% palstan jäsenillä on näin :D) kasvata lihaksia.
Kyllähän se muutama lisäkilo tuo myös vakautta painojen liikutteluun ja toki nostaa katu-uskottavuutta esim. baarijonoissa ;)

Pitääpä kysyä että mikä siinä 65kg painossa tympii? Kato peiliin, jos vastaan kattoo omasta mielestä liian ruipelo, (99% palstan jäsenillä on näin :D) kasvata lihaksia.

Tuskimpa 60-65kg painoonsa tyytyväinen metroseksuaali edes koskaan eksyisi tälle palstalle, ehkä ihmettelisi hetken ja nauraisi itsekseen. Kyllä tänne päädytään ihan omista syistä, mitkä sitten ovatkaan. Esim. googlettamalla "lihasten kasvatus helposti" pakkis näkyy heti ekana listassa, otsikolla Lihasten kasvatus lyhentää elinikää. Vähemmästäkin kiinnostuu kehoiluharrastuksesta. ;)

Mä oon huomannu, että mitä enemmän sitä painoa ja massaa hiljalleen kertyy niin siitä huolimatta se sama ruipelo sieltä peilistä möllöttää. Sitte pitää vaan motivoitua kattomalla niitä kuvia parin vuoden takaa ja todeta että oikealla tiellä sentään ollaan. :D

Palstan jäsenistä tosiaan 99% varmaan aattelee samoin, painosta riippumatta, jos lihasmassan perässä kärvistellään. :)

Ime päivässä vähintää litra jugurttia! Laadusta/mausta riippuen saat helposti ja maistuvasti 400-1000 kcal lisää. Sekaan vielä rahkaa tai raejuustoa niin kyllä patti (tai pakki) kasvaa.

Sitä paitsi läskit määrää!

Kalorit plussalle kunnon ruualla + ja salille treenaan, maastaveto ja kyykky mukaan treeneihin, eli täyspainoinen treeni, jo alkaa tapahtuu, ei tää niin vaikeeeta voi olla.

Linuxer sanoi:
Kalorit plussalle kunnon ruualla + ja salille treenaan, maastaveto ja kyykky mukaan treeneihin, eli täyspainoinen treeni, jo alkaa tapahtuu, ei tää niin vaikeeeta voi olla.
Niin ja jos joku uskaltaa väittää tyyliin: "Ei mulla paino nouse vaikka söisin mitä". Noh sitten mä tuun ja isken sille kaverille 10 000 kaloria ja makroravinne suhde 30,40,30 niin eiköhän ala tapahtuu jotain positiivista. Monet väittävät tuota, mutta katsokaa ja laskekaa syömisenne niin yllätytte, että kaloreita ei tule paljon tai sitten vaatii paljon enemmän kaloreita, mutta yhtään jamppaa en tiiä joka ei olisi plussalla 10 000 kalorilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom