Ikävää olla 20vuotias

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JareX88
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harmittaa olla tällainen kynäniska. Bodauksen aloittaminen tuntuu niin kovalta touhulta kun
kaikki nämä yli 25 vuotiaat menee suhisemalla ohi mun tuloksista ja kehityksestä. Miten voisin saada parempaa kehitystä aikaan? En saa penkistä edes 90kiloa nostettua ja kaverini 32v työntää kevyesti 170 penkistä ja on yrittänyt sanoa mulle että mun aineenvaihdunta on liian nopeeta ja saan siksi niin huonosti massaa kerättyä ( painan vain kynismäiset 85kg ). MIksi en kehity?
Kaverini yritti myös sanoa että olisi parempi ollut aloittaa vasta 25 vuotiaana kun hän aina naureskelee mulle että " miksi lapset nostelee painoja ".
Tottakai yritän myös opiskella ja armeijaan en päässyt salatuista syistä ( yksityisasia ) mutta ehdin kyllä nostelemaan painoja.

Onko tämä hyvä ohjelma käsille?

hauiskääntö mutkatangolla 5x18 toistoa 35 kilon tangolla.

eli eikö tuo 18 toistoa ole just optimaalinen pumppia hakiessa?

Lisätään tähän vielä, että en ota mitään kantaa siihen mitä kirjottelin suomi24 foorumilla, mutta olen kuitenkin pyytänyt anteeksi käytöstäni siellä, kun olen kirjoitellut tahallani paskatietoa joten jos tunnistitte minut, niin antakaa sen asian olla kuitenkin.

Edit: tossa mun nykyinen kuntoni http://www.fotka.pl/profil/Jarex88/

Tekisi tosiaan mieleni näyttää joltain 40v kehonrakentajalta, olen aina ihaillut heitä etenkin Mauri pappa Heikkistä. Kun saisi sellaisen kehon ja pääsisi ensinnäkin näin alkuun eroon kynäniskaisuudesta :)
Tonne kannattaa kans reggautua tonne fotkaan.. jos osaatte samaa kieltä mitä minä! :)

Etit täältä pakkikselta jonkun hyvän 1-2 jakosen ohjelman millä rupeat reenaamaan!! Syöt ihan helvetisti! 6 kertaa päivässä! nii johan tulee massaa!
Vai ootko sellanen tyyppi joka haluu isot rintalihakset ja hauiksen? Et teet pelkkää penkkii ja hauis kääntöö z-tangolla?
Tohon sun nais asiaan! Tiedän monta tyyppii jotka ei oo käyny varmaa kertaakaan kunnolla salilla ja silti on muija kainalossa! ei se siitä lihaksesta ole kiinni! saatko muijan vai et!
Joka tapaukses tsemppii reehenihin!!

Kaverini yritti myös sanoa että olisi parempi ollut aloittaa vasta 25 vuotiaana kun hän aina naureskelee mulle että " miksi lapset nostelee painoja ".

Enempikin vaikuttaa siltä että kaveris pelkää sinun menevän ohitseen kehityksessä; siten että kun sinä olet 25v nostat enempi kuin hän ollessaan 25v. Kaverit tsemppaa toisiaan ja niin edelleen... :jahas:

Siis vakavamielinen treenihän kannattaa aloittaa niin nuorena kuin vain mahdollista. Kokeile jotain noista treeniohjelmista mitä on tämän ketjun aloituspostissa; valitse joku joka kuulostaa mielekkäältä ja seuraa sitä orjallisesti 6 viikkoa. Vasta sitten lähde säveltämään.

....no ainakin yritin....

Vaikea saada muijafrendiä kun on ei kropassa ole lihasta yhtään.
Kyllä se kuules on enempi kiinni siitä mitä niiden korviin kuiskuttelee, kuin siitä lihiksen määrästä. ;)

Pysykääs asiassa, poistettu useita viestejä. Mitä lihaksiin ja naisiin tulee, niin ne kolmekymppiset omaavat 10 vuotta enemmän kokemusta, treeniä, elämää. On aika normaalia, että 10 vuotta enemmän treenannut on voimakkaampi. Toki siinä vaiheessa se ei enää merkitse jos toinen on treenanut 30 vuotta ja toinen 20 vuotta.

Ei treenaaminen nyt iästä kiinni ole, eikä kehityskään. Vanhanakin voi tulla tuloksia ja massaa. Ja mitä ikään tulee, treenikaveri on 7 vuotta nuorempi ja tuntuu kyllä ainakin palautuvan nopeammin kuin minä, saattaa tosin olla henk. kohtastakin mutta 20-v. ei tosiaan ole huono ikä puntinnostolle 12 tai 13 v. voi olla ;)

Eiks siinä joskus 20v oo just ihanteellista nostella punttia kun murrosikä on ohi/vielä vaiheessa ja testotasot korkeella. Testosteronin määrä kai keskimäärin nousee n.25. ikävuoteen asti ja sit alko laskee tjsp jos en nyt ihan väärin muista, keskivertoyksilöllä siis. Korjatkaa jos oon väärässä.

Eikä toi 85kg nyt mikää kynismäinen massa oo. Mä oon 180cm/84kg enkä oo mielestäni mikää kynis. Moni syyttää nopeeta aineenvaihduntaa, mutta ite uskon että jos syö enemmän ku kuluttaa niin kasvaa, toiset ehkä hitaammin ja toiset nopeemmin, mut kuitenkin.

Oot kärsivällinen, koitat syödä hyvin ja huolehtia levosta, eläkä lopeta raudan nostelua vaikka tuloksia ei ihan heti tuliskaan.

20-vuotiaallahan on ne vuodet vielä edessä, mistä tässä haikaillaan. Harmittavampaa on niillä, joilla ne parhaat vuodet on jo ohitse. Olisinpa itse aloittanut aiemmin.. (vaikka ne parhaat tulokset on onneksi vielä näkemättä.)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko tämä hyvä ohjelma käsille?

hauiskääntö mutkatangolla 5x18 toistoa 35 kilon tangolla.

eli eikö tuo 18 toistoa ole just optimaalinen pumppia hakiessa?
Oletko tosissasi? Trolli? Jotenkin on niin naiivia tuo kirjoittelu...

Tosiaan ikä on sopiva ja lihasta tulee kun vain syöt tarpeeksi (2-3h välein, tähtää joka aterialle 20-40g proteiinia) ja punttaat kovaa järkevällä jaolla. Tsekkaa aiemmat linkit. Alussa ei kannata turhia kikkailla, ettei hyydy kehitykset säädön määrään...

Harmittaa olla tällainen kynäniska. Bodauksen aloittaminen tuntuu niin kovalta touhulta kun kaikki nämä yli 25 vuotiaat menee suhisemalla ohi mun tuloksista ja kehityksestä. Miten voisin saada parempaa kehitystä aikaan? En saa penkistä edes 90kiloa nostettua ja kaverini 32v työntää kevyesti 170 penkistä ja on yrittänyt sanoa mulle että mun aineenvaihdunta on liian nopeeta ja saan siksi niin huonosti massaa kerättyä ( painan vain kynismäiset 85kg ). MIksi en kehity?

Etköhän se ole sinä kuka menee niistä vanhemmista vielä joku päivä ohi ;) Mä oon ainakin ymmärtänyt niin, että vanhemmalla iällä miesten ois vaikeampi kehittyä (natuna) kuin nuorena - testotasojen vuoksi (korjatkaa jos olen väärässä). Tää on tietysti varmaan yksilöllistä ja riippuu henkilön harjoitteluhistoriasta.

Mun mielestä ei kannata surkutella omaa ikäänsä. Nuoresta iästä ei pitäisi olla haittaa, päinvastoin. Ja oo onnellinen, että oot aloittanut harjoittelun noin nuorena, koska sitä enemmän sulla on aikaa kehittyä ja kasvaa tulevaisuudessa :) Niin ja tosta naisasiasta... ei se lihaksen määrä yleensä ole ratkaiseva tekijä. Ja mitä sun kuvias näin niin ei tossa mitään valittamista ole :)

Onneks itel ei oo viel hätää, ikää ku o vasta 19,5. Ei oo ollu ongelmii lihasten kasvus. Paino noussu 4viikos 3-4kg ja saa olla tyytyväine ku näkee kuinka oikeisii paikkoihi ne on menny. ;)

Onneks itel ei oo viel hätää, ikää ku o vasta 19,5. Ei oo ollu ongelmii lihasten kasvus. Paino noussu 4viikos 3-4kg ja saa olla tyytyväine ku näkee kuinka oikeisii paikkoihi ne on menny. ;)

Jeps, 52kg vuodessa on hyvä tahti. Eikä rasvaprosenttikaan nouse. :lol2:

2 vuotta punttaat nii painoo on tullu mukavasti lisää :D 104 kg! suosittelen lopettaa jos tohon tahtiin otat painoo! Läppä läppä!!

Ottakaa huomioon lähtökohta, 50kg ja pitutta ~173cm, ei oo muute rasvaa näkynykkää ^^

Käsiin, rintaan ja selkään on tullu massaa kivaa tahtii, 2-3kk niin alkaa olla kivas kondikses (iha natu oon. Ja en, en käytä kreaa).

E: e mä kyl niin naru ollu 50kiloisenakaa mitä vois olettaa :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom