Ikägalluppi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Ikäsi

• 12-14

Votes: 0 0,0%
  • 15-17

• 18-20

• 21-23

• 24-26

• 27-29

• 30-32

• 33-35

• 36-38

• 39-41

• 42-44

• 45-47

• 48-50

• yli 50

• Total voters
    0
just just

ymmärrän kyl et jotku asiat on on niin pyhiä (uskonto, isänmaa etc) et niistä puhuttaessa otetaan samantien herneet nenään, mutta että opintotukijärjestelmästä... :rolleyes:

t: aina itse itsensä elättänyt joka kuitenkin suvaitsee eriäviäkin mielipiteitä... ja meitäkin on monta! :D

Originally posted by Ankka
Jep, ja taitaa tän forumin älykkyyskin noudattaa gaussin käyrää. Käsi ylös kuka hokasee, että kuka naulapää on käyrän tyhmässä ääripäässä :D

No on ihan kuin lapsuudessa hiekkalaatikolla, että yksi keksii että "Esa-petteri on tyhmä" ja kohta koko lauma laulaa kuorossa että "Esa-petteri on tyhmä, Esa-petteri on tyhmä". Hyvä pojat. Eikö näitä voi siivota pois, kun eivät ainakaan tähän topicciin liity millään tavalla?!?!?!

Originally posted by efuman
Kiitos mekamassa! Ja onnea mikelle oot hyvänä päivänä putkahtanu maailmaan.........

hääpi pöörttei tuu juu....................

Samoin efu, ens vuonna vietetään kimppa-synttärit, ostetaan toisillemme hork.....lahjat. ;)

Originally posted by andor
hei kuka tunnustaa olevansa toi yli 50 vuotias?:D
Missasinko jotakin? Luin tuon kysymyksen pariinkin otteeseen, mutta en keksi millään miten tuo hymiö siihen liittyy

:rolleyes:

Originally posted by Ozzy
Missasinko jotakin? Luin tuon kysymyksen pariinkin otteeseen, mutta en keksi millään miten tuo hymiö siihen liittyy

:rolleyes:

Minä ainakin käsitin sen kuittaavan tuon ikärasistisen kysymyksen vitsiksi. Eihän siinä pitäisi olla mitään häpeämistä tunnustaa olevansa yli 50v ja pakkotoistolaisten ikäjakauman toisesta ääripäästä.

Joo, erittäin paljo onnea Mikelle näin jälkikäteen...
"niin se aika rientää ja me riennetään sen mukana"
- Wanha viidakon sanonta -

Myönnän kuuluvani tuohon 7 prosentin vähemmistöön.
Tosin olen vain iloinen että löysin pakkotoisto.comin näin nuorena ja olen saanut paljon vastauksia kysymyksiin, siitä kiitos. :)
Itseasiassa en ole edes ollut hyljeksitty vähäisen ikäni takia, päinvastoin,kannustus on ollut sydäntä lämmittävää.
Kiitos myös siitä. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yes, lisää vain tällaisia masentavia galluppeja :thumbs:
...Seuraavaksi näytikkunaostoksille katselemaan hautakiviä
ja tsekkaamaan seurakunnalta joku nätti hautapaikka...

Saaks syksyllä äänestää uudestaan kun vaihtaa ikäryhmää? :kuola:

Tää galluppi on ollut niin kauan auki, että se mittaa jo itse asiassa "minkä ikäinen olit kun löysit tämän gallupin?", eikä pakkislaisten todellista ikäjakaumaa... Mutta tarkkuus lienee riittävä (ts. suuntaa antava).

elisa_al.jpg

Mike sanoi:
alta 7% rekisteröityneistä alaikäisiä.

Tätä tosiaan vaikea uskoa - yleisen osan viestejä lukemalla pikemminkin luokkaa 30-40 % alaikäisiä...ehkä nää "Jesse 14 v" sitten ovat vaan aktiivisempia spämmäämään

Hyvä homma että Pakkotoiston lukijoista on 18-26 vuotiaita yli 60% koska hehän juuri treenaavat kaikista eniten. Näin mekin vanhemmat seniorit saadaan koko ajan uutta tietoa kentältä. :)

Jaa niin, olisipas kiinnostavaa tietää ketkä on ne 47 muuta noin 34-vuotiasta galluppiin osallistunutta! ;)

Jaa niin, olisipas kiinnostavaa tietää ketkä on ne 47 muuta noin 34-vuotiasta galluppiin osallistunutta!

=> hep, kesäpoika 69 :D nyt jo 35v....

Back
Ylös Bottom