Ikägalluppi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Ikäsi

• 12-14

Votes: 0 0,0%
  • 15-17

• 18-20

• 21-23

• 24-26

• 27-29

• 30-32

• 33-35

• 36-38

• 39-41

• 42-44

• 45-47

• 48-50

• yli 50

• Total voters
    0
Originally posted by Äijä
Tuon pollin tulos on ainakin tällä hetkellä kyllä todella tasainen gaussin käyrä. Siitä pisteet.

Just tota meinasin sanoo, en vaan muistanut tota termiä...:lol2:

Joo ja onnea mikelle! :kippis1:

Naula

Täytyy sanoa että aikas hyvä kiteytys. Itse kuulun juuri tuohon porukkaan jota kuvailit (lisätään 10kg, vähennetään 5cm) ja enemmän kuin yksi yksityiskohta sopi muutenkin kohdalle. Oli se ikä sitten 14 tai 24 niin ei se estä ketään tänne kirjoittamasta tai varsinkaan palstan lukemista. Itse olisin ERITTÄIN onnellinen jos olisin jo 14-vuotiaana saanut tälläistä palstaa lukea ja varsinkin jos olisin ymmärtänyt aloittaa treenaamisen jo silloin!

Jatka vaan treeniä ja ota ohjeista opiksi niin melkein voin luvata että 10-vuoden päästä olet isompi ja viisaampi kuin kukaan meistä tämänhetken 24-vuotiaista.

Olkoon edessäsi pitempääkin pitempi lista vuosista niin hyvistä ja onnellisista...

Hyvää syntymäpäivää Mikelle! :)

Naulalle

Jep Naula, jos kaikki lukis foorumia yhtä huolella poistuis suurin osa "käytä searchia" threadeista :p ja ei se ikä kerro kaikkea älykkyyden tasosta, muistaakseni itsekin juttelin ihan viisaita jo 14 vuotiaana, myöhemmin on juttujen taso tullut vain alaspäin :D

Onnee Mikelle! :kippis1:

hmm... onko näin ettei täällä ole hengissä yhtään yli 45 vuotiasta? Voi tuommoinen alkaa huolettamaan.

Originally posted by Mike
Tähän väliin pikku huomio, että nimimerkki BFB joka äänesti 12-14v kategoriaan on juuri samaisesta ylläpidosta joka väitti täällä kirjoittelevan "14v kakaroita".
Onkos kyseessä se toinen Manselaisten moderoima palsta vai se paljon puhuttu "sinivalas"?

Originally posted by Tomi
Hienoa! Meillä on palstalla 12-14 -vuotiaitakin. Kippis vaan nimimerkeille "Naula" ja "BFB".
Naulan edellisen kirjoituksen perusteella en kyllä usko hänenkään olevan noin nuori. Tai jos on, niin varsin hyvin on sana hallussa ja fiksulta vaikuttava tyyppi. Vai käytetäänkö Suomessakin nykyään lapsityövoimaa ;)

naulan stoori

Aika ikävästi kolahti osa tuosta Naulan profiloinnista, onneksi ei sentään paino ja tulokset kuitenkaan mutta hyvää läppää osa juniori heittää...:lol1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Läissy
No nyt selkis miks Naula pistää niin helevetin tyhmää juttua..
Ettei vaan oma nimesi kuuluisi tuohon naulan tilalle ... ?

ps. :cool:

edit : Ja luulen et naulalla on oikeus omaan mielipiteeseensä. On tietysti läissylläkin mut en minä ainankaan ketään yhden kommentin perusteella jaottele viisas <=> tyhmä.

Kaikilla on niin hyviä kuin huonojakin päivä.

imo tyhmempää on ottaa ottaa massasta poikkeavasta tai muuten vaan radikaalista mielipiteestä herneen nenään, sen kummemmin edes miettimättä koko asiaa. rakentava keskustelu tai väittely loppuu sit siihen.

Originally posted by ]abe
Ja luulen et naulalla on oikeus omaan mielipiteeseensä. On tietysti läissylläkin mut en minä ainankaan ketään yhden kommentin perusteella jaottele viisas <=> tyhmä.
Oletko sattunut lukemaan mitä kaikkea Naula on sattunut kirjoittamaan? Lopetetaan saatana sitten se opintotukijärjestelmä! Mulla ei mitään toleranssia tuollasille jutuille, jumalauta! Eikä monella muullakaan.

Jep, ja taitaa tän forumin älykkyyskin noudattaa gaussin käyrää. Käsi ylös kuka hokasee, että kuka naulapää on käyrän tyhmässä ääripäässä :D

Back
Ylös Bottom