Ihon repeily??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mixu

Ei vain tajua
Nyt olen vähän aikaa huomannut, että harvoin, kun välipäivinä ojennan kumman tahansa käsivarren suoraksi (tai koukistan voimakkaasti), niin tuntuu, kuin joku repäisisi laastarin irti käsivarresta, kuin iho "repeäisi". Mitään ei näy (ei punaista, ei arpia), tämä ei satu, mutta selvästi aina katson kättä että "mikä helkutti siinä nyt repesi??" No, näköjään ei mikään. Välillä tunne on ojentajissa, välillä ranteen ja kyynerpään välissä. Tämä on sattunut yhteensä 3 kertaa kuluneen kuukauden aikana.

Voiko raskausarven syntymisen näin huomata, vai onko kyseessä jokin muu?

Itse olen huomannut joskus samaa mutta pahinta se on mulla vasemmassa latissimuksessa siinä kohtaa missä latissimus, olkapää ja kainalo kohtaa. Jos venytän esim selkää roikkumalla leuanvetotangosta niin sattuu niin pirusti ja se on niin pinnassa se kipu et tuntuu just niin ku iho repeis tai ois repeemäisillään. Jos joku tietää tai on joku teoria ni ois kiva kuulla mistä johtuu, onko jotai tehtävissä jne.

Itelläni ei ole tota vaivaa, mutta
juuri tossa "Fat22":in kuvailemassa kohdassa minulla on pari kolme raskausarpea, molemmilla puolilla. En tiedä kuinka kauan ne on siinä ollu, mutta ei ne ole missään vaiheessa millään tavalla sattunu.
Onko kellään muulla tullu raskausarpia ja lähteekö ne ajan mittaan pois?

Ps. Paino on noussu kahdessa ja puolessa vuodessa 68:sta 93:een. Eihän tollasessa vauhdissa vielä mitään raskausarpia pitäisi tull vai? Meinaan vaan ku jotkut lihoo 10 kiloa kuussa niin silloin ei tarvitse ihmetellä, että raskausarpia tulee.

Originally posted by Jonksu
Ps. Paino on noussu kahdessa ja puolessa vuodessa 68:sta 93:een. Eihän tollasessa vauhdissa vielä mitään raskausarpia pitäisi tull vai? Meinaan vaan ku jotkut lihoo 10 kiloa kuussa niin silloin ei tarvitse ihmetellä, että raskausarpia tulee.

Taitaa olla aika yksilöllistä tuo raskausarpien ilmaantuminen, toisille tulee ja toisille ei. Meikäläiselle niitä tuli aika reippaasti, esim. habat näytti aika karuilta kun oli puolen tusinaa isoa punaista arpea olkapäiltä asti. Nyt ne on tosin jo "parantuneet", eli muuttuneet hopeisiksi niinkuin arvet yleensäkin.

Raskausarvista täällä on keskusteltu vaikka kuinka, mutta pidetään kuitenkin viestien aihepiiri tässä: mistä voisi johtua tämä "ihon repeily"- fiilis? Kuiva iho?, tosiaanko raskausarpien synty, jotain ihonalaisen kudoksen repeytymista kasvuvaiheessa, vai vain jotain lihaskummaa... liittyykö se edes mitenkään lihaksen kasvuun tai ihon tiukentumiseen.... ilmeisesti harvinaisempaa, kun vain pari kaveria on huomannut sitä itsellään... tai porukka ei kehtaa kertoa?

Joo, repeämisen tunnetta tulee joskus kun tangosta riippuu, tuohon kainalon eteen rintalihaksen reunaan. Jälkiä ei kuitenkaan jää (mä kun kutistuin läskeistä nopeampaa kuin mitä lihas kasvoi, niin ei oikein kasvuarpia voi saada).

Sitävastoin, kun tein joku aika sitten kuntopiiriä johon kuului kaikkiaan 40 leukaa vastaotteella + muita hauista kuormittavia juttuja, niin vasemman hauiksen pintaan tuli punaisia pieniä täpliä. Ihan kuin olisi hiussuonet poksahdelleet rikki. Asiallinen pumppi...

Originally posted by JSmith
Joo, repeämisen tunnetta tulee joskus kun tangosta riippuu, tuohon kainalon eteen rintalihaksen reunaan. Jälkiä ei kuitenkaan jää (mä kun kutistuin läskeistä nopeampaa kuin mitä lihas kasvoi, niin ei oikein kasvuarpia voi saada).

Sitävastoin, kun tein joku aika sitten kuntopiiriä johon kuului kaikkiaan 40 leukaa vastaotteella + muita hauista kuormittavia juttuja, niin vasemman hauiksen pintaan tuli punaisia pieniä täpliä. Ihan kuin olisi hiussuonet poksahdelleet rikki. Asiallinen pumppi...

Mulle tulee noita täpliä hauksiin melkein joka ikisessä haba treenissä.. Tietää ainakin treenanneensa :cool:

Jee, mä olen siis oppinut treenaamaan KOVAA :D

Tuli muuten vain vasempaan. Merkki vissiin siitä että vasen käsi on heikompi.

Suositut

Back
Ylös Bottom