Ihon repeäminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zjibbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pistin tän tänne aloittelijoiden osioon kun en tiie mihi muuallekkaa olisin pistäny.

Elikkä kuinka ylestä teille on tuo ihon repeily. Itellä tollast liilaa viivaa syntyy tonne etuolkapään alemmalle puolelle joka menee vinosti tonne kainalon suuntaan ja jostain kumman syystä oikeassa kädessä toi on ollut suurempaa. Oon nyt suunnilleen sen 4 kk treenannu ehkä kunnolla. (viime kesä ja kevät oli sellaista vitkuttelua). Eikä mielestäni edes mitään suurempaa kasvua näin silmiin ainakaan ole näkyny joten siksi toi repeily on ollut hämmentävää. Mietin vain että missä vaiheessa tällasest kannattaa huolestuu jos lainkaan?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Mietin vain että missä vaiheessa tällasest kannattaa huolestuu jos lainkaan?

Ei kannata huolestua, eivät ole mitenkään vaarallisia, itsellä on erittäin kuiva iho ja näitä on koko kroppa täynnä käsistä pohkeisiin. Ja ikuisia ovat, kuten Mike sanoi. Ajan myötä haalenevat, näiden tuloa voi (ehkä) ehkäistä käyttämällä jotakin perusvoidetta iholle jne., etenkin jos ihosi on kuiva.

Jossain tuli vastaan jotain juttua et tollaisella microneulauksella voisi akne/raskausarpia saada katoamaan pidemmällä aikavälillä:

http://www.bmspa.fi/mikroneulaus.html Hoitoina maksaa vitusti mut ebaystä tollainen rulla parikyt euroo.. siitä kokeilemaan ihan itsekseen.. voihan se vähän olla vittumaisen tuntuista mutta mitäpä sitä ei ihminen tekisi jos ulkonäkö kohenee :D

Mulle tuli just samaan kohtaan iso arpi kun teininä tuli treenattua 99% penkkiä ja hauista:)

..ja työpaikalla kun olen hihattomassa kesällä ja arpi näkyy niin arvatkaa keskustellaanko kahvitauolla hormooneista:face:

..ja työpaikalla kun olen hihattomassa kesällä ja arpi näkyy niin arvatkaa keskustellaanko kahvitauolla hormooneista:face:

Mullon käsien lisäks vatsas, sivuilla kunnolla, arvaa keskustellaanko mökillä syömisestä kun olen ilman paitaa? :)

Itse ostin apteekista Bio-Oil nimistä öljyä. Käyttänyt nyt n.1,5kk ja on ne vähän vaalentuneet. Eihän ne ikinä pois lähde

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo raskausarpia itsellänikin.. joillakin vain on sellainen iho että arpia tulee helpommin. Apteekista saa erilaisia raskausarpi voiteita. Niitä pitäs rasvailla sitten mahdollisimman usein. Ihan ennen treeniäkin että iho pysyis pysyis madollisimman kosteana ja elastisena kun iho sitten kiristyy äärimmilleen kun esim. hauis on pumpissa. Monet raskaana olevat naiset rasvailevat aamusta iltaan näitä estääkseen.. onhan ne vittumaisia. elämä on!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom