Ihmissuhdeosio Pakkikselle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snafu
  • Aloitettu Aloitettu
Toivomus/ehdotus:

Viimeaikoina on ollut aika paljon ihmissuhdeaiheisia keskusteluja yleisellä ja ilmeisesti myös punttimimmien puolella. Olisiko nämä hyvä niputtaa omaan alaosioonsa yleiselle? Ajattelin vaan, että esim. moottoriajoneuvoillekin on jo omansa...

Aiemmin täällä oli keskustelua jostain vakavamman osion perustamisesta. Tämä voisi mielestäni olla sellainen. Eli offtopicia ja muuta hevostelua ei siedettäisi ja muutenkin entistäkin tiukempi moderointi. Ei esim. erotilanteessa varmaankaan ole kiva lukea vittuilua ja lollittelua, mutta voisi olla helpottavaa saada muiden kokemuksia ja vaihtaa ajatuksia vähän vakavampaan sävyyn. Tästä alaosiosta olisi sekin etu, että ne joita ei "demipoikien itkut" yms. kiinnosta voisivat sujuvasti ohittaa koko alueen.

Täällä on usein paljon laadukkaampia keskusteluja kuin monella muulla foorumilla juuri hyvän moderoinnin ansiosta. Tämä ihmissuhdeosio mielestäni täydentäisi Pakkotoiston vielä entistäkin paremmaksi keskustelupalstaksi.

No tämäpä idea sai valtavan suosion :D

Noh, jos kannatus on tätä tasoa voi tämän ketjun mun puolesta heittää roskiin. Siirryn kukkahattuineni ja puuhelmineni takavasemmalle :nolo:

Snafu sanoi:
No tämäpä idea sai valtavan suosion :D

Noh, jos kannatus on tätä tasoa voi tämän ketjun mun puolesta heittää roskiin. Siirryn kukkahattuineni ja puuhelmineni takavasemmalle :nolo:
ihan hyvä idea mun mielestä, kannatetaan. :thumbs:

Niin no kun moottoriajoneuvoille on oma osio niin pitäähän sitä Demi-puoli saada Pakkiksellekin! Sitten laitetaan vielä Heppa-osio, Raskausaika-osio, Trendi-osio ja Siivous-osio, sitten on tämä forumi täydellinen:D
Ei kai, hyvä se ois jos sais nuo rakkaushuolet omaan osioon niin ei ois niitä sitten siellä täällä ympäri forumia.

Saunaosiota tää kyllä vaatis.

Kyl mä pystysin näkeen ton(kin) osion ku kattelee nykyistä skaalaa... Eli :thumbs:

eiköhän sitä ole olemassa omat fooruminsa niille jotka haluavat ihmissuhteista netissä keskustella.. esim. joku hiekkalaatikko tms..

TomiTheHuge sanoi:
eiköhän sitä ole olemassa omat fooruminsa niille jotka haluavat ihmissuhteista netissä keskustella.. esim. joku hiekkalaatikko tms..

Hyvin niistä ihmissuhteista näköjään voi täälläkin keskustella. Omaa osiota kyseisille keskusteluille ei mielestäni tarvitse.

Ei niitä ihmissuhdekeskusteluja kuitenkaan niin paljon ole, että oma osio kannattaisi.

Itse tuen yhä sitä, että yleinen osio jaettaisiin rennompaan ja asiallisempaan osioon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom