Ihmiskoe: kädet joka päivä kuukauden ajan

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tervetuloa ihmiskokeeseen! Olisi tarkoituksena koittaa treenata kädet joka päivä yhden kuukauden ajan.

Ohjelmana muuten ajossa yksijakoinen ohjelma, eli koko kropan treenejä 3-4 kertaa viikossa. Isoilla perusliikkeillä.

Ennen kokeeseen lähtöä voitaisiin asettaa tutkimusasetelma yhdessä, eli miten lähdetään toteuttamaan. Projektin alussa tietysti ennen kuvat ja lopussa jälkeen. Lisäksi mitataan hauiksen ympärysmitta ennen ja jälkeen kokeen.

Onko jengillä ehdotuksia miten lähdetään toteuttamaan?

Pohkeille olen tehnyt vastaavan. Muistaakseni tein pari kolme kertaa päivässä muutaman sarjan. Ei tehonnut mitenkään. Mutta pohkeet ovat pohkeet. Käsi treenin toteuttaisin tyyliin pari sarjaa per lihas päivässä. Liikkeitä ja sarjapituuksia vaihtelisin. Pidemmät sarjat voisi tehdä kotonakin kuminauhalla. Ihan miemenkiintoinen idea ja voisin jopa osallistua.

Kannattaa varoa forkkujen tulehdusta. Itellä on pahasksi päässyt. medianus hermoa kiristää kun tulee pumppi käsiin ihmellisiä palluroita forkussa myös eivätkä lähe hieromalla pois

Jos käsiä jumpataan edes jonkin asteisella teholla jokaisena päivänä, niin ennustan erinäisiä tulehduksia jo viikolle 2. Toki jos rasitus ajetaan hissukseen sisään ja osa päivistä menee enemmänkin palautteluna, niin mahdollisesti tuon kuukauden rupeaman saa suoritettua. Tämä siis ihan omiin kokemuksiin pohjautuen.

Jos käsiä jumpataan edes jonkin asteisella teholla jokaisena päivänä, niin ennustan erinäisiä tulehduksia jo viikolle 2. Toki jos rasitus ajetaan hissukseen sisään ja osa päivistä menee enemmänkin palautteluna, niin mahdollisesti tuon kuukauden rupeaman saa suoritettua. Tämä siis ihan omiin kokemuksiin pohjautuen.

Tulehdusta pitää tossa varoa. Aika vaikea säätää määrää ja intensiteettiä kohdalleen että pysytään hyvällä alueella eikä mennä yli. Pitää tuntea hyvin oma sietokyky.

Kyllä mä luulen että tämän klaaraa ilman tulehduksia läpi jos pitää järjen mukana. En ajatellutkaan vetää failureen kokoajan. Joka toinen treeni 20 toiston sarjaa niin ei käy liian raskaaksi. Ainakin pohkeet tottuivat älyttömän äkkiä. Pystyi tekemään 3 x päivässä eivätkä edes kipeytyneet.

Back
Ylös Bottom