Ihmisistä timantteja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja urkki
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli tämmöinen yritys vastaan, joka tuhkaa ihmiset (tai kaippa ne tuhkaa mitä vaan) ja puristaa ne sitten timanteiksi.

http://www.lifegem.com/

Kyllä täytyy jo päässä aika pahasti viirata, jos tuommoseen hommaan lähtee... Yhdestä ihmisestä saa näköjään monta timanttia ja bodareista/läskeistä sitten vielä reilummin.

Toinen kummastuttava juttu on nämä lemmikkieläimen kloonaamista tarjoavat firmat. 32000 dollaria ja saapi kissansa kloonattua.

http://www.savingsandclone.com/

Pikkuisen alkaa jo hirvittämään, mitä kaikkea rahalla saa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tostahan saa kätevän äitienpäivälahjan kun pistää isän timantiksi. Aika järkky tommosto firmaa vetää varmaan.

Mitä sairasta tossa on? Ei mua haittais yhtään jos musta kuoltuani tehtäis timantti, eikä laitettais maahan matojen syötäväksi

EDIT. vois sit vaikka lastenlastenlapsetkin katella timanttia ja tietää, että siinä oli se suuri isoisi Mconen

Mconen, ei kukaan ole sanonut että se on sairasta. Mutta aika omituinen tapa muistaa lähimmäistä tehdä siitä koru. Taidan antaa tehdä kallostani tuhkakupin tulevalle perheelle.

Kun mä kuolen, tahdon että musta puristetaan käsipaino, joka lahjoitetaan aviottomalle pojalleni. Saa sitten pumppailla hauista isillä.

Hyvähän se on, että keksitään uusia tapoja haudata ihminen. Jossain dokkarissa näytettiin, kuinka kaverin tuhkat sekoitettiin sementtiin ja niistä tehtiin koralliriuttoja mereen. Jos noin niinku meri sattuu kiinnostamaan. Suomessa lähin varmaan olis katiska mökille tai laiturin tolppa.

inflames sanoi:
Kun mä kuolen, tahdon että musta puristetaan käsipaino, joka lahjoitetaan aviottomalle pojalleni. Saa sitten pumppailla hauista isillä.
:lol2: Tää on kyl aika hyvä.

sgege sanoi:
Tostahan saa kätevän äitienpäivälahjan kun pistää isän timantiksi. Aika järkky tommosto firmaa vetää varmaan.

Tai hyvän isänpäivälahjan ku pistää anopin timantiksi.

Toihan on ihan törkeen hyvä idea. Paljon mielummin komeilisin ruumiina jonkun sormuksessa kuin pelkkänä tomuna ties missä. Vaikkapa mitäpä sillä on enää sitten väliä :D .

Jeesh. Se perinteinen kristittyjen tapa haudata ruumis maahan hitaasti kompostoitumaan ei oikein kiehdo. Mä haluan jotain dramaattisempaa, sellainen iso kokko olis siisti, jonka ympärillä sit sukulaiset tanssis ja jois mun vertani, ottaen näin sieluni asumaan sisäänsä ja neuvomaan tulevaisuudessa.

Tai sit musta vois vaikka vaikka tehdä lapion, jonka sit lähettää afrikkaan, jotta ne voi kaivaa kaivoja siellä. Siinäpä teille avustustyötä!

Mconen sanoi:
Jeesh. Se perinteinen kristittyjen tapa haudata ruumis maahan hitaasti kompostoitumaan ei oikein kiehdo. Mä haluan jotain dramaattisempaa, sellainen iso kokko olis siisti, jonka ympärillä sit sukulaiset tanssis ja jois mun vertani, ottaen näin sieluni asumaan sisäänsä ja neuvomaan tulevaisuudessa.

Tai sit musta vois vaikka vaikka tehdä lapion, jonka sit lähettää afrikkaan, jotta ne voi kaivaa kaivoja siellä. Siinäpä teille avustustyötä!
Tyyliä haluaa, niin kutsuu suvun kokoon ja polttoitsemurhaa itsensä sukulaisten tanssiessa ympärillä, kossua juoden tottakai. :hyper:

Mconen sanoi:

Köyhäin-avusta tuli mieleen, että minusta vois tehdä vaikka makkaraa. Laittaa vähä jauhoja jatkoks niin saadaan kunnon b-luokan kyrsää. Riittää isommallekkin Afrikkalaisperheelle. Näin meillä hoidetaan avustustyö! :love:

Mä haluan että mun tuhkat käytetään materiaalina jossain laadukkaassa dildossa mikä sitten lahjoitetaan mun itse valitsemalleni henkilölle. Pitäisi tosin luottaa, että dildo ei päädy vääriin käsiin, lähinnä miespuolisiin sellaisiin.

Heikko sanoi:
Mä haluan että mun tuhkat käytetään materiaalina jossain laadukkaassa dildossa mikä sitten lahjoitetaan mun itse valitsemalleni henkilölle. Pitäisi tosin luottaa, että dildo ei päädy vääriin käsiin, lähinnä miespuolisiin sellaisiin.

Nythän se vasta kuningasidea löytyi. Viimeisenä työnään maanpäällä pääsee tyydyttämään naisen. Toki tulevaisuus karvaisen miehen suoliluutana tuntuu vähän epämiellyttävältä, joten kannattaa laittaa asianajaja hoitamaan työ niin, että päätyy haluamansa naisen hoiviin.

Jostain kovasta penkkaajasta vois sen kuoltua duunata penkkipaidan ja kyykkääjistä kyykkytrikoot. Sit tuonpuoleisessa voimat kasvais, vaikka ei tekiskään mitään!

Siis toihan on oikeasti paras idea ikinä. Meikä ainakin aikoo olla kuolemansa jälkeen timantti!! :rock:

Minkäköhän arvoisia noi timantit ois...? Kyllä mä nyt vasemmasta kädestäni voisin jostain rahasummasta luopua, jos siitä tehtäis timantteja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom