Ihmeellistä syyhyä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja blaza
  • Aloitettu Aloitettu
Joo kiitti vastauksist. :) Toi arvauskeskus on kyl päivän paras. :D SO TRUE! :D Hehhe.. sellast arvan heittoohan siel aina on. Mutta joo... koitanpi rasvailla ihoo.. jos mun on ruvennu syksysin tms iho kuivahtaa jne. Et pitäis rasvailla suihkun jälkee aina jne. Onkos aqualan-L hyvä voide käytettäväksi perusvoiteeksii? Vai onko jollain neuvoa joku hyvä ja halpa helvetinmoinen puteli perusvoidetta? :) Hehee

Mulla on kutissut jo vuosia. Alko joskus varmaan lukioaikoina (nyt viitisen vuotta tekua takana:) ) Ei ole kunnon lääkärille tullut lähettyä, eikä arvauskeskuksessa osanneet sanoa mitään.

Mutta itse asiaan. Eli: Mulla kyllä pysyy poissa kun nakkaa zyrtecin sillon tällön (allergialääke/antihistamiini jos joku ei tiedä). Kestine/Semprex lienevät aivan vastaavia.

Varmaan pitäisi joskus tutkituttaa varsinainen syy, mutta ainakaan pesuaineesta se ei ole. Hikoilu tuntuisi vahvistavan kutinaa, joten tiedä sitten mikä lie.

blaza, tuo Aqualan-L on hyvä perusvoide, ei liian rasvainen, mutta hyvin kosteuttava. Niitä saa semmosia suht isoja pumppupulloja myös..tulee ehkä hiukan halvemmaksi, kuin pienempi tuubi.

Back
Ylös Bottom