- Liittynyt
- 17.5.2006
- Viestejä
- 1 050
Jees..
Mä olen tässä taittanut työmatkoja fillarilla. Lähden aamulla liikkeelle oikeastaan suoraan sängystä, vetäsen vaan tuopillisen vettä naamariin. Matkaa duuniin kertyy 15,1km ja matka kestää n. 37min. Kun pääsee perille niin tuntuu jotenkin siltä, että ei olis kone vielä edes käynnistynyt koko reissun aikana.. Paita on vaan snadisti märkä :itku:.. Keskisyke on n. 120, sykemittarin arvio kulutuksesta on n. 450Kcal.
Kotimatkalla mittarin mukaan kului 600 Kcal, keskisyke n. 125 ja hiki juoksee solkenaan.
Mä ymmärrän että korkeusero (n. 20m) ja tuulen suunta vaikuttaa.. Hikoilun vähyyteen olen veikkaillut syyksi myös aamun lämpötilaa, joka on usein n. 10 astetta alempi kuin päivällä (lämpöä poistuu enemmän päästä ja käsistä ja siksi hiki ei juokse solkenaan). Mutta voiko toi käynnistymättömyys/ hikoilun puute johtua siitä, että mä vedän matkan sinne duuniin tyhjällä vatsalla?
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Mä olen tässä taittanut työmatkoja fillarilla. Lähden aamulla liikkeelle oikeastaan suoraan sängystä, vetäsen vaan tuopillisen vettä naamariin. Matkaa duuniin kertyy 15,1km ja matka kestää n. 37min. Kun pääsee perille niin tuntuu jotenkin siltä, että ei olis kone vielä edes käynnistynyt koko reissun aikana.. Paita on vaan snadisti märkä :itku:.. Keskisyke on n. 120, sykemittarin arvio kulutuksesta on n. 450Kcal.
Kotimatkalla mittarin mukaan kului 600 Kcal, keskisyke n. 125 ja hiki juoksee solkenaan.
Mä ymmärrän että korkeusero (n. 20m) ja tuulen suunta vaikuttaa.. Hikoilun vähyyteen olen veikkaillut syyksi myös aamun lämpötilaa, joka on usein n. 10 astetta alempi kuin päivällä (lämpöä poistuu enemmän päästä ja käsistä ja siksi hiki ei juokse solkenaan). Mutta voiko toi käynnistymättömyys/ hikoilun puute johtua siitä, että mä vedän matkan sinne duuniin tyhjällä vatsalla?
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?