Ihme potku. Lisäravinteen vai kreatiinin ansiota?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aloin runsas kuukausi sitten ensimmäistä kertaa räpeltämään noiden jauhojen kanssa. Palkkarina kreatiinia sisältävää muscle plussaa (sitä FASTin). Kunto niin pohjalukemissa että tuli vihdoin herätys kun vyön viimeinen reikäkin alkoi tuntua ahtaalta.

Monta kertaa ennenkin yrittänyt herätellä vanhaa harrastusta, mutta aina on loppunut siihen, että veto on pois, tulee kuumetta ja kaikki maailman flunssat, joita on liikkeellä.
Nyt on ollut kroppa välillä helvetin kipeenä - niin kuin asiaan kuuluu - mutta minkäänlaista romahdusta ei ole tullut. Toistoja tuntuu menevän "liikaakin".. eli joudun lisäämään sarjoja, Ja silti tuntuu että ei helvetti olishan tuota jaksanut lisääkin :eek:

Hommasin parisen viikkoa sitten vielä heraprotskua duunipäiviksi. Teen semmosen drinkin, jossa on n. 40g ja otan huikan silloin tällöin. Ruoka kun ei ole koskaan uponnut kunnolla ennen kuin illalla. Lisäksi vedän silloin tällöin soija-isolaattia vähään veteen sekoitettuna lusikalla. Maistuu joltain entisajan röntgenvarjoaineelta, mutta väliäkös sillä.

Mistähän tuo johtuu. Palkkarista yleensäkin? Huomasin ilmiön jo pelkän palkkarin kanssa (jossa on sitä kreatiinia). Vai olenko aina vedellyt vajailla ravinnoilla ja siksi mennyt piippuun. Nyt on kuitenkin lihaskunto kuukaudessa jo sitä luokkaa mitä se ennen on ollut muutaman kuukauden onnettoman kohelluksen jälkeen.

En silti lähde ehjää korjaamaan kun kerran toimii, mutta mitä mieltä olette? Kreatiini vai palkkariko tässä rulettaa?

(Tämä ei ole jauhokauppiaiden sponsoroima mainos, vain oma kokemukseni) :hyper:

Ruoka kun ei ole koskaan uponnut kunnolla ennen kuin illalla.
Johtuisikohan ihan siitä, että olet kasvattanut päivittäistä energiansaantiasi näillä välipaloilla?

Jos syöt huonosti, kuten tuo tekstisi antaa vähän ymmärtää, et jaksa salilla eikä tuloksia tule. Nyt olet paikannut ruokavaliota lisäravinteilla ja jaksat tietenkin paremmin. Kannattaa kiinnittää jatkossa enemmän huomiota säännölliseen syömiseen. Tukeva aamiainen, kaksi isoa lämmintä ateriaa joiden välillä syöt välipalan/välipaloja sekä sitten illalla vielä proteiinia.

Johtuisikohan ihan siitä, että olet kasvattanut päivittäistä energiansaantiasi näillä välipaloilla?

Jos syöt huonosti, kuten tuo tekstisi antaa vähän ymmärtää, et jaksa salilla eikä tuloksia tule. Nyt olet paikannut ruokavaliota lisäravinteilla ja jaksat tietenkin paremmin. Kannattaa kiinnittää jatkossa enemmän huomiota säännölliseen syömiseen. Tukeva aamiainen, kaksi isoa lämmintä ateriaa joiden välillä syöt välipalan/välipaloja sekä sitten illalla vielä proteiinia.

Ai niin ja syönhän duunipaikalla ison lautasellisen puuroa heti aamusta. Ennen meni korkeintaan joku leipä.
Pitänee jossain vaiheessa hommata kreatiinit erillisenä, että sen voi jättää pois ja tutkailla onko vaikutusta...

Monta kertaa ennenkin yrittänyt herätellä vanhaa harrastusta, mutta...

Laittaisin lihasmuistin piikkiin tämän jos olet aiemmin edes jonkun verran tosissaan salilla käynyt.

itse aikanaan huomasin selvää kehitystä kun olin olin 6 kk treenannut täysin piirun tarkkaan noudattamaani ohjelmaa, kun aloin ottamaan maitoproteiinia:eek: palkkariksi ja joskus nappasin sitä ruan yhteydessä,ohjelmaa en muuttanut mitenkään.sen jälkeen noita jauhoja on ollut kaapissa vajaa 10 vuotta:lol2:

Laittaisin lihasmuistin piikkiin tämän jos olet aiemmin edes jonkun verran tosissaan salilla käynyt.
Kyllä kyllä. Olenhan mä "jonkinlaisessa" kunnossa ollut joskus. Olikohan se parisen vuotta se pisin yhtäjaksoinen pumppuaminen.

Joskus yritin sitten aloitella uudestaan ja syödä kunnolla, mutta kun ei tarpeeksi uppoa päiväsaikaan, niin ei. Minulle nuo jauhot on paikallaan :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom