Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
postin sivuilta lähetysten seuranta.
Joo, tuolta löytyy ehkä infoa:
Posti kuluttajille - Lähetysten seuranta
Sehän voi olla postissa odotamassa, jos siihen ei ole erikseen otettu mitään ilmoituksia niin ei välttämättä tule mitään infoa saapumisesta.
Nyt jäi sitten Glucosamine ja 5-htp tulliin.
Onko niin, että jos tilaan vain yhden purkin vaikka glucoa, ja se painaa todella vähän, niin tulli ei niitä paketteja avaa? Eli millä perusteella tulli käsittelee pakkaukset? Vituttaa nimittäin rahan menetyksen lisäksi enemmän se, etten nyt saanut glucosaminea.
Ihan tuurista sillä mulle just tuli jenkeistä 80$ paketti ja paino 2,3kg. Ei jäänyt tulliin. Itse olen tilannut ehkä 20 kertaa ja yhtään ei ole viellä jäännyt tulliin. Mutta yleensä paketissa on 3-4 purkkia hinnat 40-80$. Nyt viime viikolla tuli 2 pakettia toinen tuo edellä mainittu sekä yksi jonka arvo oli 46$.
Liitin pakettiin kuitin, jossa luki tietty Glucosamine. Tein samoin helmikuussa ja silloin ei jäänyt tulliin. Todella outoa.
Minä en usko että ovat edes aukaiseet pakettia vaan ovat vaan ihan verojen takia sen ottaneet tutkittavas. Nyt kun huomaavat sen sisällön kuitista niin sitten poistavat sen Glucosaminen. Mutta kerro miten homma etenee ja miten kävi. Ja katso mitä siinä paketissa lukee ulkopuolella sillä mun paketissa joka oli tuo painava ei lukenut mitään, kun taas tuossa toisessa luki selkeästi sisältö ja hinnat.
Joo ei oo näkyny. Tullilta on lähtenyt kuitenkin eteenpäin. Pystyyköhän tota jäljittää jotenkin? Pitää koittaa säätää postin sivujen kautta jotain illemmalla.
Mitä toimitustapaa nykyään kannattaa käyttää; tuota airmailia vai DHL onko eroa?
Jep, itselläkin tuli tällä kertaa paketti viikossa perille ja melatoniini 3mg tällä kertaa läpi.
DMAE:ta en ehkä ala päivittäin vetämään, yhdistävät jopa MS-tautiin nykyään.
Mistäs tällaista olet lukenut?