SUPERCARB 1kg -40%

Iherb uudet tullirajat ja sallitut tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermus
  • Aloitettu Aloitettu
On mulla se tullin lapussa oleva saapumistunnus tms. Vois mennä kyselee tuolta lähipostista, et näkeekö ne sillä koodilla mitään.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Syötin sen mun koodin tonne chattihelppiin, niin sieltä joku Marjut vastas, että paketti on lähetetty tullilta eteenpäin ja että muuta ei näy. No mä meen kyselee lähipostilta huomenna.

Nyt jäi sitten Glucosamine ja 5-htp tulliin.

Onko niin, että jos tilaan vain yhden purkin vaikka glucoa, ja se painaa todella vähän, niin tulli ei niitä paketteja avaa? Eli millä perusteella tulli käsittelee pakkaukset? Vituttaa nimittäin rahan menetyksen lisäksi enemmän se, etten nyt saanut glucosaminea.

Nyt jäi sitten Glucosamine ja 5-htp tulliin.

Onko niin, että jos tilaan vain yhden purkin vaikka glucoa, ja se painaa todella vähän, niin tulli ei niitä paketteja avaa? Eli millä perusteella tulli käsittelee pakkaukset? Vituttaa nimittäin rahan menetyksen lisäksi enemmän se, etten nyt saanut glucosaminea.

Ihan tuurista sillä mulle just tuli jenkeistä 80$ paketti ja paino 2,3kg. Ei jäänyt tulliin. Itse olen tilannut ehkä 20 kertaa ja yhtään ei ole viellä jäännyt tulliin. Mutta yleensä paketissa on 3-4 purkkia hinnat 40-80$. Nyt viime viikolla tuli 2 pakettia toinen tuo edellä mainittu sekä yksi jonka arvo oli 46$.

Ihan tuurista sillä mulle just tuli jenkeistä 80$ paketti ja paino 2,3kg. Ei jäänyt tulliin. Itse olen tilannut ehkä 20 kertaa ja yhtään ei ole viellä jäännyt tulliin. Mutta yleensä paketissa on 3-4 purkkia hinnat 40-80$. Nyt viime viikolla tuli 2 pakettia toinen tuo edellä mainittu sekä yksi jonka arvo oli 46$.

Liitin pakettiin kuitin, jossa luki tietty Glucosamine. Tein samoin helmikuussa ja silloin ei jäänyt tulliin. Todella outoa.

Liitin pakettiin kuitin, jossa luki tietty Glucosamine. Tein samoin helmikuussa ja silloin ei jäänyt tulliin. Todella outoa.

Minä en usko että ovat edes aukaiseet pakettia vaan ovat vaan ihan verojen takia sen ottaneet tutkittavas. Nyt kun huomaavat sen sisällön kuitista niin sitten poistavat sen Glucosaminen. Mutta kerro miten homma etenee ja miten kävi. Ja katso mitä siinä paketissa lukee ulkopuolella sillä mun paketissa joka oli tuo painava ei lukenut mitään, kun taas tuossa toisessa luki selkeästi sisältö ja hinnat.

Minä en usko että ovat edes aukaiseet pakettia vaan ovat vaan ihan verojen takia sen ottaneet tutkittavas. Nyt kun huomaavat sen sisällön kuitista niin sitten poistavat sen Glucosaminen. Mutta kerro miten homma etenee ja miten kävi. Ja katso mitä siinä paketissa lukee ulkopuolella sillä mun paketissa joka oli tuo painava ei lukenut mitään, kun taas tuossa toisessa luki selkeästi sisältö ja hinnat.

Soittelin läpi ja tosiaan Glucosamine on kiellettyjen aineiden listalla. Itkivät siellä kun sanoin että tilaan silti sitä, että "sinä teet rikkoksen silloin". Kävin vahvistamassa paketin, jossa oli hintaa yhteensä 28 euroa, eikä mitään lisämaksuja..

Joo ei oo näkyny. Tullilta on lähtenyt kuitenkin eteenpäin. Pystyyköhän tota jäljittää jotenkin? Pitää koittaa säätää postin sivujen kautta jotain illemmalla.

On tää nyt taas niin taas. Ensin Tulli sanoi, että paketti on lähtenyt eteenpäin. Sitten Posti sanoo, että se on tullilla. Tänään taas tulli sano, että se on postilla. Hienoa toimintaa joka tapauksessa. Paketti on seilannut 24 päivää tulli-posti -väliä. Einarit on varmaan lähettänyt sen jo takaisin jenkkeihin.

Mitä toimitustapaa nykyään kannattaa käyttää; tuota airmailia vai DHL onko eroa?

Tilasiko kukaan kesäkuun kampanjan aikaan iherbiltä, jolloin Suomen pään sikakalliista DHL:n kuljetuksista ois pitänyt saada alea? Itse tein silloin jytkytilauksen - ja sen mukaisen laskun lätkäisi myös tuttavamme DHL... Olisiko minun pitänyt osata tivata kyseiseltä toimittajalta alennusta, vai tuliko se muka siinä? ;)

Millähän toimitustavalla te tilaatte, jos DHL lätkii lisämaksuja? :wtf: Meille tulee DHL:n kautta 4 euron toimituskuluilla, Global priority mail by DHL on ollut valintana.

No niin, aika nopeasti tuli paketti taas läpi.

Melatoniinit tuli tosiaan ilman ongelmia - 1mg tabuja saa tilata, vahvempia ei. Oli mukava saada 3,5 dollarilla 100 tablettia vs. 15 euroa 30 kpl tjsp.. Kyllä osaavat riistää!

Lähtee myös DMAE ja glutamiini testiin, näen sitten omin silmin onko glutamiini velitiedettä. DMAE:ta en ehkä ala päivittäin vetämään, yhdistävät jopa MS-tautiin nykyään.

Jep, itselläkin tuli tällä kertaa paketti viikossa perille ja melatoniini 3mg tällä kertaa läpi. Näköjään, jos pitää paketin hinnan alle 50$ niin ei jää tulliin.

Advanced Orthomolecular Research AOR, Multi Basics · 3, 180 Veggie Caps
ShippedOut
$40.32

iHerb Nutritionals, Vitamin D3, 5,000 IU, 120 Softgels
ShippedOut
$0.00

Rexall Sundown Naturals, Melatonin, 300 mcg, 120 Tablets
ShippedOut
$3.93

Mistäs tällaista olet lukenut?

Tarkoitukseni ei toki ole peloitella ihmisiä turhaan, enkä kieltämättä löytänyt hyvää linkkiä äsken Googlettamalla. Mutta useassa paikassa olen viime aikoina törmännyt tähän huoleen, se kai jotenkin perustuu siihen, miten DMAE toimii ja mitä se tarkalleen ottaen tekee. Voi olla täysin mutuilua kaikki toki

Suositut

Back
Ylös Bottom