Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Manuel sanoi:
Dolph Lundgren. Rocky IV Motivoivin leffa punttailuani ajatellen ja tuo fysiikka on juurikin sopiva, sellasta fitnesstasoa lihasmassa ja kireys ok luokkaa. Lisäksi mies on samaa pituusluokkaa, joten on sen puolesta hyvä verrata.

http://www.gmrmedia.com/dolph/gallery/folder5/bb574.jpg[img][/QUOTE]
Heh, voi jestas. Ivan Drago oli pentuna mun mielestä suunnilleen maailman ensteks lihaksikkain mies ja Rocky Balboakärmeksen kanssa molemmat totaalisia esikuvia. Tuossa kuvassa Drago todella näyttää lähinnä fitnesspojulta. Niin ne ajat muuttuu! :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka kisamenestyksen kannalta löytyisi parempiakin vaihtoehtoja, tältä varmaankin haluaisin näyttää jos saisin valita minkä tahansa fysiikan maailmassa. Chris Cook:
attachment.php

Tässä sitten taas hieman realistisempaa tavoitetta naturaalikehonrakennusliitto Musclemanian huipulta, pitkäaikainen suosikkini Charlie Poole:
attachment.php

Liitteet

• cook_usaprep2004.jpg
    cook_usaprep2004.jpg
    41,9 KB · Katsottu: 7 954
  • mmworld2002.jpg
    mmworld2002.jpg
    34,4 KB · Katsottu: 8 665
Ai juma, nyt Hulkki heitti ässän hihasta. Tuolla natu-jantterilla on aika sairaan raju ja balanssissa oleva yläkroppa :worship:

Kenties siksi kuva säväytti enemmän kuin tyypillinen salikuva pro-bodarista a'la Chris Lund, koska tuohon kuntoon nyt olisi edes snadit mahkut päästä.

Kovin kuva, jonka palstalla olen nähnyt on Juha Tuhkasaaresta. Siinä oli juuri saliharrastuksen aloittanut poika ihmeissään kun kuvan näki (jos joku löytää vielä kuvan tuhkasaaresta niin laittakaa se ihmeessä tähän threadiin :)...itse olen kuvan hävittänyt).

Ihannefysiikkani on sellainen, että siinä on hieman friikkiainesta, mutta taka-alalle piilee ajatus samaan kuntoon pääsemisestä.

arni sanoi:
Ai juma, nyt Hulkki heitti ässän hihasta. Tuolla natu-jantterilla on aika sairaan raju ja balanssissa oleva yläkroppa
No eipä tuossa jalkaosastossakaan mielestäni mitään valittamista ole ;):

attachment.php

Liitteet

• cpoole2.jpg
    cpoole2.jpg
    41,8 KB · Katsottu: 8 095
Flegu sanoi:
Hulkki: Onko tuolla Charlie Poolella kotisivuja?
Oli joskus, ja lisäksi Musclemania.comissa oli ukolla oma Athlete Profile jota päivitettiin aika ajoin. Enää ei tosin löydy mitään kunnollista matskua; onneksi tallensin aikoinaan suurimman osan tyypin kuvista koneelle.

Vähän lisää haaveitani. Kyllä kehonrakennus ensisijaisesti on lihasten kasvatusta, sanotaan mitä sanotaan.

Liitteet

• ronsterrr.jpg
    ronsterrr.jpg
    23,1 KB · Katsottu: 2 865
Igor "Ice Cold" Vovchanchyn tuolta MMA:n puolelta. Ennen otteli raskaassa sarjassa jopa 107-111 kg:n painoisena. Nykyään 92kg. Pituutta 176cm

9959.jpg

12510.jpg

14554.jpg

12513.jpg

Miettikääs muuten millaset kaunesihanteet vois miehillä/ihmisillä ylipäätänsä olla jos mainokset/lehdet/tv:t ym. olisivat täynnä tuonnäköisiä miehiä. Ymmärtää kyllä ulkonäköpaineista kärsiviä naisia paremmin.

Oma lemppari on tietysti Arska, mutta realistinen tavoite lienee Fedor:

emelianenko_fedor_250.jpg

Lätty kyllä lätisee vaikka kireyttä ei juuri ole. Näyttää muutenkin tuo äärimmäinen rasvantiristely epäterveelliseltä.

Clarence Ross.

attachment.php

attachment.php

Kun pääsen eläkkeelle, muutan Mykonoksen paratiisisaarelle ja seison noissa asennoissa meren rannalla aamusta iltaan. Ensin tosin ostan violetit toppahousut, eläkkeellä kun tuppaa olemaan pirun kylmä.

Liitteet

• Clarence Ross.JPG
    Clarence Ross.JPG
    50,6 KB · Katsottu: 6 387
  • Clarence Ross 2.JPG
    Clarence Ross 2.JPG
    22,5 KB · Katsottu: 6 705
Frank Zane teki suuren vaikutuksen Total Rebuildissa...

Liitteet

• Zane09.jpg
    Zane09.jpg
    98,4 KB · Katsottu: 2 171
Kun muutkin omia sankareitaan on postaillut: :)

mike_tyson.jpg

1992243135_1999998406_tyson.jpg

ssg-umt-16d.jpg

Tähän "ihanteeseen" toki vaikuttaa se että olen kova mike-fani. Jos aivan pelkästään ulkonäköä arviois niin varmaan Frank Zane ois se paras. Varsinki tän tredin eka sivulla se on partoineen ja lettineen tosi kovan näkönen :D

ei liikaa lihasta

Liian pumpattu mies on epäeroottinen omasta mielestäni. Sopivasti lihaksikkaat kädet, hartiat ja selkä, ei ihan tikkujalat, vatsan ei tarvitse olla 6-pack... Siinä se minun ihannefysiikkani miehelle :thumbs:

Viimeksi muokattu:
ihanne ja tavoite

Flex Wheeler ehdottomasti kun ajatellaan eniten miellyttävää kehonrakentajaa.

Omana urheilullisena tavoiteena kuitenkin on kehittää Bob Paris - tyypinen ja kokoinen fysiikka.

Liitteet

• flex%20wheeler2.jpg
    flex%20wheeler2.jpg
    60,7 KB · Katsottu: 610
  • paris22.jpg
    paris22.jpg
    22,1 KB · Katsottu: 484
Hulkki sanoi:
Tässä sitten taas hieman realistisempaa tavoitetta naturaalikehonrakennusliitto Musclemanian huipulta, pitkäaikainen suosikkini Charlie Poole:
attachment.php

Tästä tuli kertaheitolla kaikkien aikojen suosikki, ja natukin vielä. Täydellinen fysiikka mun silmään. Antaa toivoa ja puhtia meille Matti Meikäläisille..
Jahka selän saa taas kuntoon, niin salilla mennään Charlie Poole mielessä :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom