Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hoku sanoi:Mua ei miellytä yhtään tämä leveä lantio syndrooma. Vielä kun kaikki fläsä tuntuu pakkautuvan mukavasti läskivyöksi tuohon ala selän ja - vatsan ympärille, niin pitää olla huipputiukka ettei makkara valahda istuessa törkeen näköseksi. :jahas:
Alec sanoi:no avatarista varmaan huomaa että diggaan tästä äijästä...
ois kyllä mahtavaa kun pääsis tohon kuntoon ilman että tarttis uhrata lajin eteen niin helvetisti. tiedän etten tuohon kuntoon ikinä pääsisi vaikka uhraisinkin aikaa,rahaa yms, mutta olisihan tuo ihanteellinen kunto. itsekin pidän ehdottomasti tällaisista off season kuvista. eikä haittais vaikka tuossa ois vielä 10 kilo lisääkin massaa . mahtavan kokoinen.Riese sanoi:Noihin massoihin kun pääsis.
Omaa silmääni on aina enemmän mielyttänyt nuo offseason kuvat. Ei tarvitse olla tiukka jos on iso :D
quaz sanoi:Postaukset #128 ja #150. Muuten ois ehkä ihan siistiä olla tollanen megahyperkireä freaky-bodari, mutta eihän se ole edes terveellistä, ja on kyllä aika friikin näköistäkin.
Gangst3ri sanoi:Ja kuin moni tollanen yli 130 kilonen kaveri pystyy itse pyyhkimään perseensä?
varmasti kaikki ellei ole selkä kipeäGangst3ri sanoi:Ja kuin moni tollanen yli 130 kilonen kaveri pystyy itse pyyhkimään perseensä?
SniffDaddy sanoi:Miten tuo mölliskön suosikki ei oikein yllättänyt?
Kuka vasikoi?!! :evil:SniffDaddy sanoi:Miten tuo mölliskön suosikki ei oikein yllättänyt?