Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
027-001.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hoku sanoi:
Mua ei miellytä yhtään tämä leveä lantio syndrooma. Vielä kun kaikki fläsä tuntuu pakkautuvan mukavasti läskivyöksi tuohon ala selän ja - vatsan ympärille, niin pitää olla huipputiukka ettei makkara valahda istuessa törkeen näköseksi. :jahas:

Sama probleema kun mulla. Selässä on just semmoset kauheet jenkkakahvat ja ne ei lähe millään.

Unelma kroppa olis tämmönen.

#128 postissa laitettu Nick Auger. 190 cm 95 kg.

Tosin itse en tuohon voi päästä kun olen jo 195cm pitkä prkl. :curs: No mutta onhan sitä painoakin 98kg jo että sekin menee yli. Tuolla kaverilla vaan tuota tiukkuutta "hiukan" enemmän. Oon suunnitellut että semmonen 100-105kg paino olis sopiva mulle samalla tiukkuudella kun mitä tuo Nick Auger on tuossa kuvassa. Se 100kg on kuitenkin oltava ettei tarvitse enää kuunnella sitä keljuilua että "Alle sata kiloset punnitaan neuvolassa!". :D

Alec sanoi:
no avatarista varmaan huomaa että diggaan tästä äijästä...

Niin minäkin... ;) Nyt on varmaan hyvä aika passittaa MerZi nukkumaan täältä kuolailemasta joutavia.

Noihin massoihin kun pääsis.

offseason.jpg

Omaa silmääni on aina enemmän mielyttänyt nuo offseason kuvat. Ei tarvitse olla tiukka jos on iso :D

Riese sanoi:
Noihin massoihin kun pääsis.

offseason.jpg

Omaa silmääni on aina enemmän mielyttänyt nuo offseason kuvat. Ei tarvitse olla tiukka jos on iso :D
ois kyllä mahtavaa kun pääsis tohon kuntoon ilman että tarttis uhrata lajin eteen niin helvetisti. tiedän etten tuohon kuntoon ikinä pääsisi vaikka uhraisinkin aikaa,rahaa yms, mutta olisihan tuo ihanteellinen kunto. itsekin pidän ehdottomasti tällaisista off season kuvista. eikä haittais vaikka tuossa ois vielä 10 kilo lisääkin massaa :). mahtavan kokoinen.

sreev002.jpg

Yksi symmetrisimmistä fysiikoista koskaan, :worship:

Dolph Lundgren. Rocky IV Motivoivin leffa punttailuani ajatellen ja tuo fysiikka on juurikin sopiva, sellasta fitnesstasoa lihasmassa ja kireys ok luokkaa. Lisäksi mies on samaa pituusluokkaa, joten on sen puolesta hyvä verrata.

bb574.jpg

Postaukset #128 ja #150. Muuten ois ehkä ihan siistiä olla tollanen megahyperkireä freaky-bodari, mutta eihän se ole edes terveellistä, ja on kyllä aika friikin näköistäkin.

quaz sanoi:
Postaukset #128 ja #150. Muuten ois ehkä ihan siistiä olla tollanen megahyperkireä freaky-bodari, mutta eihän se ole edes terveellistä, ja on kyllä aika friikin näköistäkin.

Ja kuin moni tollanen yli 130 kilonen kaveri pystyy itse pyyhkimään perseensä?

Gangst3ri sanoi:
Ja kuin moni tollanen yli 130 kilonen kaveri pystyy itse pyyhkimään perseensä?
varmasti kaikki ellei ole selkä kipeä

SniffDaddy sanoi:
Miten tuo mölliskön suosikki ei oikein yllättänyt? :)

Taitaapa muutenkin olla tyttöjen keskuudessa kovassa huudossa tuo Evan kondis. Ja miksei olisi, hyvältähän se näyttää :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom