Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
No sehän siinä onkin, ei se ole nin helppoa kun käyt vetämässä 8-10 tunnin työpäivän + työmatkat. Kaupassakin pitäis käydä ja kämppää siivota. Muitakin juoksevia asioita hoitaa. Noi sällit saa aamupalan eteensä, valmiin treeniohjelman, päiväunia saa/pitää vetää, kaikki tuodaan kuin manulle illallinen. Joillakin riittää se tarmo ja itsekuri treenata ja panostaa kaiken muunkin lisäksi, useimmilla ei.
No mutta ei siinä ole muuta vaihtoehtoa ku mennä sinne salille vääntämään oli päivä millanen tahansa jos meinaa kuntoo päästä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen samaa mieltä kuin ilkka 83: nää käyttää vahvempaa ku roheiini!

No mutta ei siinä ole muuta vaihtoehtoa ku mennä sinne salille vääntämään oli päivä millanen tahansa jos meinaa kuntoo päästä.

Niinhän mä sanoin:
Joillakin riittää se tarmo ja itsekuri treenata ja panostaa kaiken muunkin lisäksi, useimmilla ei.

Mulla ei riitä itsekuri. Nautin liikaa sipsien syönnistä, kaljan juonnista ja laiskottelusta. Mutta en silti valita täällä ettei tuohon kuntoon pääse muut kuin roinaajat.

E. Tää keskustelu on ihan vitun väsynyttä. Ihan yhtä turha väittely kuin se, että voiko natuna penkata 200kg. Paitsi että tuohon kuntoon pääseminen natuna ok-lähtökohdista 6 kuukaudessa kun taustavoimat on kunnossa on aika vitusti helpompaa kuin penkata natuna 200kg.

No mitä tuohon ammattilaista sotkemaan kun on pakkotoisto. ;)

No onhan tolla Thorilla nyt mahottomat show lihakset, hormooneita sanon minä. Ja tietenki se helkkarin hyvä ruumiinrakenne(leveät hartia ja kaponen vyötärö).

Edit.

Hah, nykyään mulle kelpais tuo oma fysiikkakin kunhan pysyisi tuossa n. 10 rasvoissa ja ilman nestepöhöä vaikka söisikin vähän vapaammin :)

Mutta ei.... Pari munkkia ja pari jäätelöä niin taas ollaan mallia tynnyri.
Manbagisi pääsi näemmä myös kuvaan ylänurkassa :smoke:

Kolminkertainen judon olympiavoittaja -60 kg Tadahiro Nomura.

10113128129.jpg

2008 judon olympiavoittaja - 81 kg Ole Bischof (oik.)

bischof3_HA_Sport_A_163317b.jpg

Sori vaan, kun tuun taas pilaan teiän bodari rivin! ;)
brandon-jennings_300x430.jpg

Brandon Jennings, FYYSINEN! Mutta kyllä tommonen kroppa nousee ilmaankin kohtalaisen helposti, 35 inch vertical...

Itsellekkin kelpaisi tämmöinen atleettinen kroppa mm.

Andreas Thorkildsen
andreas.jpg

Arthur Abraham

arthurabraham.jpg

brandon-jennings_300x430.jpg

Brandon Jennings, FYYSINEN! Mutta kyllä tommonen kroppa nousee ilmaankin kohtalaisen helposti, 35 inch vertical...

Valitsit sitten ehkä NBA:n vähiten fyysisen jätkän? Okei atleettisuutta (quickness, vert.) löytyy, mutta niin löytyy jokaiselta 185/70 tummalta kaverilta joka on treenannut vähääkään korista...

Jos fyysisyyttä haetaan niin mä lähtisin Maggettella liikkeelle:

p1.rumors.maggette.jpg
maggette_ft_0506.jpg

Se rivi oli kyllä kamppailulajien edustajia, ei bodareita :D Mutta ymmärtäähän sen, että menee lajit sekaisin kun tuollaisia nistin näköisiä jamppoja fanittaa. :lol2:

Muay-Thai-Fighter-Buakaw-Por-Pramuk.jpg

Buakawilla on kyllä aika tiukka kroppa kokonaisuutta ajatellen, tohon vois tähdätä :D

Kyllä näistä kamppailijoista mun käsitystä ihannefysiikasta vastaa parhaiten Todd Duffee
11465_166542782799_123195042799_2835093_7239511_n.jpg

Mutta kyllä Phil Baronin fysiikka kelpais kans
6a0105349e894a970b0120a8b6b1cf970b-320wi

Bobby Lashley, vaikuttaa nykyään MMA-kehässä. On se kyllä perkele, kun mustat tuntuvat olevan aina paljon kovemmassa kunnossa kun katsoo urheilijoita ja tavantallaajia.

Valitsit sitten ehkä NBA:n vähiten fyysisen jätkän? Okei atleettisuutta (quickness, vert.) löytyy, mutta niin löytyy jokaiselta 185/70 tummalta kaverilta joka on treenannut vähääkään korista...

Jos fyysisyyttä haetaan niin mä lähtisin Maggettella liikkeelle:

p1.rumors.maggette.jpg
maggette_ft_0506.jpg

Valitsinpahan ainakin realistisen tavotteen ;)

Mutta kyllähän noita riittää
Allen Iverson
Allen+Iverson02.jpg

Tai sitten vähän paremmissa lihoissa...
JJ redick
jj_redick10.jpg

Äärimmäinen tavoite olisi sitten tässä, pituus täsmää, ihon väri ei ja painoa tarvitaan 15kg lisää...
Nate Robinson
2c79a45a7f01721d2516d38557d0fe31.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom