Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
1129707-max480x555.jpg

Aika ihanne kyllä :kuola: Chris on mun salarakas ja sit se on niin vaffa ku sil on se taikaleka... :haart: Ainii, henkikin lukee tätä.

:D

Kova kunto ukkelilla. Jotenkin näissä Hollywoodin pojissa vaan ihmetyttää se, että muutos tehdään verrattain lyhyessä ajassa (3-6kk) ja lopputulos on lihaksikas ja kireä. Ymmärrän jos olisi jompaa kumpaa, mutta tuo kombo tuntuu olevan monella kauankin treenanneella natulla aika vaikeasti tavoiteltavissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kova kunto ukkelilla. Jotenkin näissä Hollywoodin pojissa vaan ihmetyttää se, että muutos tehdään verrattain lyhyessä ajassa (3-6kk) ja lopputulos on lihaksikas ja kireä. Ymmärrän jos olisi jompaa kumpaa, mutta tuo kombo tuntuu olevan monella kauankin treenanneella natulla aika vaikeasti tavoiteltavissa.

Kundit treenaa personal trainerin ohjastuksella lähes täyspäiväisesti ja nukkuu ja syö ihan vitusti. Kyllähän siinä kehittyy. Jotkut vetää sit vähän kuuriakin, mutta ei tohon kuntoon pääseminen mitään kuuria vaadi. Jos mun ei tarvis käydä töissä ja olis rajattomasti rahaa ostaa mitä ruokaa vaan, niin tossa kunnossa olisin vajaassa puolessa vuodessa.

Edit. Niin ja jos mun itsekuri vielä kestäis sen etten ostais paria sipsipussia viikossa.

ehkä se kompensoi sitä että hollywoodin pojat voi järjestää niin että ei tarvii tehdä mitään muutakun syödä juoda treenata 3-6kk toki nyt jotai promo keikkoja on mutta eipähän tarvii tehä normipulliaisen 6-10h työpäivä 5x viikossa, vaan voi pyhittää kaiken ajan treenaamiselle kyllä se ois varmaa kaikilla mahdollista jos olis samat resurssit?

ehkä se kompensoi sitä että hollywoodin pojat voi järjestää niin että ei tarvii tehdä mitään muutakun syödä juoda treenata 3-6kk toki nyt jotai promo keikkoja on mutta eipähän tarvii tehä normipulliaisen 6-10h työpäivä 5x viikossa, vaan voi pyhittää kaiken ajan treenaamiselle kyllä se ois varmaa kaikilla mahdollista jos olis samat resurssit?

ei toi mun mielestä silti selitä, miten voi puolen vuoden treenillä olla kovemmassa kunnossa, kuin 15 vuotta treenanneet cbb mitalistit...

ei toi mun mielestä silti selitä, miten voi puolen vuoden treenillä olla kovemmassa kunnossa, kuin 15 vuotta treenanneet cbb mitalistit...
Ei minustakaan. Ja palautumisen edellytyshän estää sen, että siitä olisi jotain hyötyä että voi treenata vaikka kahdeksan tuntia päivässä. Mutta toki siitä on kovasti hyötyä että on kova PT, itsekuria ja optimaalinen ruokavalio naaman eteen tuotuna.

Joo en kanssa ymmärrä tota "paremmasa kunnossa kuin cbb kisaajat" kommenttia, tolla kaverilla rasvat varmaan jossain vähän alle 10 ja jos tosta vedettäisiin cbb kisaajien rasvoihin niin kyllä noistakin lihaksista katoaisi mukavista sitä kokoa.

Ja vielä siihen että tuskin tuo kireys mikään ihme ole koska optimaalisella safkalla,levolla ja oikeanlaisella treenillä minimoidaan rasvan tulo.

Jos se on niin helppoa niin tuntuu oudolta ettei salilla näe juuri tuossa kunnossa olevia. Snägäribodareita ja luikkuja kylläkin.

No sehän siinä onkin, ei se ole nin helppoa kun käyt vetämässä 8-10 tunnin työpäivän + työmatkat. Kaupassakin pitäis käydä ja kämppää siivota. Muitakin juoksevia asioita hoitaa. Noi sällit saa aamupalan eteensä, valmiin treeniohjelman, päiväunia saa/pitää vetää, kaikki tuodaan kuin manulle illallinen. Joillakin riittää se tarmo ja itsekuri treenata ja panostaa kaiken muunkin lisäksi, useimmilla ei.

Edit.

Koska näyttelijät saavat palkkaa siitä että ovat tuossa kunnossa lyhyen ajan sisään, tuo ehkä vähän toisenlaista motivaatiota siihen hommaan kuin ne jotka käyvät sen takia että tykkäävät käydä salilla.

Tää on kans hyvä. Eihän noi kundit kaiken aikaa tuossa kunnossa ole. Ne treenaa vitun kovaa tietyn aikaa ja sit lopahtaa into ja kiinnostus. Voi vaikka katsoa mitä Gerard Butlerille kävi 300:n jälkeen.

Jos se on niin helppoa niin tuntuu oudolta ettei salilla näe juuri tuossa kunnossa olevia. Snägäribodareita ja luikkuja kylläkin.

Koska näyttelijät saavat palkkaa siitä että ovat tuossa kunnossa lyhyen ajan sisään, tuo ehkä vähän toisenlaista motivaatiota siihen hommaan kuin ne jotka käyvät sen takia että tykkäävät käydä salilla.

Kundit treenaa personal trainerin ohjastuksella lähes täyspäiväisesti ja nukkuu ja syö ihan vitusti. Kyllähän siinä kehittyy. Jotkut vetää sit vähän kuuriakin, mutta ei tohon kuntoon pääseminen mitään kuuria vaadi. Jos mun ei tarvis käydä töissä ja olis rajattomasti rahaa ostaa mitä ruokaa vaan, niin tossa kunnossa olisin vajaassa puolessa vuodessa.

Edit. Niin ja jos mun itsekuri vielä kestäis sen etten ostais paria sipsipussia viikossa.

paskanlatvat, meikä panostaa 6kk vuodesta tähän hommaan TÄYSILLÄ ja toiset 6kk sen mitä töiltä kerkeää enkä näytä likimainkaan tommoselta karpaasilta.

paskanlatvat, meikä panostaa 6kk vuodesta tähän hommaan TÄYSILLÄ ja toiset 6kk sen mitä töiltä kerkeää enkä näytä tommoselta karpaasilta.

Niin, panostat varmasti täysillä. Ootko varma, että sun treenis ja ruokailus on täysin optimoitu sua varten? Onko ammattilainen tehnyt sulle kaiken? Ja mitä mä sun kuvia oon katellut, niin ei sulla kyllä mitään häpeilemistä ton Thorin rinnalla ole.

No mitä tuohon ammattilaista sotkemaan kun on pakkotoisto. ;)

No onhan tolla Thorilla nyt mahottomat show lihakset, hormooneita sanon minä. Ja tietenki se helkkarin hyvä ruumiinrakenne(leveät hartia ja kaponen vyötärö).

Edit.

Hah, nykyään mulle kelpais tuo oma fysiikkakin kunhan pysyisi tuossa n. 10 rasvoissa ja ilman nestepöhöä vaikka söisikin vähän vapaammin :)

Mutta ei.... Pari munkkia ja pari jäätelöä niin taas ollaan mallia tynnyri.

Liitteet

• ojentaja pakkis.jpg
    ojentaja pakkis.jpg
    157 KB · Katsottu: 3 504
Mä oon kyllä pystynyt koko viimevuoden panostaan treenamiseen niin paljon kuin pystyy. Koulu on ollut erittäin lepsua joten sille ei tarvinut uhrata paljoakaan aikaa illasta, ja itse koulussa ei tarvinut käydä juurikaan kertaa viikossa enempää ja vain muutama tunti kerrallaan. Toki meikä on aika junnu joten tietotaitoa puuttuu, ja opiskelijana ei oo varaa syödä niitä optimaalisia safkoja, mutta ei silti kyllä vajaassa vuodessa päästy thorin massoihin. Ehkä mulla ei kyllä ollu ihan täydellinen itsekurikaan ja niitä viikon taukoja tuli liikaa. Ehkä ens vuonna :D

Vaikka netti onkin pullollaan hyvin paljon tietoa niin ihmiset kumminkin aliarvioi oikean ja osaavan personal trainerin/valmentajan vaikutuksen siihen kehitykseen, on aivan eri asia paahtaa itsenäisesti täysillä eteenpäin ja kehittyä "hyvin" kuin se että paahdat täysillä eteenpäin niin että joku ammattilainen tarkkailee ulkopuolelta ja neuvoo että teet kaiken oikean ja tietää tarkalleen mitä tehdä jos treeni alkaa tyssäämään jostain syystä.

Ilkka oot ihan hyväs kuosis mutta mikäli oikean muistan niin sun safka puolihan taitaa olla sitä että syödään vähän mitä sattuu kunhan syödään tarpeeks proteiinia ja kaloreita. Tolla tavalla kyllä kehittyy mutta ei ehkä se optimaalisin tapa.

No mitä tuohon ammattilaista sotkemaan kun on pakkotoisto. ;)

No onhan tolla Thorilla nyt mahottomat show lihakset, hormooneita sanon minä. Ja tietenki se helkkarin hyvä ruumiinrakenne(leveät hartia ja kaponen vyötärö).

Edit.

Hah, nykyään mulle kelpais tuo oma fysiikkakin kunhan pysyisi tuossa n. 10 rasvoissa ja ilman nestepöhöä vaikka söisikin vähän vapaammin :)

Mutta ei.... Pari munkkia ja pari jäätelöä niin taas ollaan mallia tynnyri.

:D Se on hyvä kun tyytyy itseensä, pahin mahdollinen vihollinen kehitystä vastaan. No ei vaisinkaan, pistäähän se mielen hyväks kun on kunnossa edes jonkun aikaa. Se vaan vaatis sitä melkeen jos tuossaki kunnossa haluisit olla koko ajan, että vetäsisit vielä kireemmäks kun kuvan kunnossa ja pitäs syyvä aika tasasesti.

:D Se on hyvä kun tyytyy itseensä, pahin mahdollinen vihollinen kehitystä vastaan. No ei vaisinkaan, pistäähän se mielen hyväks kun on kunnossa edes jonkun aikaa. Se vaan vaatis sitä melkeen jos tuossaki kunnossa haluisit olla koko ajan, että vetäsisit vielä kireemmäks kun kuvan kunnossa ja pitäs syyvä aika tasasesti.

Niin saisihan sitä lihaa olla helvetisti enemmän mutta olisin tyytyväinen kun tuossa kunnossa pysyis pienellä panostuksella..... Ei pysy . :)

Otinhan vielä tuosta kuvasta pari kiloa pois mutta ei se auta. pitäs silti mennä niin prkl vähällä ruualla että. No kohta ollaan taas helvetin paksu mutta toivottavasti etes vähän voimakkaampi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom