Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Mä voin vastata miehen ihannefysiikan:

ulisseswilliamsjr1.bmp

:thumbs:

Siitä vähän videota, esimerkkiä millasia miesten vaparit vois olla..... :D
http://www.youtube.com/watch?v=34ZDrdYJD5k&feature=related

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
9525_141921649435_644839435_2762183_1185005_n.jpg

Parikin kappaletta kelpo fysiikoita.

No perkele, siinähän olen minä tuossa vasemmalla keväällä 2011. Äkkiseltään arvioituna samanlaiset mittasuhteet ja Pablo taitaa olla samanmittainenkin. Tollasia pulisonkeja ei kyllä valitettavasti saa, mutta joskus on jostain tingittävä..

Siitä vähän videota, esimerkkiä millasia miesten vaparit vois olla..... :D

Noita "vapareita" saat kyllä etsiä muualta ku podilavoilta..

9525_141921649435_644839435_2762183_1185005_n.jpg

Parikin kappaletta kelpo fysiikoita.

kyllä.on muuten todella siisti kunto pablolla.sain juuri uuden tavoitteen...samanmittasia ollaan ja pulisongitkin saan tarvittaessa et enää tarvii vaan treenata :D

Noita "vapareita" saat kyllä etsiä muualta ku podilavoilta..
Näinpä, erittäin harmillista, siks mä skippaankin kisat. :lol2:

kyllä.on muuten todella siisti kunto pablolla.sain juuri uuden tavoitteen...samanmittasia ollaan ja pulisongitkin saan tarvittaessa et enää tarvii vaan treenata :D

No voi nyt vittu :D Pakko hommata joku tatska keväällä "palkkioksi" niin ei sitten ehkä harmita kun pulsarit ei kasva noin pitkiks...;)

Näinpä, erittäin harmillista, siks mä skippaankin kisat. :lol2:

Urheilu urheiluna ja aikuisviihde aikuisviihteenä. Löytänet varmasti foorumin näillekin esityksille? :)

No voi nyt vittu :D Pakko hommata joku tatska keväällä "palkkioksi" niin ei sitten ehkä harmita kun pulsarit ei kasva noin pitkiks...;)

sä voit lohduttautua sillä että mun projekti ei tosiaankaan oo valmis keväällä 2011

Urheilu urheiluna ja aikuisviihde aikuisviihteenä. Löytänet varmasti foorumin näillekin esityksille? :)

Samahan se on, kuinka niitä urheilun tuloksia esitellään, kunhan pysytään suht asialinjalla. Mun mielestä toi esitys oli lähinnä humoristinen ja viihdyttävä. :) Mielummin sellasta esitystä kattoo, jossa on huumoria ja pilkettä silmäkulmassa, kun vakava-ilmeisiä robotteja. Ei toi musta aikuisviihteen puolelle mene. Aika tylsää moiseks sanon mä.

Samahan se on, kuinka niitä urheilun tuloksia esitellään, kunhan pysytään suht asialinjalla. Mun mielestä toi esitys oli lähinnä humoristinen ja viihdyttävä. :) Mielummin sellasta esitystä kattoo, jossa on huumoria ja pilkettä silmäkulmassa, kun vakava-ilmeisiä robotteja. Ei toi musta aikuisviihteen puolelle mene. Aika tylsää moiseks sanon mä.

:offtopic: Verrattavissa lienee fitneksen seuraamiseen jossa mieskatsojat (ja usein videopätkät joita kisoista löytyy) keskittyvät lähinnä peräosaston kuvaamiseen. Olennaisuus hämärtynyt mielestäni.. Ja kyllähän mm. bodausohjelmassa olis tarkoitus fleksata muskulaa, eikä heiluttaa topattuja pöksyjä? ;)

:offtopic: Verrattavissa lienee fitneksen seuraamiseen jossa mieskatsojat (ja usein videopätkät joita kisoista löytyy) keskittyvät lähinnä peräosaston kuvaamiseen. Olennaisuus hämärtynyt mielestäni.. Ja kyllähän mm. bodausohjelmassa olis tarkoitus fleksata muskulaa, eikä heiluttaa topattuja pöksyjä? ;)

Niin, totta kyllä. Mutta tasa-arvon ja viihteen vuoksi, kun fitnesissä niitä peräosastoja kuvataan anyway, hihi.

Ps.Murr ei ne oo topatut! :D

Kyllä se on tuossa se mun ihannevartalo:
HOt-john-morrison-john-morrison-8839758-332-500.jpg

Ehkä aavistuksen vähemmän lihaa, mutta muuten aikalailla tuommoinen. Ei mitenkään mahdoton tulos muutaman vuoden treenauksella, jos vain pysyy tiukasti kiinni suunnitelmissa. :) 20 kiloa lisää lihasta oikeisiin kohtiin niin se on siinä. :D

Chris%20Evans.jpg

Chris Evans, ihan kelpo fysiikka, ei tosin mitään teidän branch warren-överilookin tavoittelijoille. Tosin ilman noita karvoja. :D

Old man strength...

viewpic.php

Young-Arnold-Schwarzenegger-11.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom