Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on miehellä turhan kovat tavotteet:D tohon kuntoon päästäkseen vaatii jo hirmusen määrän talenttia ja huippugeenit.

Miten niin turhan kovat? Mun mielestä ihan realistiset. Ei mulla oo talenttia eikä huippugeenejä, mutta tosissaan reenaan jotta pääsisin tollaseen kuntoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku tuollanen oikeanpuoleinen olis just sopiva.

klxeu.jpg

Oikea tai vasen, aivan sama. Oiskohan tuossa aikaa välissä about 20min ?

Huvittavaa sinänsä, että näinkin selvät peräjälkeen kuvat edes laitetaan 'vertailuun' :D

joo mullakin on menny monta kaveria hautaan kyykkäilyn takii

Hehe tiesin että täällä tulee pakkiksen HC-potareilta sanomista. En enään harrasta kuntosalia niin näytän vähän tuolta vasemmanpuoleiselta ja olenkin ihan tyytyväinen vartalooni tällä hetkellä. Mutta jos joskus kiinnostais aloittaa taas niin tommone olis mun tavoite. Näyttää normaalilta eikä miltään apinalta. Toisten mielestä mun nykykunto on varmaan ihan toivoton mut ei mua kiinnosta

4kk noissa kuvissa muuten väliä

Hah, jos vittuilulta haluaa säästyä baarissa, niin ei ainakaan kannata alkaa kasvattamaan lihoja! Tai sitten jos on ihan saatanan iso, niin kannattaa pukeutua vähän väljempiin vaatteisiin :D

Edit: Pitänee nyt vastata ketjun aiheeseenkin. Itsellä nyt tavotteena voimakas vartalo ja siksi myös ihannefysiikka on voimakkaan näköinen, eikä niinkään viimeistelty ja veistoksellinen bodyvartalo.
Jotain tämäntapaista, kun tuli googlen kuvahaulla vastaan.
pudzianowski.jpg

Voimamiehillä on mielestäni erittäin vaikuttava fysiikka, mikäli rasvaa ei ole ihan ylenmäärin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom