Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Artemis sanoi:
43454Wps2x-med.jpg

:D
Tulee joku lisko mieleen. "Japanialainen karatelisko Levittelee kuvassa selkänahkaansa näyttääkseen uhkaavammalta."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Japanilainen kirjailija Yukio Mishima. Uranuurtaja-boudari 60-luvulta.

MishimaShichishouHokkoku2.jpg

Kuva on heikko, mutta erottuu siitä ainakin nuo rintakuopat, jotka muhun teki aikoinaan vaikutuksen. On muuten etevä kirjailija(kin).
Tuo japanialainen karatelisko on tainnut vetää leuan poikineen.

Kynäniska80 sanoi:
Toi Brock Lesnar on ruma, siltä puuttuu niska

Brockillaha on kunno sikaniska. Sillä on vaa nii kovat trapsit, että jopa pihvikäs niska jää varjoon. Ymmärrät sitten joskus.
201pt081.jpg

Ontopik:

Kurtilla on kova kunto: mukavasti massaa, kireet ja pyöreet musselit ja voimaa reilusti.

angle.jpg

training_day sanoi:
Hmmm... mistähän henkilökohtaisesta säilöstä nuo tulivat (ja mihin tarkoitukseen kerätty :eek: ) , kun sen verran nopiaan ilmestyivät ;)
sama pyöri mielessäin. ensin ne mitkä oli koneella ja sitten vielä jostain levyiltä ja lehdistä löydetyt :D

jaki_ sanoi:
Otetaas joku ketä ei puuron suolaa ole lisännyt: Karl Malone

sm2002_2.jpg

DSC_0007.jpg

Mä halun olla fredrik :hyper: , :wall:

Fredrik on ainakin mun mielestä täysin realistinen tavoite.

o_virta sanoi:
Tulee joku lisko mieleen. "Japanialainen karatelisko Levittelee kuvassa selkänahkaansa näyttääkseen uhkaavammalta."

:lol2: Onhan tota äijää tunnetusti usein sanottu kobraksi.

Lee Priest

Ei mitään realistisuutta itselle mutta IMO ihanne fysiikka

Liitteet

• Lee Priest.jpg
    Lee Priest.jpg
    37,9 KB · Katsottu: 3 393
superpohje sanoi:
20030818122423.jpg

Lee Priest

Lee Priest + Heikki722:sen kunto noviiseissa 2005. Eilen näin Heikkiä niin näin uskaltaa sanoa! Kun itekki pääsis Heikin kuntoon joskus kuntoon joskus. :rock:

Ehdottomasti Linda Fodor :kuola: ^200 000.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Sitten pakkikselta myös Smart ja vilmis-täti ovat sellaiset "ihqut". Mutta en laita tänne heidän kuvia, kun he eivät varmaankaan halua, että mä (tai joku muukaan) kuolaan täällä niitten kuvien perään. Hitto, mun sisällä varmaan asustaa joku pieni lepakko, kun mä näin kuolaan (naisten) kuvien perään...

50cent on kyl aika hienossa kuosissa, toi on itellä tavoitteena.
B0007NFL18.01.LZZZZZZZ.jpg

Hohoo, eipäs vedetä tätä natuVSroinaks taas :)

Flex Wheeler olis aika optimi fysiikka kyl. Forkut on vähän pienehköt, mut so what.

Omat ihanteet löytyy kaukaa lapsuudesta...
phantom.gif

skeletor.jpg

Mulla on luultavasti joku alitajuntainen fiksaatio noihin trikoisiin :nolo:

Aikusten oikeista ihmisistä ehkä Tyson Beckfordin kroppa hieman isommalla massalla...

beckford35.jpg

mxm sanoi:
50cent on kyl aika hienossa kuosissa, toi on itellä tavoitteena.

50 cent ilman kuvan muokkausta, ilman provoiltua cd-kantta, ilman öljyä ja ilman heijastuksia ei näytä tavispunttaajaa erikoisemmalta.

05.jpg

rapper50_cent_cp5321442.jpg

64.jpg

57.jpg

Miehet: Arnold
Naiset: Kike

Raati perustelee valintaa sillä että Arnold on kaikkien aikojen menestyksekkäin kehonrakentaja. Hän on myös esiintynyt lukuisissa toimintafilmeissä ja massiivista hahmoa on viihdyttävää katsella. Kike on taas toistaiseksi naisten kehonrakennuksen ainoa maailmanmestari täältä Suomesta ja erittäin hyvässä kuosissa vieläkin, 50-vuotiaana. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom