Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hullu inkkari sanoi:
"Ottaisin" Corin, mutta olisin Brucen fysiikka hieman suuremmalla lihasmassalla.
itseänikin tuo bruce jostain syystä miellyttää vaikka hän todella pieni onkin.

lisäksi isot ukot on aina mahtavia vaikkei heidän kohdallaan fysiikasta tarvitse mitään puhuakaan, vittu ku sais itekki 10senttiä pituutta lisää:)

http://www.vuodenlehtikuvat.fi/n-hen03/source/29hen5.html

http://www.scandinavian-boxing-rankings.dk/scandinavian-records/pictures/Tony_Halme.jpg

Tarviiko sen olla oikea ihminen?:nolo: Jos ei nii tässä olis:
1107700265monster_gun.jpg

S.T.A.R.S.!! Arska on kova jätkä ku se pystyy ampuu minigunilla seisoviltaan T2:ssa, mutta ei sentään yhdellä kädellä, toisin kuin Nemesis! Ei mut vakavissaan, mun motivaatioon tuli helvetinmoinen piikki, kun joskus 15-vuotiaana ekan keraan pelasin Resident Evil kolmosta. Jotain tossa on mikä kolahtaa muhun ja kovaa, äijä heittelee ihmisiä niinku märkiä rättejä ja Arctic Warfare Magnumin luodista saaminen näyttää samalta kun jääkarhua olis ammuttu ilmakiväärillä (siinä elokuvassa, näin sen vasta pari päivää sitte :rock: ). Harmi vaan, että itseään ei pysty treenaamaan 220cm pitkäksi :(

...Niinjoo ja sitten jos sen pitää olla oikea henkilö niin WWE-painija Brock Lesnarin fysiikka on pitkän aikaa ollut mulla ihanteena:
BROC.JPG

Joo, eli taitaapi olla mulla pakkotoiston surrealistisin ihanne, ja ties kuin mones kalja menossa, mutta nou hätä!!

120.jpg

Lesnar juo kanssa kaljaa. Nemesiksest en sitte tiiä....

Ps. ;)

Viimeksi muokattu:
Toi Brock Lesnar on ruma, siltä puuttuu niska ja muutenkin lihava ja tollanen dorkan olonen. Musta myös se sisin kuvastuu kroppaan, liikkeisiin, asentoihin yms yms.

Toi ZannaZin postaama kuva oli kanssa melko kuvottava. Naisille ei sovi kehonrakennus, se tekee niistä miehekkäitä *yak*

Paras kuva oli toi eka, sen isommiks lihaksia ei sais edes päästää. Hyvä rasvaprosentti ja hienot vatsalihakset.

Nemmy ja Res evil 3 :haart:
Jos pitäisi hirviötä kuksia, niin valitsisin Nemmyn ;)

...pitää lakata postaamasta :offtopic: :ia tähän ketjuun, anteeksi...

Kynäniska80 sanoi:
Toi Brock Lesnar on ruma, siltä puuttuu niska ja muutenkin lihava ja tollanen dorkan olonen. Musta myös se sisin kuvastuu kroppaan, liikkeisiin, asentoihin yms yms.

.
näin on :david:

oikeesti brock on kurko äijjä :thumbs: mutta stone gold vielä kurkompi ;)

Kynäniska80 sanoi:
Toi ZannaZin postaama kuva oli kanssa melko kuvottava. Naisille ei sovi kehonrakennus, se tekee niistä miehekkäitä *yak*

Paras kuva oli toi eka, sen isommiks lihaksia ei sais edes päästää. Hyvä rasvaprosentti ja hienot vatsalihakset.

Miehille ei sovi typerä kommentointi, se tekee niistä kanamaisia *yak*

Kynäniska80 sanoi:
Toi ZannaZin postaama kuva oli kanssa melko kuvottava. Naisille ei sovi kehonrakennus, se tekee niistä miehekkäitä

musta taas toi oli helvetin hyvä, hakkaa esim. niin paljon kehutun linda fodorin 14-6.

ja se on Stone Cold,ei Gold ;)

kyllähän mä myös mysterion fyysiikasta diggailen

mysterio_lWWE.jpg

rey_mysterio.jpg

sekä jindrakin

markjindrake.jpg

ja ortonin

Randy_orton.jpg

randyorton.jpg

sekä vielä
1027.jpg

lapasestahan tää lähtee...

Kun täällä Colemanin kuvia on otettu esiin, niin esittelenpä minäkin mielestäni hauskimman hänestä näkemäni kuvan. Tässä kuvassa on mielestäni ihannerasvaprosentti ja -symmetriä, pärjäisin kyllä pienemmälläkin lihasmassalla.

coleman05.jpg

Tuo yksi vertailukuva Ronniesta ja jostain kaverista mikki kädessä beachilla oli kyllä niin friikki että huh huh. Eikä kyllä edusta ainakaan omasta mielestäni mitään ihannefysiikkaa tuo Coleman/Ruhl-osasto. Pikemminkin joku Mike O'Hearn tai kovassa kunnossa oleva fitnesskilpailija edustaisi mun mieleistä ihannefysiikkaa.
entabd21.jpg

Mä oon aina pitänyt enemmän hoikasta mutta lihaksikkaasta fysiikasta en niinkään välitä boudaajoista. Mutta makuasioita nämä ihanteet on.
Final%20Fantasy%207%20Advent%20Children%20-%20P9L.jpg

43454Wps2x-med.jpg

brandon4.jpg

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom