Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
GERMANY_SUMO_DRE107-1300x316.jpg

Einstein harrasti näköjään kehonrakennustakin. No, pitäähän fyysikolla olla hyvä fysiikka. he..he...

Oma ihanne olis joku tuollainen alusvaatemalli. Ei ole nyt mitään erityistä henkilöä näyttää. Rasvat ei kuitenkaan sais olla aivan nollassa.

Tuollanen fysiikka olisi aika siisti ja vielä saavutettavissa ilman astumista voiman pimeälle puolelle. Itseä ei kyllä kiinosta edes unelmoida mistään Mr. O fysiikoista, koska tiedän, etten aio mennä ''heidän sarjaansa''

E: Ko. tyyppi oli selvästi palstan Judohemmokasivitonen.

Dave Gulledge (n.183cm) kuvassa 320lbs eli 145kg

Henkilökohtaisesti pidän tästä kuvasta enemmän, näyttää todella isolta ja voimakkaalta vaikkei sitä päkkiä näykään.

.1122150774032.bigdave2.JPG

Kuva samasta miehestä 120 kiloisena (265lbs) dieetin jälkeen:

dave+gulledge+after.JPG

Itellä myös joku tällainen tavoite. Osaako joku sanoa paljonko tuon näköisenä olisi painoa, jos pituus olisi 175cm? Oma arvaus joku 80kg, olenkohan metsässä.. bf taitaa tossa olla about 8%.

itse veikkaisin että omalla pituudellani 180cm paino oli jossain 84 kilon tienoilla

Aiemminkin tässä ketjussa olen hehkuttanut, mutta hehkutan uudestaan. Mike Tyson huippuvuosinaan oli kyllä minun silmääni ihanteellisessa kunnossa

BX001054.jpg

BX001053.jpg

Itellä myös joku tällainen tavoite. Osaako joku sanoa paljonko tuon näköisenä olisi painoa, jos pituus olisi 175cm? Oma arvaus joku 80kg, olenkohan metsässä.. bf taitaa tossa olla about 8%.

Kevyempi kuin 80kg luulen. Tai sitten mulla on 6 kilon päässä taviksen silmiin ihan perkeleenmoinen bodi:hyper: Tosin kuvassa hämää todennäköinen pumppi ja sopiva valaistus.

Laitetaan kotimaista välillä, uimari Matti Rajakylä. Tuo vois olla edes jotenkin realistisuuden rajoissa. Tosin vaikka uinti ja kuntosali kuuluu treeniin tasaisesti, niin aika erinäköinen kroppa näkyy itsellä tällä hetkellä peilissä.
1677131-400_mrajakyla.jpg

Pakko laittaa vähän OT:tä, nimittäin miksei kukaan ikään postaa kuvia näistä amatimiehistä normaalit vaatteet, kuten esim. T-paita ja farkut päällä, semmosista kuvista ainakin allekirjoittanut saisi vähän paremman kuvan kaverien koosta kuin pelkissä sortseissa/skabapöksyissä. Ei ehkä se fysiikka tosiaan tulis niin hyvin esille, mutta koko..

Joo turha OT-vuodatus, soz.:rolleyes:

Laitetaan kotimaista välillä, uimari Matti Rajakylä. Tuo vois olla edes jotenkin realistisuuden rajoissa. Tosin vaikka uinti ja kuntosali kuuluu treeniin tasaisesti, niin aika erinäköinen kroppa näkyy itsellä tällä hetkellä peilissä.
1677131-400_mrajakyla.jpg

Pakko pistää vähän oftopikkia.

Jengillä tuntuu olevan aika saatanan epärealistiset mielikuvat siitä, mikä on mahdollista ilman roipetta. Miten ylläolevasta kuvasta voi sanoa, että "edes jotenkin mahdollinen tavoite"? Ei tollanen kunto mitään älytöntä omistautmista vaadi todellakaan, herrajumala sentään.

Sama homma aiemmin postatusta kuvasta, jonka mallin painoakin arvioitiin. Helvetin hieno kunto ja täysin mahdollinen ilman minkäänlaisia voisilmiä.

Nykyään mieliala tuntuu kääntyneen radikaalisti siihen suuntaan, että vähänkään viimeistellympi kunto on ihan mahdoton ilman roinaa, vaikka asia ei todellakaan ole niin. Vielä kun noissa kuvissa leikitellään valaistuksilla ja kuvakulmilla aika tehokkaasti, niin pää pois perseestä. Palsatalla on useita todisteita tälle väitteelle.

Back
Ylös Bottom