Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Mörkökin tarvitsee nähtävästi pyssyköitä luodakseen kovan kundin vaikutelman. Toisekseen jos nuo eräät aiemmat on marjanpoimijoita, niin tuo poika on pullanhotkija.

Henk. koht. en ole koskaan luokitellut ulkonäön perusteella jotain ihmistä "kovaksi kundiksi". Tuon kaverin ulkonäkö vaatii vaan todella paljon panostusta treenaamiseen ja siksi tuota arvostan. Sama jätkä eri kuvakulmasta ilman pyssyjä:

grant-pitts-017.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Triple H:lla on myös sellanen fysiikka mistä oon jo pitkään tykännyt..

Triple-H---HHH--C10043417.jpg

Sandow%2C_Eugene_-_1889_by_Henry_Van_der_Weyde_(1838-1924).jpg

Shoukeissaa aika hyvin koko kroppaa vaikka onki vähän hintahtava kuva. :rock:

Ja eihän nuo kädet tai jalat oo paljoa, mutta ei helvetti tuota keskikroppaa. tekeen vatsoja ->

Tää viimesin on kyllä siinä mielessä ihan hyvä kuva että kohtuu realistinen tavote suurimmalle osalle treenaajia. Vois kyllä olla jo varsin tyytyväinen tuommoseenkin kuntoon.

Kyseinen herra on muuten tietääkseni saksalainen Eugen Sandow, jota pidetään kehonrakennuksen isänä. Saman miehen mukaan on nimetty Mr. Olympia -kisan voittajalle jaettava patsas.

Tällänen fysiikka kelpais myös:

Vapari äijä Jeff Monson
jeff-monson3.jpg

john_cena.jpg

IMO tykkää kyllä Cenan fysiikast... Joskus pienenä penskana (pieni edelleen ollaan ;) ) ostin penkin että saisin näyttää Cenalta. Lol.:hyper: Mutta joteki noi olkapäät on aika hianon pyöreät ja suonet mutkittelee kauniisti. Ei taija silti Cena natu olla kun tuolla WWE:ssä pyöriny?

Hieno bodi on kyllä... Ite luulen ettei kovinkaan moni (mukaanlukien Cena) ole natu, hirveetä rääkkiä kropalle ympäri vuoden.

Oon varmaan taas jollakin tapaa erikoinen, kun mun silmää toi cenan kroppa ei oo koskaan miellyttänyt..

frank mcgrath:
Frank.jpg

Mun unelmakunto. Unelmaksi myös jää...

Siin on kyllä kieltämättä uskomattoman siisti kondis! Harvemmat täällä samalla tavalla silmiin osuneet, mutta tuo pysäytti. :kuola:

Kyseinen herra on muuten tietääkseni saksalainen Eugen Sandow, jota pidetään kehonrakennuksen isänä. Saman miehen mukaan on nimetty Mr. Olympia -kisan voittajalle jaettava patsas.
Näinhän se on. Hämmästyttää vallan, että miten sen rintalihat on tollaset
räiskäleet? Ei voi ainakaan rinta-hauispelleilystä syyttää :D

ck_sabato6a.jpg

Tuossa aika hyvä (Antonio Sabato jr), vaikka kaikki ei nappaakaan: reidet saisivat olla ihan kunnolla isommat ja rinta ja olkapäätkin voisivat olla piirun verran kookkaammat. Kokonaisuus kuitenkin hyvä.

djimon-hounsou-calvin-klein-ads-01.preview.jpg

Djimon Hounsou on myös aika jännä, saisi tosin olla kireämpi ja jalkoihin edelleen lisää massaa.

Calvin Klein :hyvä:

kanssa katellu tota frank mcgrathia animal workout videoista, ja jostain kuvista. Todella siistin näkönen kroppa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom