BIKINI IFBB Pro Sara Back

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
:whistle:

upload_2019-5-30_19-43-57.png

Tuonko menet möläyttään niin sinusta tulee mies jota aina lyödään ja jota naiset välttelee :D
Veli:heart: Kontiotie 7 90530 Oulu. Ootko millon tulossa lyömään?:)

Eiköhän tuo ollut ihan joku vitsi, rauhavetoja :ROFLMAO:
Koitin saada omaakin sarkasmiani paistamaan :) En mä vakavissaa nettiä koskaa ota, mutta mut on kasvatettu siihe et kaikille pitää antaa mahollisuus. Meillä muutenki nyt ollu Bobcornin, tuttavallisemmi Bobi kans tällästä veljellistä naljailuu jo parissa ketjussa. nautitaan vaa molemmat elämästä ja sen monimuotosuudesta.

Koitin saada omaakin sarkasmiani paistamaan :) En mä vakavissaa nettiä koskaa ota, mutta mut on kasvatettu siihe et kaikille pitää antaa mahollisuus. Meillä muutenki nyt ollu Bobcornin, tuttavallisemmi Bobi kans tällästä veljellistä naljailuu jo parissa ketjussa. nautitaan vaa molemmat elämästä ja sen monimuotosuudesta.

Veljellinen naljailu on aina kaunista.
Sarkasmi ja netti on paha yhdistelmä, tosin ne väärinymmärrykset on keskustelupalstojen suola. Varsinkin tänä päivänä pakkiksella kun kaikki käy niin helvetin kuumana :LOL:

Veljellinen naljailu on aina kaunista.
Sarkasmi ja netti on paha yhdistelmä, tosin ne väärinymmärrykset on keskustelupalstojen suola. Varsinkin tänä päivänä pakkiksella kun kaikki käy niin helvetin kuumana :LOL:

No tämäpä juuri! :D Muutenki netissä kirjotetun tekstin perusteella se sarkasmi o monesti hankalammin tulukittavissa kuin f2f puheen, ainakin näin minun näkökulmasta. Netti tulee varmaan olee päivien loppuu asti tota "kiukaana" oloa:ROFLMAO: En onneksi ite enää näe mitään syytä miksi omia yöuniani/mielenrauhaani järisyttäsin netti nimimerkkien puheen perusteella, kun ei oikeen enää oikean elämän puheetkaan hetkauta. Mielipiteet on hyvä juttu mutta ei niillä mun laskuja makseta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

Suositut

Back
Ylös Bottom