BIKINI IFBB Pro Sara Back

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Päätit sitte tulla kertomaan tollasen asian koko maailman nähtäville. No varmasti lauantaina klo 3.00 meistä on moni muukin luullu liikoja itsestään.. :heart:

Mitäs tossa on liikoja luulemista, ei ole mun ongelma jos ei sulla naisten kanssa suju hyvin.

Veikkaan etta aika harva ei pida Saraa kauniina. Mun mielesta kasvojen rakenne on lahes taydellinen - kaunis meikittomana ja jos siihen laittaa meikkia niin pohja on niin hyva etta siita voi luoda aivan mita tahansa. TODELLA kaunis nainen IMO.

P.S. Tuo Lunin kirjoutus herattaa lahinna huvitusta ja myotahapeaa. Laittakoon kuvia muijista joita deittailee jos luulee olevansa niin kova naistenmies.

Veikkaan etta aika harva ei pida Saraa kauniina. Mun mielesta kasvojen rakenne on lahes taydellinen - kaunis meikittomana ja jos siihen laittaa meikkia niin pohja on niin hyva etta siita voi luoda aivan mita tahansa. TODELLA kaunis nainen IMO.

P.S. Tuo Lunin kirjoutus herattaa lahinna huvitusta ja myotahapeaa. Laittakoon kuvia muijista joita deittailee jos luulee olevansa niin kova naistenmies.

Sarkasmi outo käsite sinulle.

Ei iske, joku tossa pärstässä vaan ei nappaa. Oisko liikaa samaa näköä kun ex-muijassa. Sori offi.
Niin, "lunihan" puhui vain naamasta, ei vartalosta. Kaunis nainenhan Sara on, mutta ymmärrän hyvin jos kaikkia ei "nappaa". Pelkkä hyvä ulkonäkö voi jättää kylmäksi, jotain muuta pitää olla lisäksi.
Enemmän tuollaisiin "lunin" kaltaisiin kommentteihin pitäisi suhtautua huumorilla, ainakaan pipon ei pitäisi kiristää.

Ei tuo Lunin viesti tuo keskusteluun mitaan jarkevaa lisaarvoa. Ihan hyvin olisi voinut jattaa sen sanomatta.

Kylla mun mielesta allaolevat kasvot on todella kauniit. Ehka mulla on vaan niin matalat kriteerit sitten :LOL:

800_8116-jpg.134790

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Sara kisasi eilen Isossa-Britannissa olleessa kilpailussa ja sijoittui pehmeässä kunnossa yhdeksänneksi.
Dieetti ilmeisesti kuitenkin jatkuu ja tätä kautta kisakausi on saatu käyntiin.
0624180115.jpg

Mikähän siinä on nii vaikeaa ymmärtää että makuja on erilaisia ?
No tavataan nyt rautalangasta, kun kerta joillakin on vaikea ymmärtää. Ensinnäkin se, että Luni selvästikin yritti sanoa, että hänen ex-muijansa on yhtä hot kuin Sara. Bragging much? Toisekseen, tuohan on helvetin tyhmä lausahdus muutenkin. Miksi sen ex-muija edes olisi saman näköinen, jos ei kerta tuollainen ulkonäkö nappaa?

No tavataan nyt rautalangasta, kun kerta joillakin on vaikea ymmärtää. Ensinnäkin se, että Luni selvästikin yritti sanoa, että hänen ex-muijansa on yhtä hot kuin Sara. Bragging much? Toisekseen, tuohan on helvetin tyhmä lausahdus muutenkin. Miksi sen ex-muija edes olisi saman näköinen, jos ei kerta tuollainen ulkonäkö nappaa?

Helvetin typerältä kuulostaa ainoastaan nämä sun Bragging much heitot, tuo se vasta lapselliselta kuulostaa.

Jospa se luni kyllästyi ex muijansa naamaan.

Niin mutta miksi helvetissä sellaista täällä jonkun kilpailijan ketjussa pitäisi toitottaa ylipäätään on se GoHardOrGoHomen pointti. Ja siinä on ylimielisyyttä, koska on selvä että kyseessä on kaunis nainen, ja vaivaudutaan OIKEIN ILMOITTAMAAN nyt kuinka ei nyt oikein mitenkään nappaa. Että ollaan niin ylhäällä ihan että ei niinkuin nappaa. Ilmaistaan se oikein kaikille. Ja nyt leijutaan oikein jossain sfääreissä. Ensinnäkin, helvetin egoistinen teko tehdä ylipäätään. Ketään ei kiinnosta jos ei nappaa. Toisekseen, mitä jos olisikin sellainen nainen, jonka ulkonäkö olisikin persoonallinen? Silloin se olisikin oikein loukkaus ja hierominen päin pläsiä kuinka poikkeaa kauneusnormista. Tai lihavaa sanot lihavaksi. Jotkut mölyt on hyvä pitää mahassa. (Lihavia voi kyllä kehoittaa mielestäni laihtumaan)

edit. toned it down.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom