Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Googlesta kuvia katottua ei voi kuin ihmetellä miten se on lavalle noussut niin ilkeillä gynoilla mitä oli.
Enemmän mua ihmetyttää miten se on voinu menestyä noinkaan hyvin niillä gynoilla. Luulis et noin pahoista gynoista rokotetaan rankasti edes merkkinä tuomareilta et käy nyt jo leikkaamassa ne vittuun jos haluat viel kisata
Enemmän mua ihmetyttää miten se on voinu menestyä noinkaan hyvin niillä gynoilla. Luulis et noin pahoista gynoista rokotetaan rankasti edes merkkinä tuomareilta et käy nyt jo leikkaamassa ne vittuun jos haluat viel kisata
Mäkin oon niin ymmärtänyt että toi kisas tosi pitkään natikkana ja tais voittaa ekan pro korttinsa jopa ilman droppeja.Eikös se natuna vielä vähän aikaa sitten kisannut?
Mäkin oon niin ymmärtänyt että toi kisas tosi pitkään natikkana ja tais voittaa ekan pro korttinsa jopa ilman droppeja.
Kaitsu ja Ronniekin veti tosi pitkälle luomuna. Mä en muista voittiko Kaitsu natikkana pelkästään pro-korttinsa vai peräti jonkun pienen pro-kisan.
Onhan tästä vaikka mitä juttua. Kuulemma syö ihan mitä sattuu myös dieetillä ja silti aina offillakin perse kutseilla