IFBB Pro Michael Lockett

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja allu711
  • Aloitettu Aloitettu
Makee fysiikka ukolla ja potentiaalia vaikka minne asti. Voitti pro korttinsa 2014 NPC Nationalsseista ja sittemmin napannut jo kaksi 2. sijaa pro karkeloissa.
10107-michael-lockett-51_final.jpg

10107-michael-lockett-65_final.jpg
10299899_389620641232486_822234449_n.jpg
11247105_955618614498942_934009690_n.jpg
11378890_683064288493335_63353611_n.jpg

Jännä tapaus tää Lockett. Kuulemma syö pelkkää roskaruokaa ja ei edes tykkää treenaata ja sit otti vähä niskasta kiinni ni kasvo yhdella kisakaudella kisojen välissä aivan helvetisti, en nyt muista tarkkoja lukemia. Geenit löytyy mut onko motivaatiota niin se onki eri asia

Oho kisahistoriaa selailin ja ukko on voittanut pro-kortin ensimmäistä kertaa vuoden 2006 Team Universe kisoista, jatkoi vielä amatöörinä kilpailemista ja nyt viime vuonna voitti toistamiseen pro-kortin.

Uutta kondiskuvaa alkaneelta offseasonilta. On muuten nykyään musclemedsin sponsoroima, täyttävät miehistöä kun Kaitsu lähti.
11702839_915622105195304_1440358009379841034_n.jpg

Googlesta kuvia katottua ei voi kuin ihmetellä miten se on lavalle noussut niin ilkeillä gynoilla mitä oli.

Enemmän mua ihmetyttää miten se on voinu menestyä noinkaan hyvin niillä gynoilla. Luulis et noin pahoista gynoista rokotetaan rankasti edes merkkinä tuomareilta et käy nyt jo leikkaamassa ne vittuun jos haluat viel kisata

Enemmän mua ihmetyttää miten se on voinu menestyä noinkaan hyvin niillä gynoilla. Luulis et noin pahoista gynoista rokotetaan rankasti edes merkkinä tuomareilta et käy nyt jo leikkaamassa ne vittuun jos haluat viel kisata

Kyllä, gynojen pitäisi olla ihan vitullinen rokotus pisteisiin, vaikka kuinka olisi hyvä muuten. Sen lisäksi, että ne näyttävät rumilta, niin kertovat ne myös lääkepuolella tehdyistä mokista.

Viimeksi muokattu:

Eihän ne aiemmin olleet tietääkseni noin silmiinpistävät (lue: roikkuvat).
Veikkaan, että räjähti kasvuun siinä vaiheessa, kun otti vahvemmat käyttöön.

Eikös se natuna vielä vähän aikaa sitten kisannut? (:giggle:)

Eikös se natuna vielä vähän aikaa sitten kisannut?
Mäkin oon niin ymmärtänyt että toi kisas tosi pitkään natikkana ja tais voittaa ekan pro korttinsa jopa ilman droppeja.
Kaitsu ja Ronniekin veti tosi pitkälle luomuna. Mä en muista voittiko Kaitsu natikkana pelkästään pro-korttinsa vai peräti jonkun pienen pro-kisan.

Mäkin oon niin ymmärtänyt että toi kisas tosi pitkään natikkana ja tais voittaa ekan pro korttinsa jopa ilman droppeja.
Kaitsu ja Ronniekin veti tosi pitkälle luomuna. Mä en muista voittiko Kaitsu natikkana pelkästään pro-korttinsa vai peräti jonkun pienen pro-kisan.

Näin ainakin huhut kertoivat. Eihän se mahdottomuus toki ole, mutta hyvin vaikea uskoa kuitenkin...

Back
Ylös Bottom