Deleted member 131583
Onko tuosta kisasta missään mitään infoa? Jos joku viitsii linkata tähän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli tämä uusi liberaali suunta ilman Euroopan IFBBtä on mennyt nyt samaan paskaan kommunismiin, kuin KooPeenkin kiska.
Se vaikutti ihan hyvältä mikä niillä oli aluksi käytössä, kun erosivat euroopan IFBB:stä. Kisamaksua vastaan voit mennä kisaamaan minne tykkäät ja voitosta ammattilaiseksi.Miten sinusta pitäisi tehdä?
No pointti tuossakin. Mutta ei se silti toiminut sen kummosemmin jenkki vetosena, kuin vanhankaan IFBB:n aikana. Sama ei pidetty systeemi nyt NPC:n alla, kuin mitä IFBB:lläkin.Ongelma oli se, että osa Pro Qualifiereista tuli täyteen, eikä halukkaita kilpailijoita voinut ottaa mukaan. Tällöin huonotasoisemmat kilpailijat pääsivät mukaan ja parempia jäi ulos kisoista, kun eivät ehtineet ilmoittautua ajoissa.
Eihän tällaisessa ole mitään järkeä, vaan jonkinlainen karsintasysteemi pitää silloin olla. Ei missään korkeatasoisessa urheilulajissa pääse kilpailemaan korkeimmalle amatööritasolle pelkästään ilmoittautumalla mukaan, vaan ensin pitää pärjätä alemmalla tasolla.
Joo Norjan kisa oli tosiaan regional kisa eli nyt on oikeus kilpailla pro qualifier kisassa joka mulla on 16.10 Unkarissa. Sieltä ois mahdollisuus saada pro kortti.Jarkko Kemppainen napannut Overall -voiton Norjassa NPC:n skaboista? Tuliko nyt Pro kortti sit vai?
Taso oli suomen kärkeä! Oli tosiaan pelkästään suomalaisia.Ei mitään Kemppaista vastaan, mutta taso ei tainnut koko kisoissa kummoinen olla.
Just näinMinun käsittääkseni tämä oli vasta karsintakisa, että pääsee tuollaiseen pro qualifyeriin.. Eli ei
Korjatkoon joku, jos olen väärässä.
Vaikka ylhäällä on NBC sports, niin domain on kyllä melko hämärä.Oisko tää linkki toimiva? Tarvinnee luottokortti ilmoittaa, mutta pitäisi olla maksuton. Itse en ole uskaltanut noita tietoja vielä antaa...
Watch ARNOLD CLASSIC UK 2022 Live Stream
Watch ARNOLD CLASSIC UK 2022 Live Stream, ARNOLD CLASSIC UK 2022 Live Stream, Live Streaming ARNOLD CLASSIC UK 2022neurosports.gq
Itse en todellakaan edes harkitsisi. Tismalleen samanlaisia feikkisivuja löytyy, kun etsii maksuttomia, live NHL ja jalkapallo ottelusivuja. Varastavat luottokortti tiedot ainakin. Sivulla mainitaan että olisi tällä hetkellä 1700 katsojaaVaikka ylhäällä on NBC sports, niin domain on kyllä melko hämärä.
Tsemppiä kilpailijoille Arnold Classic UK, bikinissä Noora edustaa ja figuressa Paula.
Patrick Tuor Classic kilpailija hurjassa kireydessä!
View: https://www.instagram.com/p/Ci5U9BbNsKH/?hl=fi
Mitä lie siellä tapahtui, ei tainnut osallistua kilpailuun. Ei ole häntä edes pistetaulukossa.Miten Noora sijoittui.