Ei ollu.Oliko Artturi kisoissa mukana?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ollu.Oliko Artturi kisoissa mukana?
Harmi. Onko tarkempaa tietoa mikä tuli? Se oli aika tiukka vedätys edessä, että mahtuu physiqueen. Liekkö sitten siihen kosahtanut...Ei ollu.
Voi olla ettei vaan päässyt painorajaan, eihän se helpolla lähde kun pitäisi lihastakin polttaa pois. No SM-kisoissa @ade_82 sitten nähdään taistelemassa raskaan sarjan mestaruudestaHarmi. Onko tarkempaa tietoa mikä tuli? Se oli aika tiukka vedätys edessä, että mahtuu physiqueen. Liekkö sitten siihen kosahtanut...
Voitto tuleeVoi olla ettei vaan päässyt painorajaan, eihän se helpolla lähde kun pitäisi lihastakin polttaa pois. No SM-kisoissa @ade_82 sitten nähdään taistelemassa raskaan sarjan mestaruudesta
Saattaa olla joltain osin vaikutusta miten lihavaan kuntoon offilla itsensä päästää. Ihon elastisuus kärsii iän mukana, eikä se vetäydy samaan tapaan mitä nuorella. Jos te puristatte tosta kämmenselästä nahkaa, niin vanhuksilla se iho jää hetkeksi rypylle ja se palautuu takaisin hitaammin kun taas nuoremmilla se on kuin kumia venyttäis.Harmillisesti sitä se ikä teettää. Hienosti Kamal vielä 51v kilpailee ja hänen ihonsa vielä kimmoisampi.
Alkaakohan Steve Kuclo huippuajat olla takanapäin. Hävisi tuoreelle Pro kilpailijalle, tosin Andrew ei mikään nuori ole, aika harvinaisen valmis paketti ja geenit ovat oikeasti huippuluokan tasolla. Martin Fitzwater suht nuori ammattilainen, taisi olla toinen ammattilaiskilpailu.
View: https://www.instagram.com/p/ChOV4HJABkg/
Ei mitään Kemppaista vastaan, mutta taso ei tainnut koko kisoissa kummoinen olla.Jarkko Kemppainen napannut Overall -voiton Norjassa NPC:n skaboista? Tuliko nyt Pro kortti sit vai?
Minun käsittääkseni tämä oli vasta karsintakisa, että pääsee tuollaiseen pro qualifyeriin.. Eli eiJarkko Kemppainen napannut Overall -voiton Norjassa NPC:n skaboista? Tuliko nyt Pro kortti sit vai?
Eli tämä uusi liberaali suunta ilman Euroopan IFBBtä on mennyt nyt samaan paskaan kommunismiin, kuin KooPeenkin kiska.Minun käsittääkseni tämä oli vasta karsintakisa, että pääsee tuollaiseen pro qualifyeriin.. Eli ei
Korjatkoon joku, jos olen väärässä.