Pitikö toi Tommi taukoa bodauksesta jokusen vuoden? Muistan nähneeni jossain random salivideossa pätkää, jossa hän oli jonkun ruottalaisen salin tiskilla ja kunto oli todella kuihtunut, mutta nyt on vissiin taas piikattu isoon kuntoon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvältä näyttää. tiukka, OK poseeraamista, maha pysyy kuosissa ja minun mielestä värikin hyvä. Moitittavaa en löydä muuta kuin että lihasta saisi se 10 kg olla enemmän. Todella positiivinen yllätys. Hyvä godzilla!
Pitikö toi Tommi taukoa bodauksesta jokusen vuoden? Muistan nähneeni jossain random salivideossa pätkää, jossa hän oli jonkun ruottalaisen salin tiskilla ja kunto oli todella kuihtunut, mutta nyt on vissiin taas piikattu isoon kuntoon?
212 lbs: 1, Flex Lewis, 2. Sami Al Haddad, 3. Jose Raymond, 4. Eduardo Correa
Open: 1. Shawn Roden 2. Johnnie Jackson 3. Toney Freeman 4. Robert Piotrkowich 5. Ronny Rockel 6. Roelly Winklaar
Mielenkiintoista noissa pisteissä on tuo Prejudgin kohta?? Arin kohdalla 12 pistettä.
Se on 72, vähän huolimattomasti vaan tehty ni näyttää ykköseltä tuo seiska.
Hauiksethan on aina ollut tuommoiset epäilyttävät että tuskin siellä syntikkaa on, on vain huonon malliset ja huonosti erottuvat. Tai sitten siellä on aina ollut öljyt tumpuissa
Olen aina ihmetellyt noita Godzillan erikoisen näköisiä hanskoja...? Pitäisi nähdä vanhoja valokuvia vuosien varrelta, joissa hanskat ovat näytillä. Tosin eräs alaa tunteva sanoi jo vuosia sitten, että Kokkosen kädet olisivat jossakin uran alkuvaiheessa kokeneet nopean muodonmuutoksen eli suoremmasta mallista nupikkaaksi. Tiedä sitten. En väitä mitään, mutta vanhat kuvat voisivat kertoa jotakin. Ehkä?
Ite oon Correaa kans fanittanu pitkään ja en kyl myöskään ymmärrä miten mies ei parempia sijoja oikein saa.Correa taas tututusti kirein ja 20 paunaa isompi ku ketään muu eikä ees top 3. Vittu mikä vitsi.
http://i.imgur.com/6wqvo.jpg
Tuo on paljon mahdollista, että on pitänyt jotain taukoa "aktiivisemmasta" bodauksesta ja nyt sitten on innostunut uudelleen taas lähtemään lavoille. Itsekkin kyllä muistelen nähneeni Tommin jossain videolla hoikempana nyky kuntoon verrattuna. Ainakin guestposing videita löytyy netistä, mutta ovatko sitten miten vanhoja? Ari on ihan hyvä Tomminkin rinnalla.