IFBB British Grand Prix 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pitikö toi Tommi taukoa bodauksesta jokusen vuoden? Muistan nähneeni jossain random salivideossa pätkää, jossa hän oli jonkun ruottalaisen salin tiskilla ja kunto oli todella kuihtunut, mutta nyt on vissiin taas piikattu isoon kuntoon?

Hyvältä näyttää. tiukka, OK poseeraamista, maha pysyy kuosissa ja minun mielestä värikin hyvä. Moitittavaa en löydä muuta kuin että lihasta saisi se 10 kg olla enemmän. Todella positiivinen yllätys. Hyvä godzilla!

Niitä lihaksia ei voi olla koskaan liikaa. Varmasti jokainen kilpailija haluaisi olla lihaksikkaampi ja sitä vartenhan sitä treenataankin, että kehitytään jatkuvasti paremmaksi. Se vain on hidasta ja työ näkyy vasta vuosien kuluessa. Toisilla etuna hyvä rakenne ja genetiikka ja sitten tietotaitoa mahdollisesti joissakin asioissa enemmän kuin toisilla niin kehitytään hiukan nopeammin. Hyvä esitys Arilta kokonaisuudessaan!

Tuolla aikaisemmin joku jenkki body-tyyppi joka analysoi kisaajia oli sitä mieltä, että tuomarit eivät tykkää Dreamtanista. Suomessahan tuo pikaväri on kielletty nyt takavuosien Turun kisapaikan takahuoneen likaantumisen takia. Itse olen ymmärtänyt, että tuolla Englannissa ei tuohon Dreamtaniin suhtauduta kuitenkaan niin kielteisesti. Sama monessa muussakin maassa ja näkyyhän tuota markkinoilla olevan paljon ja etenkin Englantilaisissa bodyputiikeissa. Tuo väri olisi kyllä hyvä koska sillä saa ainakin riittävän mustan tasaisen värin ihoon kauttaaltaan!

Pitikö toi Tommi taukoa bodauksesta jokusen vuoden? Muistan nähneeni jossain random salivideossa pätkää, jossa hän oli jonkun ruottalaisen salin tiskilla ja kunto oli todella kuihtunut, mutta nyt on vissiin taas piikattu isoon kuntoon?

Tuo on paljon mahdollista, että on pitänyt jotain taukoa "aktiivisemmasta" bodauksesta ja nyt sitten on innostunut uudelleen taas lähtemään lavoille. Itsekkin kyllä muistelen nähneeni Tommin jossain videolla hoikempana nyky kuntoon verrattuna. Ainakin guestposing videita löytyy netistä, mutta ovatko sitten miten vanhoja? Ari on ihan hyvä Tomminkin rinnalla.

Tuossa vielä yksi video Arista. Lähes samanlainen kuin edellinen, mutta laitetaan kuitenkin näkyville:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
212 lbs: 1, Flex Lewis, 2. Sami Al Haddad, 3. Jose Raymond, 4. Eduardo Correa
Open: 1. Shawn Roden 2. Johnnie Jackson 3. Toney Freeman 4. Robert Piotrkowich 5. Ronny Rockel 6. Roelly Winklaar

212 lbs: 1, Flex Lewis, 2. Sami Al Haddad, 3. Jose Raymond, 4. Eduardo Correa
Open: 1. Shawn Roden 2. Johnnie Jackson 3. Toney Freeman 4. Robert Piotrkowich 5. Ronny Rockel 6. Roelly Winklaar

Tuossa vielä paljonko kilpailijoille tuli sijoituksista rahaa.
Open Men's Top 6
1st - Shawn Rhoden ($20,000)
2nd - Johnnie Jackson ($12,000)
3rd - Toney Freeman ($8000)
4th - Robert Piot ($5000)
5th - Ronnie Rockel ($3000)
6th - Roelly Winklaar($2000)

212 Mens Top 6
1st - Flex Lewis ($8000)
2nd - Sami Al Haddad ($5000)
3rd - Jose Raymond ($3500)
4th - Edwardo Correa ($2000)
5th - Masoom Butt ($1000)
6th - William Bonac ($500)

Pistekortit
2012britishgrandprix_scorecard1.gif

2012britishgrandprix_scorecard2.gif

2012britishgrandprix_scorecard3.gif

Arin lopullinen sijoitus siis 15. Pisteet 140. Kilpailussa 13 tulleella pisteet 134. 6-pisteen päähän jäi 13 sija. Loppujen lopuksi hyvä esitys ja huima parannus kunnossa verrattuna Lahteen.

Mielenkiintoista noissa pisteissä on tuo Prejudgin kohta?? Arin kohdalla 12 pistettä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tyylikkäitä ukkoja 212 sarjassa, oon tainnu alkaa fanittaa näitä "pikkumiehiä" enemmän. Flex Lewis:tä ei kyllä millään uskoisi että mahtuu tuohon sarjaan.

Hauiksethan on aina ollut tuommoiset epäilyttävät että tuskin siellä syntikkaa on, on vain huonon malliset ja huonosti erottuvat. Tai sitten siellä on aina ollut öljyt tumpuissa :)

Olen aina ihmetellyt noita Godzillan erikoisen näköisiä hanskoja...? Pitäisi nähdä vanhoja valokuvia vuosien varrelta, joissa hanskat ovat näytillä. Tosin eräs alaa tunteva sanoi jo vuosia sitten, että Kokkosen kädet olisivat jossakin uran alkuvaiheessa kokeneet nopean muodonmuutoksen eli suoremmasta mallista nupikkaaksi. Tiedä sitten. En väitä mitään, mutta vanhat kuvat voisivat kertoa jotakin. Ehkä?

Olen aina ihmetellyt noita Godzillan erikoisen näköisiä hanskoja...? Pitäisi nähdä vanhoja valokuvia vuosien varrelta, joissa hanskat ovat näytillä. Tosin eräs alaa tunteva sanoi jo vuosia sitten, että Kokkosen kädet olisivat jossakin uran alkuvaiheessa kokeneet nopean muodonmuutoksen eli suoremmasta mallista nupikkaaksi. Tiedä sitten. En väitä mitään, mutta vanhat kuvat voisivat kertoa jotakin. Ehkä?

Toi pohjekin näyttää kummalta. Tässä vanhempi kuva.
attachment.php

Tuo on paljon mahdollista, että on pitänyt jotain taukoa "aktiivisemmasta" bodauksesta ja nyt sitten on innostunut uudelleen taas lähtemään lavoille. Itsekkin kyllä muistelen nähneeni Tommin jossain videolla hoikempana nyky kuntoon verrattuna. Ainakin guestposing videita löytyy netistä, mutta ovatko sitten miten vanhoja? Ari on ihan hyvä Tomminkin rinnalla.

Juu eiku kattelin jokunen vuosi sitten sen Tommin treenivideon ja sitten joskus viime vuonna oli tuubissa videota, missä lihat oli lähteny. Mutta eihän se voi aina kiinnostaa jos ei vaan enää nappaa.

Oon kanssa nähny semmosen, missä se tiskillä vilkutteli ja ei kauhean isolta näyttänyt. Joku toinen kovis sinne salille asteli ja siinä kuvattiin, en vaan muista kuka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom