Ja Pete on jo varmasti lyönyt kyseisen formaatin toimesta nimensä sopimukseen, joten tuskin ihan heti neuvottelee mitään kenenkään kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyviä laulajia Anna ja Koop toki on mutta en mä nyt teidä, onko kumpikaan mitään idolikamaa. Anna on sellainen hippityttö, joka vetää melankolista settiä ja Koopin soundi taas on enemmän aikuisempaan makuun eli ei välttämättä paras teiniritsamarkkinoille.
Ja Pete on jo varmasti lyönyt kyseisen formaatin toimesta nimensä sopimukseen, joten tuskin ihan heti neuvottelee mitään kenenkään kanssa.
Oon kyllä samoilla linoilla tuosta Koopista että aikuisempaan makuun eikä ihan mikään teini-idoli. Siksi ihmettelenkin vähän miten se vaan säilyy mukana eikä oo kertaakaan vissiin ollu edes pudotusuhan alla.
). Vaikea kuvitella tuon tyylin laulajalle kovin pitkää Idols-vetoista tulevaisuutta, valitettavasti.Pitikö kaikki Peten voittoa niin varmana, että kukaan ei jaksanut enää äänestää miestä?
![]()
Luultavasti näin pääsi käymään. Mun mielestä se DE:n kasanoova biisi ei ehkä ollut Peten parhaimpia vetoja.
Hyvin biisi svengas, mut rankat kohdat osoittautuivat petelle liian vaikeaksi !

Jotenkin meni innostus katsoa Idolsia enään, kun Pete putosi sieltä. Kaveri on erilainen kun aikaisemmat idolit ja omasta mielestäni Koop ja Anna menevät sarjaan Jani Wickholm ja Hanna Pakarinen.
Tosin noilla näytöillä Pete lunasti itselleen aika varman levytyssopimuksen ja jännä nähdä minkälaista levyä sieltä mahdollisesti tulee.
No tätä just haettiin!![]()
Eipäs tullu sun postauksesta selväksi! :D
Joo, paitsi että Hannalla on enemmän äänialaa kuin Annan välillä kireähkössä nenä-äänessä. Tylsä finaali tulossa: Koop vetää mummobiisejä ja Anna sitä samaa hihhulikamaa mitä on vetänyt alusta asti.Jotenkin meni innostus katsoa Idolsia enään, kun Pete putosi sieltä. Kaveri on erilainen kun aikaisemmat idolit ja omasta mielestäni Koop ja Anna menevät sarjaan Jani Wickholm ja Hanna Pakarinen.