Idols 2008

Hyviä laulajia Anna ja Koop toki on mutta en mä nyt teidä, onko kumpikaan mitään idolikamaa. Anna on sellainen hippityttö, joka vetää melankolista settiä ja Koopin soundi taas on enemmän aikuisempaan makuun eli ei välttämättä paras teiniritsamarkkinoille.

Oon kyllä samoilla linoilla tuosta Koopista että aikuisempaan makuun eikä ihan mikään teini-idoli. Siksi ihmettelenkin vähän miten se vaan säilyy mukana eikä oo kertaakaan vissiin ollu edes pudotusuhan alla.

Ja Pete on jo varmasti lyönyt kyseisen formaatin toimesta nimensä sopimukseen, joten tuskin ihan heti neuvottelee mitään kenenkään kanssa.

Käsittääkseni sopimus koski ainoastaan IDOLS 2008 TÄHTILUOKKA - levyä.

Oon kyllä samoilla linoilla tuosta Koopista että aikuisempaan makuun eikä ihan mikään teini-idoli. Siksi ihmettelenkin vähän miten se vaan säilyy mukana eikä oo kertaakaan vissiin ollu edes pudotusuhan alla.

Ne on ne äiskät.. ;)
Koop on ollut meikäläisen suosikki, mutta olisin silti suonut hänen putoavan eilen. Kyllä Pete ja Anna enempi niitä Idoli-tyyppejä on.
Mun kauhuskenaario on se, että Koop vie koko paskan, tekee yhden levyn ja sen jälkeen jääskeläiset (Häpeällistä muuten puhua noista kahdesta edes samassa lauseessa.. :nolo:). Vaikea kuvitella tuon tyylin laulajalle kovin pitkää Idols-vetoista tulevaisuutta, valitettavasti.

Täähän on aivan toisinto ekasta idols kaudesta. Ennakkosuosikki oli silloin Tuisku, nyt Pete. Kumpikin jäi kolmanneks. Koop vastaa Wickholmia, eli tulee toiseksi, ja Anna on Hanna, eli voittaa.

Tällä tavalla levy-yhtiö saa eniten hyötyy noista, koska Pete on niin hyvä et myy vaikka ei voittaiskaan, ja noiden kahen muun levyjä saadaan myytyy muutamat kymmenet tuhannet ihan vaan sillä Idols-finalisti statuksella. Eli näin ollen on täysin varmaa että äänestykset on aivan huttua, ja kisojen kulku päätetty jo etukäteen (pientä salaliittoteoriointia ;))

Vaikka Pete oli mun suosikki niin silti toivoin hänen putoavan, koska Idolsvoittaja leimasta on vaikea päästä eroon.

Luultavasti näin pääsi käymään. Mun mielestä se DE:n kasanoova biisi ei ehkä ollut Peten parhaimpia vetoja.

Hyvin biisi svengas, mut rankat kohdat osoittautuivat petelle liian vaikeaksi !

Jotenkin meni innostus katsoa Idolsia enään, kun Pete putosi sieltä. Kaveri on erilainen kun aikaisemmat idolit ja omasta mielestäni Koop ja Anna menevät sarjaan Jani Wickholm ja Hanna Pakarinen.

Tosin noilla näytöillä Pete lunasti itselleen aika varman levytyssopimuksen ja jännä nähdä minkälaista levyä sieltä mahdollisesti tulee.

Jotenkin meni innostus katsoa Idolsia enään, kun Pete putosi sieltä. Kaveri on erilainen kun aikaisemmat idolit ja omasta mielestäni Koop ja Anna menevät sarjaan Jani Wickholm ja Hanna Pakarinen.

Tosin noilla näytöillä Pete lunasti itselleen aika varman levytyssopimuksen ja jännä nähdä minkälaista levyä sieltä mahdollisesti tulee.

Hanna Pakarinen on kaikkein paras ! Se mimmi vetää törkeän hienosti, eikä Janinkaan tekemisistä ole mitään pahaa sanomista. Koopin pitää löytää itselleen tyyli millä se erottuu, tyyli mitä ei olla vielä suomessa tehty. Muuten voi käydä yhtä kehnosti kuin Jääskeläiselle, ei sen puoleen et harmittaisi. Annasta vielä vuollaan parempi versio Jipusta ja Chisusta.

Hienoa että Pelle Pete tippui :D Anna pesee Koopin finaalissa kevyesti!

Joo, paitsi että Hannalla on enemmän äänialaa kuin Annan välillä kireähkössä nenä-äänessä. Tylsä finaali tulossa: Koop vetää mummobiisejä ja Anna sitä samaa hihhulikamaa mitä on vetänyt alusta asti.

Ihme vinkumista heti Sarinilta, kun oma suosikki tippuikin jatkosta. Koop taktikoinut biisien kanssa? Ehkä suurempaa syytä biisivalintoihin voisi hakea siitä, että jokainen valitsee itselleen sopivaa. Koop laulamassa Drop dead casanovaa tai Kalle vetämässä Pientä ja hentoa otetta..?

Rahoiksihan porukka tällä pisti, kun Peten tippumisesta tarjottiin kerrointa 15 ja todennäköisyys oli kyllä reippahasti enemmän kuin 6,7%.

Jengi joka vertaa Annaa Hannaan ei kyllä ymmärrä laulujen tulkitsemisesta juuri mitään. Ja muutenkin; ihan eri tason potentiaalia laulajilla.

Back
Ylös Bottom