Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mut hei! ihan aikuisten oikeesti!! jos täällä kirjotteleva porukka sais päättää niin menisittekö keikalle katsomaan kristiinaa, annaa, panua, kristiania vai aria? Veikkaan et aika moni menis kattoon aria.
...
Ja jos joku jaksaa valittaa sen lauluäänestä niin esim. jollain apulannan tonillahan on tosi hyvä lauluääni eikö niin? ehkä on tärkeempää et se ääni on persoonallinen niinkun se minusta arilla on!
Menisin katsomaan (ja kuuntelemaan) Kristiania.. Tai Kristiinaa, jos se oppis kuuntelemaan sitä omaa lauluaan ja bändin soittoa.
Ja Wirtasen Tonilla on kyllä melko paljon sävähdyttävämpi ääni kuin Arilla, painivat aivan eri sarjoissa.

Tarviiko näitä idols juttuja muutenkaan ottaa näin vakavasti? Onko se kovin iso juttu mitä mieltä jostakin joku laulaja on? Ari sanoi oman mielipiteen big deal. Täytyy vielä lisätä, etten ole jokaisesta Arin lausahduksesta täysin samaa mieltä. Eli ei tarvitse menettää yöunia, en ole Remun vihaaja.

Ja Wirtasen Tonilla on kyllä melko paljon sävähdyttävämpi ääni kuin Arilla, painivat aivan eri sarjoissa.

No prkl!!! en minä sitä ariin verranutkaan! tarkoitin vain että jos se menis tuonne idolsiin kilpailemaan täysin tuntemattomana niin tuomarit tuskin hehkuttais että "sun ääni on käsittämätön luonnonlahjakkuus" tarkoitin että tonin ääni ei ole ehkä laulunopettajan mielestä hyvä mutta sen verran persoonallinen ettei apulanta olisi mitään ilman sitä.

aria täytyy vielä puolustaa sen verran että mua vituttaa suunnattomasti kun nuo sen kommentit on täysin irrotettu asiayhteydestä. joku "mä vedän ileä turpaan"-kommentti voi olla (ja varmaan onkin) ihan normaalia keskinäistä läpänheittoa. tälläista läppää nimittäin todella voivat heittää myös vanhemmat kuin yläasteikäiset... joku on vaan keksinyt laulaa iltapäivälehdille yhdestä repliikistä ja sitten siitä on etusivun kokoinen juttu:david:

Mun mielestä ari on paras laulaja mitä suomen idolsissa on koskaan ollu. Esim se perfect strangers veto oli melkeen parempi ku alkuperänen :D

aria täytyy vielä puolustaa sen verran että mua vituttaa suunnattomasti kun nuo sen kommentit on täysin irrotettu asiayhteydestä. joku "mä vedän ileä turpaan"-kommentti voi olla (ja varmaan onkin) ihan normaalia keskinäistä läpänheittoa. tälläista läppää nimittäin todella voivat heittää myös vanhemmat kuin yläasteikäiset... joku on vaan keksinyt laulaa iltapäivälehdille yhdestä repliikistä ja sitten siitä on etusivun kokoinen juttu:david:

Äläs nyt, iltiksessä sanottiin että se sanoi Ilkan pikkusysterille vetävänsä Ilkkaa turpaan. Vähintäänkin outo ihminen kenen kanssa "keskinään" heittää moista läppää. Remusta sanoi mitä sanoi siinä Idols-kisan yhteydessä missä Remu oli tuomarina. Pikku G:stä se sanoi nettikeskusktelupalstalla jotain että se on joku hipihäpi räkänokka jolla väärä genre (en mä muista miten se meni, jotenkin noin..). En muista mitä/keitä muita Ari on keksinyt tässä kuukauden sisällä haukkua. Tottahan se on että lehdet ottavat mitä saavat, tietysti myös poistavat asiayhteydestä, mutta kyllä nyt apinakin osaisi pistää turpaansa filterin kun tajuaa median tutkivan puheita oikein suurennuslasin alla, mistä kommentista saisi seuraavan lööpin aikaan.
Tyhmä, tylsä ja aivan liian pieni vakavasti otettavaksi jos multa kysytään. Mutta se vaan on oma mielipide.

Äläs nyt, iltiksessä sanottiin että se sanoi Ilkan pikkusysterille vetävänsä Ilkkaa turpaan.
Mistähän se iltis oli tämän tiedon saanut? Ja oliko tässä kaikki mitä siinä keskustelussa sanottiin? Vaiko ehkä ainoastaan se, mitä "en tarvitse tyttöystävää" halusi lööpeissä näkyvän?

Remusta sanoi mitä sanoi siinä Idols-kisan yhteydessä missä Remu oli tuomarina.

Tämän sinänsä typerän kommenttinsa se sanoi ennen kyseistä esiintymistä. Ja Remun soittajan/laulajan taidoista voi kyllä olla monta mieltä. Samaa mieltä voi absoluuttisesti olla siitä mitä Ari sanoi Remun vaikutuksesta Suomen musiikkielämään. Tätä vaan ei lööpeissä maninittu. Mutta tää yksi lause lööpättiin.

Pikku G:stä se sanoi nettikeskusktelupalstalla jotain että se on joku hipihäpi räkänokka jolla väärä genre (en mä muista miten se meni, jotenkin noin..).

Mihin lähteeseen(ilta-sanomat ei ole objektiiviesti hyväksyttävä lähde, tämä on "jostain" lainattu tieto) perustuu se, että yksityishenkilö Ari Koivunen on näin lausunut?

kyllä nyt apinakin osaisi pistää turpaansa filterin kun tajuaa median tutkivan puheita oikein suurennuslasin alla, mistä kommentista saisi seuraavan lööpin aikaan.

Apinat eivät osaa puhua.

...tekstiä...

Mihin lähteeseen(ilta-sanomat ei ole objektiiviesti hyväksyttävä lähde, tämä on "jostain" lainattu tieto) perustuu se, että yksityishenkilö Ari Koivunen on näin lausunut?

.

Se löytynee Arin jonkunsortin kaveriporukan keskustelupalstalta, nimeltä Medihevi. Voisihan sen googlettaakin --> varmaan jos sinua oikeasti kiinostaa niin klikkaat tuota kohtaa "vittuilua ja kusista paskaa" :D http://www.medihevi.com/vittuilua/
En minä nyt muista näitä lähteitä, akateemisia tai uskottavia lähteitä kun tuskin tähän asiaan löytyy... Olen joskus iltaisin töissä kahvilassa ja luen siellä mitä ikinä sieltä nyt sattuu löytymään. En edes luetellut kaikkea mitä ihmeen pottuilua on tullut vastaan kaikista turhista eri medioista, kun en ole painanut niitä sen kummemmin kuitenkaan muistiin. Näistä kaikista kuitenkin olen valmis päättelemään että tämän jampan suu on turhan iso ja pääkoppa turhan harkitsematon. Tämä pilaa kokonaiskuvan koko hyypiöstä. Kyllä pitäisi tietää mihin se media tarttuu. Jos itse olisin julkimo, mitä en tule ikinä olemaan, pitäisin kyllä turpani tässäkin kiinni.

Äläs nyt, iltiksessä sanottiin että se sanoi Ilkan pikkusysterille vetävänsä Ilkkaa turpaan. Vähintäänkin outo ihminen kenen kanssa "keskinään" heittää moista läppää. Remusta sanoi mitä sanoi siinä Idols-kisan yhteydessä missä Remu oli tuomarina. Pikku G:stä se sanoi nettikeskusktelupalstalla jotain että se on joku hipihäpi räkänokka jolla väärä genre (en mä muista miten se meni, jotenkin noin..). En muista mitä/keitä muita Ari on keksinyt tässä kuukauden sisällä haukkua. Tottahan se on että lehdet ottavat mitä saavat, tietysti myös poistavat asiayhteydestä, mutta kyllä nyt apinakin osaisi pistää turpaansa filterin kun tajuaa median tutkivan puheita oikein suurennuslasin alla, mistä kommentista saisi seuraavan lööpin aikaan.
Tyhmä, tylsä ja aivan liian pieni vakavasti otettavaksi jos multa kysytään. Mutta se vaan on oma mielipide.

Pakko irroittaa tuolta tuo Remu Aaltoseen liittyvä juttu. Sehän ei siis missään nimessä ollut haukkumista, vaan kaikkien vähänkin koulutusta omaavien muusikkojen kollektiivinen kanta joka on ollut tiedossa iät ajat.

Pakko irroittaa tuolta tuo Remu Aaltoseen liittyvä juttu. Sehän ei siis missään nimessä ollut haukkumista, vaan kaikkien vähänkin koulutusta omaavien muusikkojen kollektiivinen kanta joka on ollut tiedossa iät ajat.

No sehän nyt voi hyvinkin pitää paikkansa, mutta asia on eri kun pieni rookie käy sanomaan kuitenkin alalla erittäin hyvin pärjänneen karpaasin taidoista. Kuvitellaan vaikka kisa nimeltä Painters, jossa kisaajat maalailevat tauluja ja kansa äänestää pois ne joista pitää vähiten. Pienikokoinen Aatu piirtää alkeellisen kuvan ja tuomaristossa istuu Picasso. Aatu sanoo ettei toi Picasso tiedä mitään, sehän piirtää nenätkin poskelle, ei se ole koskaan osannut maalata. On ne taulut silti melkoisen arvokkaita. Kyllä se on junttimaista toimintaa Arilta aukoa päätänsä vähän miten sattuu, vaikka hommat aina otetaankin mediassa kontekstistaan. Arilla on musta vaan hyvin pitkä matka mieheksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Media on alkanu mustamaalaamaan sitä, irrotettu asiayhteyksistä ja saatu kuulostamaan pahalta. Arin on oltava 1 tai 2.

Jos äijä vittuilee kaikille muille niin eiköhän noita juttuja saakin vähän irrotella muusta tekstistä. Rupee pikkuhiljaa vituttamaan Arin tuo kusipäätouhu. Heti pitää ruveta aukomaan päätään kun kakara pääsee julkisuuteen.

Kuvitellaan vaikka kisa nimeltä Painters, jossa kisaajat maalailevat tauluja ja kansa äänestää pois ne joista pitää vähiten. Pienikokoinen Aatu piirtää alkeellisen kuvan ja tuomaristossa istuu Picasso. Aatu sanoo ettei toi Picasso tiedä mitään, sehän piirtää nenätkin poskelle, ei se ole koskaan osannut maalata.
Huono vertaus. Picassolla oli kuitenkin varsin hyvä perustekniikka, johon yhdistyi sitten oma taiteellinen visio.

haha isä sano että se soittais kylmiltäänkin 30v tauon jälkeen paremmin kun remu koskaan :D en kyllä epäile koska remulla ei oo ees perustekniikat hallussa (tai niin sen soitannasta voi päätellä)

Remu luo mihin tahansa bändiin sellasen latauksen ja rokkimeiningin että ei siinä niin ole soittotaidoilla väliä :) Rock on asennetta ja fiilistä, ja eiköhän kaikkien tiedossa ole että Remun taosinen rock-asenteilija ja fiiliksenluoja on vain Lemmy :lol2:. Tämä ihan irti kontekstistä.

Itse en Hurriganes-diggarinakaan moisesta kommentoinnista tuohtunut, mutta 12-kesäisen fyysisillä ja henkisillä lahjoilla varustettu huonosti Iron Maidenia karaokessa laulava poika voisi jättää Remun kaikki mahdolliset asiat arvostelemattakin. Ikonit kuuluu rokkiin myös, ja niitähän ei kyseenalaisteta ;)

Jos äijä vittuilee kaikille muille niin eiköhän noita juttuja saakin vähän irrotella muusta tekstistä. Rupee pikkuhiljaa vituttamaan Arin tuo kusipäätouhu. Heti pitää ruveta aukomaan päätään kun kakara pääsee julkisuuteen.

Ensinnäkin mies ei ole vittuillut sanan varsinaisessa merkityksessä kenellekään (eri asia on medihevin keskustelufoorumi joka on tarkoitettu ei niin vakavalle vittuilulle ja sen vastaanottamiselle). remu-juttu (sinällään mielestäni melko mitätön) on saavuttanut aivat käsittämättömät mittasuhteet

toiseksi tuo julkisuuteen pääsy tuskin on ollut alku sen "päänaukomiselle". eiköhän miehellä ole ollut samanlainen huumorintaju jo ennen idolsia:david:

kolmanneksi tuo kakara-sanan käyttö kuulostaa aika vitun tyhmältä:david:

No sehän nyt voi hyvinkin pitää paikkansa, mutta asia on eri kun pieni rookie käy sanomaan kuitenkin alalla erittäin hyvin pärjänneen karpaasin taidoista. Kuvitellaan vaikka kisa nimeltä Painters, jossa kisaajat maalailevat tauluja ja kansa äänestää pois ne joista pitää vähiten. Pienikokoinen Aatu piirtää alkeellisen kuvan ja tuomaristossa istuu Picasso. Aatu sanoo ettei toi Picasso tiedä mitään, sehän piirtää nenätkin poskelle, ei se ole koskaan osannut maalata. On ne taulut silti melkoisen arvokkaita. Kyllä se on junttimaista toimintaa Arilta aukoa päätänsä vähän miten sattuu, vaikka hommat aina otetaankin mediassa kontekstistaan. Arilla on musta vaan hyvin pitkä matka mieheksi.

Kukaan ei voi tosissaan verrata Aria ja Remua "Aatuun" ja Picassoon. Ja toiseksi eihän se ole päätään aukonut kuin Remusta todistettavasti tässä viime aikoina, muut ovat tapahtuneet aikaisemmin - jos ovat ollenkaan tapahtuneet.

Hiukan kriittistä silmää noihin lööppilehtien juttuihin.

p.s. Edelleen minun mielestäni Ari saa tippua, mutta että jengi täälläkin vaahtoa noista kommenteista jo toista viikkoa on jotain aivan uskomatonta. Käsi pystyyn, jos joku täältä ei ole ikinä ketään julkisuuden henkilöä haukkunut äänen jossakin yhteydessä?

Ja ne, jotka nosti tassunsa ovat tekopyhiä.

--
Itse en Hurriganes-diggarinakaan moisesta kommentoinnista tuohtunut, mutta 12-kesäisen fyysisillä ja henkisillä lahjoilla varustettu huonosti Iron Maidenia karaokessa laulava poika voisi jättää Remun kaikki mahdolliset asiat arvostelemattakin. Ikonit kuuluu rokkiin myös, ja niitähän ei kyseenalaisteta ;)

Laitappa linkkiä videoihin tms. missä näkyy yksikin karaokelaulaja tai ihan oikeakin laulaja, joka vetää Maidenia yhtä hyvin. En itse kyseistä bändiä kuuntele, mutta en ole ikinä kuullut/nähnyt kenenkään (suomalaisen) vetävän yhtä vakuuttavasti (laulullisesti, lamakarisma on asia erikseen).

Oli siitä jätkästä ihan mitä mieltä tahansa, kyllä se perhana osaa laulaa.

Niin, ja jos Remua fanitat, ei sinulla paljoa ole varaa arvostella muiden laulutaitoa! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom