Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oho, olipa yllätys...Arin asenne myös alkaa potuttamaan.

Pakkiksella jauhetaan paskaa näistä Idols-äänestystuloksista.. Ne on kuitenkin eri ihmiset jotka on kännykkä kourassa äänestämässä omia suosikkejaan. Mä (myöhäisteini) äänestin omaani ja se pääsi jatkoon.

Silti todella harmi että Kristian putosi, koska se todellakin osaa laulaa. Ei se silti estä ihmisiä ostamasta sen levyjä.

Kuulin tämmöistä huhua, että äänestyksillä ei olis merkitystä tossa skabassa ja että voittaja olis päätetty jo kauan sitten. Äänestyksillä kuulemma vain rahoitetaan tuo ohjelma.
Tiiä sitten...taitaa olla vain huhua. :rolleyes:

No salettiin on bullshittiä. Luuletsä et jollain maikkarilla ois varaa tehdä tollasta kuprua? Siellä lienee kuitenkin jonkin näköistä valvontaa, kun kuitenki aika isot rahat kehissä...:rolleyes:

Entäs American Idol sitte, se saatanan viidakkopoika Mogli pääs siinä jatkoon (en oo rasisti). Harvinaisen huono taso on omasta mielestä sielläkin tänä vuonna.

Kristiina lauloi sellaset yleisöön vetoavat biisit ja näin ollen tulee saamaan ääniä tänään, ja kun vielä esiintyikin edukseen.

Itse itseäni quotaten.

:( Vituttaa kyllä kun Kristian tipahti.

Tuo Ruotsalainen kaveri oli kyllä asiallinen. Ja tuo taikapeili on ihan vitun ärsyttävä, kuten joku tuossa jo mainitsikin, ajatuksena on laulaa oman idolin biisi ja nauta vetää hiekkaa tuuheroon vaikka tietää varsin hyvin että Arin idolit todennäköisesti löytyy hevipuolelta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä ainakin äänestin Aria, koska sattuu olemaan kisan paras laulaja. Veti tänäänkin aivan loistavasti. Kyllä se kristiina ens kerralla tippuu, kun teineiltä ja sukulaisilta loppuu rahat ;) Sehän nyt oli selvää, että Ari ja Anna on finaalikaksikko. Kysymys oli vain siitä kumpi tippuu ensin, Kristian vai Kristiina. Harmi että parempi tippu ensin.

Minä ainakin äänestin Aria, koska sattuu olemaan kisan paras laulaja. Veti tänäänkin aivan loistavasti.

Se stratovarius oli mun mielestä aika hyvä veto, vaikka olikin hieman tylsä. En kyllä tajua miten siitä Led Zeppelinin kiukumisesta saa loistavaa. Oli aivan hirveää kuunneltavaa se "raspi"-laulaminen. Ei sopinu yhtään.

Minä ainakin äänestin Aria, koska sattuu olemaan kisan paras laulaja. Veti tänäänkin aivan loistavasti. Kyllä se kristiina ens kerralla tippuu, kun teineiltä ja sukulaisilta loppuu rahat ;) Sehän nyt oli selvää, että Ari ja Anna on finaalikaksikko. Kysymys oli vain siitä kumpi tippuu ensin, Kristian vai Kristiina. Harmi että parempi tippu ensin.

Täsmälleen noin. Seuraavaksi "poppareiden" äänet jakautuu Kristiinan ja Annan välillä ja Ari pääsee jatkoon, jollei munaa esitystään täysin. Ari kyll kilpailun paras laulaja ja asennekin enemmän kohdallaan ku noilla "ihanaa olen enkeli" tyypeillä.

Heh, Kristiina oli ihan yllättyny tossa Extrassa ku tuli puheeks sen englannin kielen lausuminen. Hyvin lausuu omasta mielestään. Jepjep...

Kyllä se led zeppelinkin oli hyvä, mutta ei Arin parhaimpia esityksiä. Loistava se oli todellakin sekin, koska harva jätkä pystyy vetämään noin tyylikkäästi led zeppeliniä. Se on sitten makuasia, että pitääkö sen tyylisesta laulamisesta, tuota "raspi"-laulamista Ari käyttää ainoastaan tehokeinona. Itse pidän hevistä ja rockista enemmän kuin popista :D Ja todellakin on asenne kohdallaan, ainoo noista idols tyypeistä joka oikeesti kulkee omaa tietään, eikä välitä siitä mitä muut sanoo! Just tollasia kuuluukin rock-jannujen olla.

Edit. Kristiina ei osaa lausua edes Suomea, saati sitten muita kieliä.

Ens kerralla Ari laulaa Gimmelin "Roviolla".

edit: Tai ehkä mieluummin "Etsit muijaa seuraavaa". "Roviolla" on liian rock.

Kristiina oli tänään paras. Yhä edelleen sen biisivalinnat on älyttömän huonoja, mut on sillä vaan niin i-hana ääni. Vireessä tai ei. Mut varmaan, kunhan se nyt vähän vielä saa kokemusta, niin siitä tulee tähti.

Itse olisin tiputtanut Annan. Ei vain Jumalan kertsi lähtenyt. Se Juanes meni paremmin, mut silti oli illan huonoin.

Ei Arikaan vakuuttanut. Ei se kirkumistyyli säväytä, enempi pistää korvaan ikävästi.

Harmittaa kyllä tuo Kristianin tippuminen. Hyvät esitykset. Taas kun se veti rauhallisemmin, kuulosti aivan älyttömän hyvältä. Mutta ehkäpä Agathon´s Legacystä vielä kuullaan.

siis tää nyt meni niin päin vittua kuin olla ja voi. kristiina ei todellakaan osaa lausua enklantia oikein, ei voi ymmärtää miten tuo selvis jatkoon, huhuh. luulen että tuo tietty ylimielisyys koitui kristianin tappioksi, valitettavasti arissa on samoja piirteitä havaittavissa. toivottavasti se ei kuitenkaan koidu hänen tappiokseen.
Edit. Kristiina ei osaa lausua edes Suomea, saati sitten muita kieliä.

juu sama särähti korvaan jossain kohtaan kun häntä haastateltiin, ilmeisesti suomikin on vaikea kieli lausua hänelle:D. onneksi mulle pelkästään tää suomenkielen kirjoitus on ongelma :)

vai näin meni. kristiina pääs jatkoon joka on toki :rock: . no vakavasti otettuna niin kristianille tippuminen varmaa tekee loppuen lopuks ihan hyvää. saa tod.näk sen levytyssopparin ja pääsee toteuttaa itseensä oman mielensä mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom