Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllä se tämän perusteella nyt vain vahvasti näyttää siltä, että Kristian vie koko potin lopussa. Niin se vaan hemmetti vieköön on. Ei noista teineistä ole mihinkään.

Ari ei ollut mikään loistava tänään, ja kyllä muakin Arina vituttais tuo jatkuva tuomareiden nillitys samasta tyylistä. Miksi pitäis vetää sellaista mistä ei itse tykkää ja hallitse niin hyvin.

Entäpä jos:
-Iso-Arskaa pelottaa, että Suomen tunnetusti suvaitsevainen ;) hevikansa kääntää rakkaalle Idols-kapinalliselleen selkänsä, jos poika alkaa hempeillä? Mites ne liimaletit asian ilmaisevatkaan: Paskimmillaankin hevi on parasta.. ;)

tai:
-Iso-Arska pelkää, että yksikin huonosti vedetty poppibiisi vie kaikkien varovasti hevimeininkiin Arin myötä mieltyneiden varhaisnuorten äänet?

Ja seuraavaksi Pakkiksen hevikuoro Manowar-falsetilla:
Arihan ei pelkää mitääääään!!!

Jep jep, kyllä on kaunis ääni Kristiinalla. Jos mun nenään laitettais HK:n Siniset ja kiveksiin parit kiristysrenkaat niin lähtis yhtä koskettava soundi.

Jep jep, kyllä on kaunis ääni Kristiinalla. Jos mun nenään laitettais HK:n Siniset ja kiveksiin parit kiristysrenkaat niin lähtis yhtä koskettava soundi.

:lol2:

ASKOLTA SININEN VALO!! YLLÄRI!!

LOL vittu Nina Tapio ja Asko on taas lovena Kristiinaan.

Ari tippuu.

Niina Tapiolla taitaa olla joku palautegeneraattori mistä se painaa napista aina uuden arvostelun, vaihtoehdot;

"sä kosketit mua"
"sä säteilit siellä lavalla"
"et ollut oikein vireessä"

Niina Tapiolla taitaa olla joku palautegeneraattori mistä se painaa napista aina uuden arvostelun, vaihtoehdot;

"sä kosketit mua"
"sä säteilit siellä lavalla"
"et ollut oikein vireessä"

Askollakin on valmiina jo valot päätettynä:

Muijat: sininen
Jätkät: punanen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivottavasti Kristian tai Anna tippuu tänää. Annan lavaolemus on hirveetä katseltavaa, ois luullu että latinobiisissä peppu edes vähän heiluisi. Apulannan Jumala-biisille tehtiin suurta vääryyttä :urjo:

Vaikka Kristiina oli välillä vähän epävireessä, niin kosketti jollain tapaa. Ari oli jees ja rähinät Niinan kanssa hyvää viihdettä :D

Voi vittu toi Askon "joo tuntuu et toi sun epävireisyys johtuu vaan tosta mikkiin totuttelusta." tjsp : DDDDDDDDDDDDDDd Kyllä putosin.

Joo ei vittu.. Onneksi Askolla on pöytä näköesteenä..

:D Aika kuraa tarjoiltiin kyllä tänään!

Paras noista oli mielestäni Kristian.
Ari veti överiksi, olis jättäny sen mesuamisen lavan ulkopuolelle. Ja se raspiviritys kuulosti ihan kauhealta. Hunting high and low oli muuten hyvä mutta bändi kuulosti liian vaisulta.
Anna ei taaskaan säväyttänyt.
Kristiina ei ainakaan tänään tipahda.

:D Aika kuraa tarjoiltiin kyllä tänään!

Paras noista oli mielestäni Kristian.
Ari veti överiksi, olis jättäny sen mesuamisen lavan ulkopuolelle. Ja se raspiviritys kuulosti ihan kauhealta. Hunting high and low oli muuten hyvä mutta bändi kuulosti liian vaisulta.
Anna ei taaskaan säväyttänyt.
Kristiina ei ainakaan tänään tipahda.

Tuo olisi oikeusmurha.

Ari on hyvä joo ja olen aiemmin kehunutkin mutta;
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan toi sen asenne! Rock jätkä ja kuuluu asiaan mutta mitä vittua. Pitkätukkainen sählyjätkä joka on pärjänny karaokessa,ainakin toistaiseksi.
Mielestäni ensin kävellään kävely ja sitten vasta,jos on aihetta,puhutaan puhe.
(walk the walk - talk the talk)

Mihin Annan ääni katosi heti kun tuli 'kovempi' koht siinä Apulannassa?

Ylimielisyys alkaa erottua Arista jo aika selkeesti. Laulutkin meni päin vittua, ei siinä mitään. Ainoana edes jotenkin onnistuneena lauloi Kristiina. Jatkoon, ehdottomasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom