Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli ihan helvetin hyvä ääni tolla lääkärijampalla! Samoin se yks kissa, joka oli siinä "veikkaa, kuka näistä osaa laulaa" -skabassa veti aika mukavasti

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli ihan helvetin hyvä ääni tolla lääkärijampalla! Samoin se yks kissa, joka oli siinä "veikkaa, kuka näistä osaa laulaa" -skabassa veti aika mukavasti

Päinvastoin... Tuomarit on varmaan unohtanu et toi ei oo Popstars, jossa huonotkin pääsee jatkoon. Luulin oikeesti et noi ottais hyviä, kokeneita laulajia. Kylhän se lääkäripoika tietää nuotit mutta oman äänen hallinta ei näyttänyt ainakaan koelaulussa olevan millään lailla hallussa ja maneereita oli vaikka kuinka.

Lisäks se ko. naikkonen niistä kolmesta, nääh, ei siinäkään ollut mitään erikoista.

Ton kisan pitäis mun mielestä erottaa jo aluks ne, jotka osaa laulaa ja ne jotka OSAA LAULAA. Tuomaristo on ihan syvältä.

Onneks kohta alkaa American Idol niin pääsee katsomaan oikeanlaista tuomarointia ja ihmisiä, jotka tietää mitä tarkoittaa se, kun osaa laulaa hyvin. Suomalaiset ei näytä sitä tietävän...

Mä olin kyllä vähän yllättynyt muutamasta tyypistä, jotka pääs jatkoon...ilmeisestikään kiintiöt ei muuten täyty:rolleyes: muijista siellä ei oikein erottunu kukaan, samaa massaa...

Tuossa olis suomen idoleille vähän ihmettelemistä :) tyttö vasta 11v ja vetää ihan mukavasti:thumbs:

Edit: Tähän unohtu vielä lisätä että minun mielestä karsinnoista on päässyt muutama loistava laulaja ja tulkitsija jatkoon, joten varmaan tulee jatkossa hyvät skabat. :thumbs:

Maksoin lisenssin tuonne netti tv:hen ja sieltä oon katellu kaikkien laulajien esitykset ja mokat:) Ei kerkee ikinä kattomaan nuita telekkarista tulevia jaksoja :(

Se Ruslanasin(vai mikä se oli) esitys oli ihan mukavan kuullonen, joskin vähän lipevä. Harmi ku ei osanna härmän murretta tarpeeksi :)

Mä olin kyllä vähän yllättynyt muutamasta tyypistä, jotka pääs jatkoon...ilmeisestikään kiintiöt ei muuten täyty:rolleyes: muijista siellä ei oikein erottunu kukaan, samaa massaa...

Joo tuntuu vähän että ne yrittäjät ja useat jatkoonpääsijät on vähän sellasta junttiporukkaa jotka ei nää muuta tietä tähteyteen kuin Idols. Niin, ja ettei niillä oo mitään asiaa sinne tähteyteen :rolleyes: Ne oikeat osaajat Suomessa on pop-jazz-konservatoriossa tai akatemialla tai missä ikinä, eikä niistä varmaan usea menis ikinä tohon kisaan... Toki on niitäkin, jotka osaa laulaa tosi hyvin ja haluaa sen julkisuuden tota kautta. Suomi on vaan ihan liian pieni maa järjestää tollasta kilpailua....

Mut joo, noilla varmaan on jokin kiintiö, joka pitää täyttyä ja siks ne laittaa jatkoon jotain peruskamaa. Olishan se kiva kuulla että "Oulusta ei päässyt jatkoon yhtään koelaulajaa"...

Joo tuntuu vähän että ne yrittäjät ja useat jatkoonpääsijät on vähän sellasta junttiporukkaa jotka ei nää muuta tietä tähteyteen kuin Idols. Niin, ja ettei niillä oo mitään asiaa sinne tähteyteen :rolleyes: Ne oikeat osaajat Suomessa on pop-jazz-konservatoriossa tai akatemialla tai missä ikinä, eikä niistä varmaan usea menis ikinä tohon kisaan... Toki on niitäkin, jotka osaa laulaa tosi hyvin ja haluaa sen julkisuuden tota kautta. Suomi on vaan ihan liian pieni maa järjestää tollasta kilpailua....

Mut joo, noilla varmaan on jokin kiintiö, joka pitää täyttyä ja siks ne laittaa jatkoon jotain peruskamaa. Olishan se kiva kuulla että "Oulusta ei päässyt jatkoon yhtään koelaulajaa"...

Asiaa, tuossa pari sivua sitten kirjoittelin samanlaista juttua.
Kyllähän tuon kuulee kuka ei osaa laulaa, jos korvat omistaa.
Monelle tuntuu se hyvä laulaja olevan semmonen, joka laulaa jossain karaoke illassa jotain tuubaa, käytetään vaikka yleisintä manne maneeria ja ympärillä hurrataan. :rolleyes:
Jos jotain hyviä yleisesti tunnettuja laulajia pitää mainita niin, esim. Alicia Keysillä on hieno äänenväri jne.
Minun mielestä Idolssissa on surkea taso, vertaa esim. Jenkkien vastaavaan.

Minun mielestä Idolssissa on surkea taso, vertaa esim. Jenkkien vastaavaan.

aika yllättävää että jenkkeihin mahtuu enemmän lahjakkuuksia...

aika yllättävää että jenkkeihin mahtuu enemmän lahjakkuuksia...

Tottakai siellä enemmän parempia laulajia kun väkilukukin on jonkinverran suurempi, Pointtina oli se, että voishan sitä esim. laulutunteja ottaa ja harjoitella kauemminkin sitä laulamista.
Onhan se tosi, että joillain se lauluääni on lahjana tullut mutta voi sitä ilmankin kovalla työllä jotain aikaan saada.

Suositut

Back
Ylös Bottom