Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perkeleen kova toi rokkilaulaja (jolla oli skeba messissä). Tossa oli jo enemmän särmää kun tähän astisissa Idoleissa yhteensä.
Pöh, samanlainen sälli kun esim. Jani Wickholm. Sitä en kiellä, etteikö olis helkkarin hyvä..
Pöh, samanlainen sälli kun esim. Jani Wickholm. Sitä en kiellä, etteikö olis helkkarin hyvä..
Mikä biisi soi äsken kun joku tyttö tippu? Soi melko hiljasella, kuulosti pianolla soitetulta ja ainakin yhdessä kohtaa oli riimit sorrow - tomorrow
Tears for fears - Mad world
Oli ihan helvetin hyvä ääni tolla lääkärijampalla! Samoin se yks kissa, joka oli siinä "veikkaa, kuka näistä osaa laulaa" -skabassa veti aika mukavasti
Mä olin kyllä vähän yllättynyt muutamasta tyypistä, jotka pääs jatkoon...ilmeisestikään kiintiöt ei muuten täyty muijista siellä ei oikein erottunu kukaan, samaa massaa...
Pientä sönkötystä havaittavissa :lol2:
Joo tuntuu vähän että ne yrittäjät ja useat jatkoonpääsijät on vähän sellasta junttiporukkaa jotka ei nää muuta tietä tähteyteen kuin Idols. Niin, ja ettei niillä oo mitään asiaa sinne tähteyteen Ne oikeat osaajat Suomessa on pop-jazz-konservatoriossa tai akatemialla tai missä ikinä, eikä niistä varmaan usea menis ikinä tohon kisaan... Toki on niitäkin, jotka osaa laulaa tosi hyvin ja haluaa sen julkisuuden tota kautta. Suomi on vaan ihan liian pieni maa järjestää tollasta kilpailua....
Mut joo, noilla varmaan on jokin kiintiö, joka pitää täyttyä ja siks ne laittaa jatkoon jotain peruskamaa. Olishan se kiva kuulla että "Oulusta ei päässyt jatkoon yhtään koelaulajaa"...
Minun mielestä Idolssissa on surkea taso, vertaa esim. Jenkkien vastaavaan.
aika yllättävää että jenkkeihin mahtuu enemmän lahjakkuuksia...