Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kristiina ja Panu sais tippua. Kristiinan ääni sattuu suorastaan korviin, ihan helvetin kimeää huutamista, ei tuota voi laulamiseksi kutsua. Panu on tullut tähän asti pelkästään ulkonäkönsä takia, ei tuo äijä kyllä laulaa osaa paskan vertaa. Annalla on kyllä siisti ääni mutta ikää aivan liian vähän idoliksi. Muutaman vuoden päästä olisi parempi hetki.

Ei edes teini vaan lapsi.
Nojoo, teini=13-19v ja vaikka Anna onkin 16 -vuotias niin olemukseltaan, ulkonäöltään ja käytökseltään sijoittuu kyllä vahvasti ikähaarukan alapäähän. Ei oikein pysty vakuuttavasti laulamaan muuta kuin Titi-nallen lauluja, tulee ihan hömelö kontrasti kun pikkutyttö laulaa maailmantuskasta.

Heh, ajattelin eilen, että miksei Kristiina laula, isi aja hiljaa. Se voisi sopia sen äänelle:hyper: . Ei se nyt mitään kirkumista ole. Tai no oli kun se lauloi sellaista mitä ei pysty/osaa.

Eikös teini-Anna ole kuitenkin täyttänyt 17-vuotta...kyllä mä sitä ihan mielelläni kuuntelen. Ei sillä, ei sen rahkeet millään riitä arin ja kristianin pesemiseen. Panu oli kyl niin vitun paska, että olis saanu tippua...

Youtube idolsin seuraajana:

Arin levyjä ostaisin. Äänessä on munaa.

Kristian veti kyl hienosti ton biisin, mut joku mua ärsyttää sen äänessä. Ihan ku sillä olis joku peruna suussa. Loppu biisistä oli kyl aika mellevä. Helvetin hieno biisi :thumbs:

Annan biisejä en jaksa. Laulaa tuota NRJ shittiä. Hyvin kylläki.

Arin levyjä ostaisin. Äänessä on munaa.

Kyllä siinä tiettyä meisseliä on. Veti biisin eilen pirun hyvin, mutta jotenkin jotain jäi puuttumaan. Kristian pesi Arin 100-0.

Kristian veti kyl hienosti ton biisin, mut joku mua ärsyttää sen äänessä. Ihan ku sillä olis joku peruna suussa. Loppu biisistä oli kyl aika mellevä. Helvetin hieno biisi :thumbs:

Biisin alkupuolilla oli ajoittain vaikeuksia saada selvää käytetystä kielestä ja sanoista. Miten käsittämättömän sekavasti suomea voikaan näköjään laulaa. Biisin loppupuolella improvisiointi ja äänen käyttö räjäyttivät pakin. Jumalauta. Hiljaseks vetää, karvat nousee pystyyn. Vieläkin.

Annan biisejä en jaksa. Laulaa tuota NRJ shittiä. Hyvin kylläki.

Suuri uskottavuusongelma laulaa Sinead O'Connorilta tuo kyseinen biisi. Ei vaan riitä neidon karisma ja ikä tuollaiseen biisiin vaikka teknisesti suoritus oli hyvä.

Purpleakin diggailevana on pakko sanoa Arin vedosta, että olihan se ihan perkeleen hyvä. Toki laulussa on vielä teknisiä puutteita, mutta eiköhän se siitä ajan ja harjoittelun kanssa hioudu.

Kristianin esitys oli kypsä ja miellyttävä kokonaisuus.

Katsoin äsken Ilkka "kuikka" Jääskeläisen esityksen ihan vertailun vuoksi.. No, katso itse. Mielestäni Hirviätä kakkaa

Mä olen vähän laiskanlaisesti seurannut tämän vuoden kisaa. Olen koukussa jenkkiversioon :nolo: ja eiliseen asti mielipiteeni on ´bout ollut, ettei yksikään kisaajista olisi edes "päässyt Hollywoodiin". Eilinen toi kuitenkin positiivisen yllätyksen. Kristian, Ari ja Anna vetivät ihan kelpo esitykset! :thumbs: Muut olivatkin sitten ihan karaokea.

Katsoin äsken Ilkka "kuikka" Jääskeläisen esityksen ihan vertailun vuoksi.. No, katso itse. Mielestäni Hirviätä kakkaa

Ei taideta olla kovin lähellä tämän vuoden tasoa. Ilkasta ei samanlaiseksi tulkitsijaksi ole kuin Kristianista. Kristian teki Idolsin kovimman vedon Suomessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei taideta olla kovin lähellä tämän vuoden tasoa. Ilkasta ei samanlaiseksi tulkitsijaksi ole kuin Kristianista. Kristian teki Idolsin kovimman vedon Suomessa.

Kristian kieltämättä veti esityksen, jollaista ei suomen Idolsissa oltu aikaisemmin nähty, mutta se kaveri ei kyllä noissa haastatteluissa oo kovin edukseen. Varsinkin semifinaaleissa meinas palaa käpy kaveriin aivan totaalisesti.

Ilkka "En tarvitse tyttöystävää" Jääskeläinen on kyllä niin susipaska, että en vieläkään käsitä, kuinka se voitti...:down: onneks siitä ei oo kuulunu mitään vähään aikaan. Kai se kohta taas jossain lastenohjelmassa homostelee sen vitun veljensä kanssa.

Popmusiikkia musavideo Kaikki vetää mun mielestä helvetin hyvin tuossa videolla.

Mulla on sellainen olo, että ehdottomasti paras finaaliporukka mitä idolssissa on tähän asti nähty. Viime vuonna nähtiin muistaakseni finaaleissa aika paskoja vetoja ja voittajakin lähes laulutaidoton. Puhumattakaan tuiskusta ensimmäisessä idolssissa. Satuin näkemään tv:ssä tuiskun live-vedon jossakin gaalassa ja oli se kyllä kauheeta kuraa - ei pärjää laulutaidossa yhdellekään tämän vuotisista finalisteista. Musavideoilla ja levyllä saavat häivytettyä sen laulun kaiken muun hässäkän alle. Tuli vastaava fiilis kuin kuunnellessa kotiteollisuuden studiovetoja ilman säestystä :kakka:

edit: tuisku ja circle of love

Niin, noilla studiokamoilla voidaan korjata puutteellista lauluääntä todella paljon...MTV music awardseissa oli männä vuonna todella kamalaa kuunneltavaa, kun Black Eyed Peasin Fergie veti soolonsa...hyi shaatana.

Tossa pop-musiikkia biisissä Panu kuulostaa helskutin hyvältä, tollanen musa sopis sen esitettäväksi aika hyviin.
Mutta Kristiina on tossakin paska, sen ääntä ei saa muokkaamallakaan kuunneltavaksi, ostaisitko levy jossa on tuollasta pikkuoravanailonbiit-ininää? Aivan kamala. Korviin sattuu.

Tarpeeks kuvia kansiläpyskään niin jo vain ;)

Kristianin biisivalinta oli kyllä niin sysipaska että olis saanut tippua pelkästään tuon perusteella. Jotain saatanan runoja tulkitsee pop-karkeloissa. Toisaalta tuomarit varmasti näkevät jo tässä vaiheessa kenessä on ainesta musiikkibisnekseen, joten pikkuseikat kuten biisivalinta painetaan villaisella ettei kansa ota tuulta purjeisiin negatiivisista kommenteista (ei kai joku luullut, että tuomaristo ei pyri vaikuttamaan kansan mielipiteeseen). Johannalle kyllä muistettiin vittuilla sitten pukeutumisestakin. Mitenkähän olis vaikuttanut äänestystuloksiin, jos kaikki olis täräyttäneet kristianille punaiset valot ja nauraneet ulos lavalta - niin kuin olis pitänyt.

Todella hyvä ääni kristianilla, mutta jään mielenkiinnolla odottelemaan mitä rallatuksia sieltä seuraavalla kerralla on tullakseen.

Kristianin biisivalinta oli kyllä niin sysipaska että olis saanut tippua pelkästään tuon perusteella. Jotain saatanan runoja tulkitsee pop-karkeloissa. Toisaalta tuomarit varmasti näkevät jo tässä vaiheessa kenessä on ainesta musiikkibisnekseen, joten pikkuseikat kuten biisivalinta painetaan villaisella ettei kansa ota tuulta purjeisiin negatiivisista kommenteista (ei kai joku luullut, että tuomaristo ei pyri vaikuttamaan kansan mielipiteeseen). Johannalle kyllä muistettiin vittuilla sitten pukeutumisestakin. Mitenkähän olis vaikuttanut äänestystuloksiin, jos kaikki olis täräyttäneet kristianille punaiset valot ja nauraneet ulos lavalta - niin kuin olis pitänyt.

Todella hyvä ääni kristianilla, mutta jään mielenkiinnolla odottelemaan mitä rallatuksia sieltä seuraavalla kerralla on tullakseen.

:lol2: ja bodarit muka tymiä

Hmm...just. Ja Ari laulaa jotain helvetin rokkia pop-skabassa. Ei vittu mitä jätkiä....

Ari oli suosikkini, mutta vähän tuntuu että Kristian vetää ohi. Kovia laulajia molemmat. :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom